miai
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Detin un Opel Vectra A - 1992 - 1.8i - de cateva zile, am probleme cu jocul schimbatorului + schimbarea vitezelor + marsarier.
Legat de joc, are "la liber" o distanta foarte mare (asta nu ar fi o problema majora), dar la schimbarea vitezelor, parca ramane agatat in joc, cand schimb vitezele trebuie sa astept un pic pe liber pana sa o pot introduce iar in marsarier scoate un zgomot (huruit) ca la camioanele vechi de peste 20 ani.
Aveti idee daca ar fi de la levierul de schimbare viteze sau ar putea fi o problema mai grava?
Multumesc,
Mihai
Detin un Opel Vectra A - 1992 - 1.8i - de cateva zile, am probleme cu jocul schimbatorului + schimbarea vitezelor + marsarier.
Legat de joc, are "la liber" o distanta foarte mare (asta nu ar fi o problema majora), dar la schimbarea vitezelor, parca ramane agatat in joc, cand schimb vitezele trebuie sa astept un pic pe liber pana sa o pot introduce iar in marsarier scoate un zgomot (huruit) ca la camioanele vechi de peste 20 ani.
Aveti idee daca ar fi de la levierul de schimbare viteze sau ar putea fi o problema mai grava?
Multumesc,
Mihai
miai
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
*Nota: Problemele apar cam la 10-20 minute de mers, cand o pornesc si plec sau dau in marsarier nu se reproduc. Ma gandesc ca ar fi de la caldura.
Am mers la 2 service-uri:
Primul: Pret constatare: 50 lei. Diagnostic: Masina merge perfect, nu are nicio problema, totul e in mintea mea.
Al doilea: Pret constatare: Gratuit. Diagnostic: Se misca timoneria, ar trebui schimbat kit-ul ambreiaj si e posibil sa nu fie de la asta (cumva, masina asta e ca un OZN pentru service-uri, e prima oara cand deschid capota la acest tip) + e posibil sa strice si alte piese adiacente, fiind masina veche. Pret final: 450 manopera + 450 kit ambreiaj (in cazul in care nu se mai strica ceva la reparatie).
Cu toate astea, as vrea sa mai aflu o idee-doua, mi se pare prea mult pentru o masina veche de 22 ani la care poate e vorba de o piesa mica sau un reglaj, oamenii de la service-uri parand un pic pe langa subiect si oferind doar "pareri".
Multumesc,
Mihai
Am mers la 2 service-uri:
Primul: Pret constatare: 50 lei. Diagnostic: Masina merge perfect, nu are nicio problema, totul e in mintea mea.
Al doilea: Pret constatare: Gratuit. Diagnostic: Se misca timoneria, ar trebui schimbat kit-ul ambreiaj si e posibil sa nu fie de la asta (cumva, masina asta e ca un OZN pentru service-uri, e prima oara cand deschid capota la acest tip) + e posibil sa strice si alte piese adiacente, fiind masina veche. Pret final: 450 manopera + 450 kit ambreiaj (in cazul in care nu se mai strica ceva la reparatie).
Cu toate astea, as vrea sa mai aflu o idee-doua, mi se pare prea mult pentru o masina veche de 22 ani la care poate e vorba de o piesa mica sau un reglaj, oamenii de la service-uri parand un pic pe langa subiect si oferind doar "pareri".
Multumesc,
Mihai
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
miai
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat