- sonny_black
- OP
- 8 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
sonny_black
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
am un opel astra din 1992,1.4 benzina 44kw.la pornire nu imi sta la relanti,plus alte probleme etc.am schimbat motorul si cutia de viteze,am luat acelasi tip de motor c14nz.problema cu relanti continua si acuma.chiar ma dispera chestia asta,mecanicu care a schimbat motoru nu stie ce are.inca alti 4(patru) mecanici la care am fost pe cand aveam motorul vechi nu au stiut sa ii dea de cap.pe cand aveam motorul vechi am luat cu imprumut un carburator de la un prieten cu acelasi tip de masina si timp de o saptamana nu am avut probleme.cand am pus inapoi carburatorul vechi aceeasi problema.dar ma mir ca acuma cu motorul pe care l-am cumparat face la fel(motorul cumparat acuma e de la un prieten ce sa rasturanat cu masina,si mergea perfect).sa fie de la pompa de benzina,computeru de bord(daca am asa ceva:P ) daca ma poate ajuta cineva,multumesc anticipat.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
sonny_black a scris:am un opel astra din 1992,1.4 benzina 44kw.la pornire nu imi sta la relanti,plus alte probleme etc.am schimbat motorul si cutia de viteze,am luat acelasi tip de motor c14nz.problema cu relanti continua si acuma.chiar ma dispera chestia asta,mecanicu care a schimbat motoru nu stie ce are.inca alti 4(patru) mecanici la care am fost pe cand aveam motorul vechi nu au stiut sa ii dea de cap.pe cand aveam motorul vechi am luat cu imprumut un carburator de la un prieten cu acelasi tip de masina si timp de o saptamana nu am avut probleme.cand am pus inapoi carburatorul vechi aceeasi problema.dar ma mir ca acuma cu motorul pe care l-am cumparat face la fel(motorul cumparat acuma e de la un prieten ce sa rasturanat cu masina,si mergea perfect).sa fie de la pompa de benzina,computeru de bord(daca am asa ceva:P ) daca ma poate ajuta cineva,multumesc anticipat.
Poate te ajuta. Foloseste functia "Cauta".
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11310
- sonny_black
- OP
- 8 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
sonny_black
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
deci repet,acest motor a fost pe un opel corsa care mergea ca uns.corsa sa rasturnat intr-un santz.eu am cumparat motorul ptr ca se potrivea cu al meu c14nz.deci tin sa cred ca problema nu e de la motor.din moment ce si pe motorul vechi facea la fel.
da,motor injectie monopunct.
foarte curioasa e treaba ca pe motorul vechi am pus un carburator de la un prieten si mi-a mers.nu sa mai oprit nicicand la pornire sau foarte rar se mai oprea in mers cand o scoteam din viteza.se poate marii putin turatia motorului astfel incat sa nu mai moara la relanti? deci chiar nimeni nu ii da de cap? de 3 ani de cand am masina tot asa face....sincer i-as da foc ca e mai ieftin.nici cu alt motor nu a scapat de hiba asta......
da,motor injectie monopunct.
foarte curioasa e treaba ca pe motorul vechi am pus un carburator de la un prieten si mi-a mers.nu sa mai oprit nicicand la pornire sau foarte rar se mai oprea in mers cand o scoteam din viteza.se poate marii putin turatia motorului astfel incat sa nu mai moara la relanti? deci chiar nimeni nu ii da de cap? de 3 ani de cand am masina tot asa face....sincer i-as da foc ca e mai ieftin.nici cu alt motor nu a scapat de hiba asta......
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- sonny_black
- OP
- 8 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
sonny_black
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi ai scris undeva ca ai imprumutat un carburator de la un prtin si mmergea perfect..
"pe cand aveam motorul vechi am luat cu imprumut un carburator de la un prieten cu acelasi tip de masina si timp de o saptamana nu am avut probleme.cand am pus inapoi carburatorul vechi aceeasi problema"
relantiul este dat de o electrovalva care deschide un pic clapeta de acceleratie sau bypassul de aer pentru relantiu..
verifica furtunasele si orificile de aer,.. sa nu fie infundate
"pe cand aveam motorul vechi am luat cu imprumut un carburator de la un prieten cu acelasi tip de masina si timp de o saptamana nu am avut probleme.cand am pus inapoi carburatorul vechi aceeasi problema"
relantiul este dat de o electrovalva care deschide un pic clapeta de acceleratie sau bypassul de aer pentru relantiu..
