dule_yo
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
dule_yo
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
dule_yo
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
dule_yo pompa de apa nu stiu nici eu ce presiune trebuie sa faca,dar ia trebuie sa aibe un debit pentru a putea circula/impinge apa prin toate gaurile, furtunele si radiatoarele de pe motor/masina,indiferent de turatia motorului,am gasit pompe de apa montate pe alte tipuri de motoare,care nu-si faceau treaba decat in turatie,la relanti nu,,,impingea,,,apa prin furtune,pompe after-marchet,majoritarea facute pe,,,vapor,,,
daca ai o oarece presiiune in vasu de expansiune,aia se face in urma incalzirii lichidului de racire,normal la orice motor,daca ai presiune mare in acel vas,furtunele se intaresc foarte tare,sar de unde sunt prinse,se sparg,sunt alte cauze legate de motor
daca ai o oarece presiiune in vasu de expansiune,aia se face in urma incalzirii lichidului de racire,normal la orice motor,daca ai presiune mare in acel vas,furtunele se intaresc foarte tare,sar de unde sunt prinse,se sparg,sunt alte cauze legate de motor