- gustichira
- OP
- 2 mesaje
- din 25 Feb 2015
- Cluj
gustichira
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2015
- Mesaj Privat
Agila ,motor 1 din 2000, ma chinui de un an cu ea ,cand ramane In rezervor aproximativ 5 l benzina ,se opreste,am fost in service cu ea ,mi au spus ca au schimbat pompa (eu nu am vazut ) in loc sa mi fi rezolvat problema, defectiunea se accentueaza,in momentul de fata cand ajung la jumatate cu rezervorul, motorul nu m ai are putere ,da rateuri si asa ma tarasc pana la o pompa la care alimentez dupa care motorul merge normal. Acea limita a benzinei din rezervor la care incep sa apara
probleme creste constant ,cei din service nu pot sa mi dea o explicatie pe intelesul meu desi am fost de mai multe ori la ei si uite asa am ajuns pe acest forum, unde am vazut f. multa seriozitate si pricepere
probleme creste constant ,cei din service nu pot sa mi dea o explicatie pe intelesul meu desi am fost de mai multe ori la ei si uite asa am ajuns pe acest forum, unde am vazut f. multa seriozitate si pricepere
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Posibil sa fie ciupita vreo garnitura sau nu a fost montata bine in ansamblu. Atunci cand pompa este acoperita functioneaza fara probleme dar cand nivelul benzinei scade sub mufarile pompei, intervine absortia de aer. Parerea mea.
Poate sa fie si cum zice PL500, merita verificate toate variantele, dar la cineva priceput.
Bafta!
Poate sa fie si cum zice PL500, merita verificate toate variantele, dar la cineva priceput.
Bafta!
- gustichira
- OP
- 2 mesaje
- din 25 Feb 2015
- Cluj
gustichira
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2015
- Mesaj Privat
- neaMichael
- **
- 91 mesaje
- din 19 Feb 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Germania
neaMichael
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2015
- Mesaj Privat
Vin si eu cam tarziu cu raspuns. Poate sa rezolvat intre timp.
gustichira: Vezi ca pompa de benzina are o valva in rezervor de plastic cu un arc in suportul de plastic pe care este prinsa pompa. ea deobicei ramane in rezervor cand scoti pompa. are 4 cleme pe laterale. Trebui sa bagi o mana la clema si cu cealalta sa apesi usurel in directia in care este clema tragi de ea si dai drumu la suport si repeti pentru toate 4. Este cam greu si trebui nervi de otel. Ai grija sa nu rupi vreo ureche. Numai asa poti avea acces la acea valva de plastic. Daca mecanicul a umblat pana acolo si a pus invers valva motorul nu mai are cum sa traga benzina.decat cand este plin rezervorul si trece de nivelul pompei.
Pozitia la valva aceea trebui pusa cu arcul spre TUR. Am facut si eu aceiasi prostie cand am umblat in rezervor. Am pus cu plasticul spre tur si automat pompa ramanea fara benzina si tragea aer.
Terminatie retur>plastic>arc >inceputul turului>pompa de benzina ....
Daca din diferite motive ti sa rupt arcul acela este posibil tot in insufucienta de alimentare cu benzina sa fii. Dar cred ca ti-a umblat mecanicul pana acolo si valva aceea a pus-o invers. Problema ta nu costa decat o ora de munca maxim si multa atentie.
PS. Ca sfat. Inainte sa te apuci de treaba. Scoate bancheta din spate ( scoate capacul de la caroserie astfel incat sa vezi cele deoua furtune care ies din rezervor si aceelereaza masina. Trebui sa auzi cum iti trage si aer pompa daca este asa cum am spus eu. Bafta.
gustichira: Vezi ca pompa de benzina are o valva in rezervor de plastic cu un arc in suportul de plastic pe care este prinsa pompa. ea deobicei ramane in rezervor cand scoti pompa. are 4 cleme pe laterale. Trebui sa bagi o mana la clema si cu cealalta sa apesi usurel in directia in care este clema tragi de ea si dai drumu la suport si repeti pentru toate 4. Este cam greu si trebui nervi de otel. Ai grija sa nu rupi vreo ureche. Numai asa poti avea acces la acea valva de plastic. Daca mecanicul a umblat pana acolo si a pus invers valva motorul nu mai are cum sa traga benzina.decat cand este plin rezervorul si trece de nivelul pompei.
Pozitia la valva aceea trebui pusa cu arcul spre TUR. Am facut si eu aceiasi prostie cand am umblat in rezervor. Am pus cu plasticul spre tur si automat pompa ramanea fara benzina si tragea aer.
Terminatie retur>plastic>arc >inceputul turului>pompa de benzina ....
Daca din diferite motive ti sa rupt arcul acela este posibil tot in insufucienta de alimentare cu benzina sa fii. Dar cred ca ti-a umblat mecanicul pana acolo si valva aceea a pus-o invers. Problema ta nu costa decat o ora de munca maxim si multa atentie.
PS. Ca sfat. Inainte sa te apuci de treaba. Scoate bancheta din spate ( scoate capacul de la caroserie astfel incat sa vezi cele deoua furtune care ies din rezervor si aceelereaza masina. Trebui sa auzi cum iti trage si aer pompa daca este asa cum am spus eu. Bafta.