verifica furtunasele si orificile de aer,.. sa nu fie infundate
- sonny_black
- OP
- 8 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
sonny_black
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
- sonny_black
- OP
- 8 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
sonny_black
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
nici o problema la furtune. cred ca nu e problema ce tine de motor,dat fiind faptul ca acest nou motor functiona perfect pe corsa.problema trebuie sa fie pe ce a mai ramas in masina.am observat ca la prima pornire atunci cand face figuri si nu sta la relanti,daca dau sa plec cu viteza a 2-a cu frana de mana trasa,cand simt ca motoru da sa moara,calc repede ambreiaju si las acceleratia se tureaza putin si sta la relanti fara probleme,dar daca aprind farurile sau dau drumu la ventilatie incepe sa se inece si moare iar motoru.la fel si daca calc ambreiaju cand e scoasa din viteza.toate astea imediat dupa faza care o fac cu viteza a 2-a,cand practic o fac sa stea la relanti.nu ma pricep la mecanica sau la partea electrica,dar ''buba''tre sa fie undeva la calculator sau la partea electrica.chiar nu am mai intalnit asa problema oriunde am cautat pe net.....
- atsonesti-dragracer
- *
- 27 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Calibra 1993 C20NE
- Bacau
atsonesti-dragracer
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- sonny_black
- OP
- 8 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
sonny_black
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut.Pentru ca esti nou pe aici si pentru ca esti "civilizat"la vorba o sa incerc sa te ajut.Imi place cum descrii totul.
Bun...Inainte de a monta acest "nou" motor ia in calcul ca masina donatoare s-a rasturnat ceea ce poate afecta chiar si partial functionarea.
Eu la masina mea am avut muulte probleme asemanatoare,deci :mie imi suna a senzor map defect sau cu scapari pe la imbinari.Carbelitor neetans,de la motor cattre habitaclu pleaca un furtunel subtire prin scurgerea de la parbriz,desfa plasticul de sub stergatoare si verifica daca nu este intrerupt sau crapat.
Verifica toate furtunasele de vacuum care vin la galerie si/sau carbelitor.Vezi ca sub polita/torpedou pe stalpul dreapta se gaseste ECU/ECM,adica computerul masinii...langa el este o suita de conectori si o legatura la masa printr-un surub,verific-o.Ca sa ajungi acolo tre sa desfaci capacele de plastic care au suruburi torx.
Masina are gpl?
Verifica Avansul si nu vizual sau auditiv ci cu lampa.Asculta motorul...are intreruperi?chiar si foarte mici...
Verifica sonda lambda si/sau senzor temperatura.Verificarea pieselor nu se face prin cumparare si schimbarea lor cu altele noi altfel vei cumpara inca o masina noua dar pe bucati.
ATENTIE! pentru orice mufa de la orice senzor deconectata sau borna deconectata de la bateria masinii se face obligatoriu reinvatarea parametrilor (IDLE LEARN).
Bun...Inainte de a monta acest "nou" motor ia in calcul ca masina donatoare s-a rasturnat ceea ce poate afecta chiar si partial functionarea.
Eu la masina mea am avut muulte probleme asemanatoare,deci :mie imi suna a senzor map defect sau cu scapari pe la imbinari.Carbelitor neetans,de la motor cattre habitaclu pleaca un furtunel subtire prin scurgerea de la parbriz,desfa plasticul de sub stergatoare si verifica daca nu este intrerupt sau crapat.
Verifica toate furtunasele de vacuum care vin la galerie si/sau carbelitor.Vezi ca sub polita/torpedou pe stalpul dreapta se gaseste ECU/ECM,adica computerul masinii...langa el este o suita de conectori si o legatura la masa printr-un surub,verific-o.Ca sa ajungi acolo tre sa desfaci capacele de plastic care au suruburi torx.
Masina are gpl?
Verifica Avansul si nu vizual sau auditiv ci cu lampa.Asculta motorul...are intreruperi?chiar si foarte mici...
Verifica sonda lambda si/sau senzor temperatura.Verificarea pieselor nu se face prin cumparare si schimbarea lor cu altele noi altfel vei cumpara inca o masina noua dar pe bucati.
ATENTIE! pentru orice mufa de la orice senzor deconectata sau borna deconectata de la bateria masinii se face obligatoriu reinvatarea parametrilor (IDLE LEARN).