ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salut
Inainte de a ma impusca singur (asta ca m-a mancat undeva ....) dati-mi si mie un sfat ..
Se da un opel vectra A 2000 cmc C20ne. Nu prea statea la relanti. Citesc eu pe forum si ma apuc sa curat clapeta de acceleratie. Am facut-o luna, dar cand am pus-o la loc am pus pe "de tot inchis"(ma rog, cat e posibil). Pe corpul cu clapeta mai am asa: pe stanga ("conectat" cu axul clapetei) un fel de semireglabil, iar pe dreapta o chestie cu doua gauri pentru furtunuri si o mufa cu doua contacte (ulterior am aflat ca e regulatorul de relanti) . Buun, hai s-a curatam si pe asta. Am curatat-o cu spray pentru contacte (incredibil cat de bine curata ....) si am suflat-o cu ajutorul unui compresor. OK. Am pus totul la loc, am pus contactul pentru vreo 2 minute si pe urma am pornit-o .... Si acum surpriza: nu scadea din 2000 rpm nici sa-i dai premiu intai .... Fac un pomelnic la adresa subsemnatului ... si i-au contactul. Ma rog, pe scurt, dupa vreo doua-trei reprize de-astea acum situatia e urmatoarea: daca o pornesc si merg cu ea 5 minute incepe sa se tureze +/- 1000 de ture. Daca o opresc si o pornesc, iarasi merge ok vreo 5 min. Daca ma dau la ea si ajunge prin 3000-4000 de ture mi se aprind toate beculetele de craciun din bord si moare ...
Intrebarile mele ar fi: CA AIA A MASII ARE ? A doua: clapeta trebuie sa se inchida (relativ) fest sau sa aiba un spatiu pe acolo ? A treia: unde stiti un tester bun de OPEL in Bucuresti ?( si ieftin )
Mare rugaminte: inainte de a o duce la Remat, dati-mi si mie o idee de rezolvare. Am intrebat de exemplu de acel regulator de relanti si e 650 de roni , dar sincer sa fiu nu mai suport inca o investitie in masina asta ... Si asa pana acum am schimbat caseta de directie, bucsi, pivoti, capete de bare, geometrie, discuri + placute, parbriz si altele ....
Sper sa puteti ajuta un biet amarat
Inainte de a ma impusca singur (asta ca m-a mancat undeva ....) dati-mi si mie un sfat ..
Se da un opel vectra A 2000 cmc C20ne. Nu prea statea la relanti. Citesc eu pe forum si ma apuc sa curat clapeta de acceleratie. Am facut-o luna, dar cand am pus-o la loc am pus pe "de tot inchis"(ma rog, cat e posibil). Pe corpul cu clapeta mai am asa: pe stanga ("conectat" cu axul clapetei) un fel de semireglabil, iar pe dreapta o chestie cu doua gauri pentru furtunuri si o mufa cu doua contacte (ulterior am aflat ca e regulatorul de relanti) . Buun, hai s-a curatam si pe asta. Am curatat-o cu spray pentru contacte (incredibil cat de bine curata ....) si am suflat-o cu ajutorul unui compresor. OK. Am pus totul la loc, am pus contactul pentru vreo 2 minute si pe urma am pornit-o .... Si acum surpriza: nu scadea din 2000 rpm nici sa-i dai premiu intai .... Fac un pomelnic la adresa subsemnatului ... si i-au contactul. Ma rog, pe scurt, dupa vreo doua-trei reprize de-astea acum situatia e urmatoarea: daca o pornesc si merg cu ea 5 minute incepe sa se tureze +/- 1000 de ture. Daca o opresc si o pornesc, iarasi merge ok vreo 5 min. Daca ma dau la ea si ajunge prin 3000-4000 de ture mi se aprind toate beculetele de craciun din bord si moare ...
