- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
salut baieti,am un opel astra g 1.6 16v cod motor Z16XE ,an 2001 101cai,si am probleme in a se tura motorul.Uneori dimineata ,dar foarte rar, o pot tura,dar de cele mai multe ori cu pedala la podea mai mult de 3500 rot/min nu vrea ,mentionez ca martorul cu cheita se aprinde si ramane asa .In luna iulie,nu s-a mai turat dintr o data decat pana la 1200 rot/min dar am depistat ca era de vina catalizatorul,l am dat jos ,l am golit si acum face figuri, EGR curatat si tot face, scos mufa EGR se stinge martorul cheita si ramane cel de la EGR(noxe)si as vrea sa aflu un raspuns de la cine a mai patit,deoarece in depasiri nu ma ajuta deloc si este periculos,zici ca are 6 cai frumosi facem haz de necaz
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
la testul cu pedalele nu mi aparea niciun cod nimic, doar palpaia check engine ul atat exact cum palpaie martorul de combustibil cand mergi la limita cine o merge si asta inseamna ca niste pini de acolo se ating intre ei sau ma rog s au dezlipit nu?o sa pun testerul sa vad exact,merci oricum de sfat stima
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
am revenit,astazi la testul cu pedalele au iesit la iveala urmatoarele coduri de eroare : p0340 , p 0500, p 0300, p 1405 ,chestia cea mai interesanta este ca tot astazi la intervale scurte de timp am pornit o si am oprit o masina turandu se peste 3500 rot/min si pana la 3500 rot/min motorul fiind la temp de 40 grade,sincer nici nu stiu ce sa mai zic.... cand merge cand nu merge turata sper sa ma ajute unul din colegii de pe forum..
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
chestia e ca EGR ul l am curatat si verificat la bornele bateriei,insa cand am facut testul cu pedalele mufa de la egr era scoasa,oricum faza cu senzor ax cu came ,am pornit motorul cu mufa de la sensor ax cu came scoasa si tot la 3500 rot/min statea,normal daca ii scot mufa trebuie sa mai porneasca sau nu ...? offf ms mult pt citirea erorilor
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
uneori nu mai vrea sa o ia la prima cheie desi bujiile sunt noi,mici oscilatii la relanti si turatie max 3500rot/min cred ca astea sunt simptomele pt senzorul de turatie ax cu came,trebuie sa fac rost de unul si sa probez,motoul porneste desi mufa de la senzor e scoasa deoarece senzorul celalalt de pe arbore transmite ECU ca sunt sincronizate supapele.... are cineva un senzor de turatie ax cu came sa fac o proba ,de preferat din Brasov ? sa stiu exact ca imi mananca zilele motorul asta ?
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
How to check camshaft position (CMP) sensor
1. Checking supply voltage. Test at harness multi-plug
With component disconnected and ignition ON check terminal 1 and earth (wire colour black/white & earth), you should get a typical value of 5V.
2. Checking earth connection. Test at harness multi-plug
With component disconnected check terminal 3 & earth (wire colour brown & earth), you should get a value of 0 ohm.
3. Checking signal. Test at harness multi-plug. Disconnect injector multi-plugs befor cranking test, to prevent engine from starting.
With component connected, ignition on and engine turned slowly, check terminal 2 & earth (wire colour yellow/violet & earth) you should get switching values of 0 V or 5 V.
1. Checking supply voltage. Test at harness multi-plug
With component disconnected and ignition ON check terminal 1 and earth (wire colour black/white & earth), you should get a typical value of 5V.
2. Checking earth connection. Test at harness multi-plug
With component disconnected check terminal 3 & earth (wire colour brown & earth), you should get a value of 0 ohm.
3. Checking signal. Test at harness multi-plug. Disconnect injector multi-plugs befor cranking test, to prevent engine from starting.
With component connected, ignition on and engine turned slowly, check terminal 2 & earth (wire colour yellow/violet & earth) you should get switching values of 0 V or 5 V.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- lucian stefan
- OP
- 23 mesaje
- din 31 Jan 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Brasov
lucian stefan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
- MConstantinFcrb
- *
- 1 mesaje
- din 28 Dec 2017
MConstantinFcrb
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2017
- Mesaj Privat
BAndrew
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salut detin un astra g 1.6 16v 2002 motor z16xe si am probleme cu turatia...pana acum am schimbat recent la ea distributie,bujii,bobina,filtrul de aer,am curatat egr si clapeta de acceleratie dar nimic diferit...eu in treapta a 5 a la 100 km/h stau in 3000 de ture si la relante fluctueaza de la ce poate fi ca nu mai stiu ce sa mai schimb la ea