Intrebarile mele ar fi: CA AIA A MASII ARE ? A doua: clapeta trebuie sa se inchida (relativ) fest sau sa aiba un spatiu pe acolo ? A treia: unde stiti un tester bun de OPEL in Bucuresti ?( si ieftin )
Mare rugaminte: inainte de a o duce la Remat, dati-mi si mie o idee de rezolvare. Am intrebat de exemplu de acel regulator de relanti si e 650 de roni , dar sincer sa fiu nu mai suport inca o investitie in masina asta ... Si asa pana acum am schimbat caseta de directie, bucsi, pivoti, capete de bare, geometrie, discuri + placute, parbriz si altele ....
Sper sa puteti ajuta un biet amarat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
lamuriti-ma si pe mine: pe axul clapetei este un potentiometru. Si mai este si acest "device" cu doua furtune in el. Cand am desfacut potentiometrul (practic axul clapetei intra in el) mie mi s-a parut ca e cam "liber", adica cam are joc, nu cum le stiu eu pe cele din electronica normala (acelea au un pic de frecare - asta era "floricica"). Ala sa fie problema ? Pentru ca sper ca daca e asta sa fie mai ieftin decat acel regulator de relanti. Apropos, m-am uitat un pic in acel regulator de relanti: are o chestie in el (ceva cam ca o clapeta ce obtureaza fluxul de aer - dar nu complet). Partea proasta este ca pare a fi turnat "fundul" lui. Am sa atasez niste poze maine ...
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
ceau..ma da parca o dat benga in toate vectrele astea...parca-i gripa aviara a vectrelor....si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine si maine ma duc la opel...sa-mi masoare astia si IAC-ul...ca-i singurul care nu l-am masurat...si sa vad ce dracia dracului o fi....dar o fi chiar asa de scump...6.000.000 lei vechi ...minunea aia mica?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
sa dea dracii in defectele lor ... ca si-au gasit un moment f bun .....
eu unul pot sa zic ca sunt mai avantajat un pic deoarece stiu o firma de la care iau mai ieftin .... de exemplu aveau caseta de directie noua cu 12.500.000, fata de ce preturi astronomice cereau altii .... Intreb maine si va spun .... totusi mi se pare f scump rahatul ala ... mai bine il desfac (bineinteles dupa ce imi iau unul de rezerva ....)
Multam de ajutor
eu unul pot sa zic ca sunt mai avantajat un pic deoarece stiu o firma de la care iau mai ieftin .... de exemplu aveau caseta de directie noua cu 12.500.000, fata de ce preturi astronomice cereau altii .... Intreb maine si va spun .... totusi mi se pare f scump rahatul ala ... mai bine il desfac (bineinteles dupa ce imi iau unul de rezerva ....)
Multam de ajutor
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
habar nu am daca e defect, nici eu si nici mecanicul de la opel nu stia sigur daca e defect....sigur e ca nu mai raspunde la comenzi...adica daca manual subturez motorul si las clapeta blocata, regulatorul de relantiu nu regleaza turatia motorului imediat, numai daca mai umblu la furtunele de la vacum sau stau 20 de secunde linga el si cand da sa se inece brusc isi mareste turatia.
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
l-am desfacut. destul de greu, de altfel. l-am curatat si urmeaza maine sa-l pun la loc.
Se desface pe laturi (preferabil daca aveti cu o freza mica, gen dentist). Eu l-am desfacut cu un letcon cu lama lata ... dupa ce il curatati si il dati cu spray ptr. contacte, il lipiti la loc cu poxipol. Atentie sa nu asezati mai inauntru decat trebuie acel "capac". Pun mai jos o poza a lui dupa ce l-am desfacut. Si apropos, nou este 1.006.000 cu tot cu TVA. Producator "Hucko" (sper sa fi scris corect). Daca doriti relatii despre firma care le comercializeaza (am spus si mai devreme ca au preturi mult mai bune decat altii, fiind importatori) dau PM.
Multam
Se desface pe laturi (preferabil daca aveti cu o freza mica, gen dentist). Eu l-am desfacut cu un letcon cu lama lata ... dupa ce il curatati si il dati cu spray ptr. contacte, il lipiti la loc cu poxipol. Atentie sa nu asezati mai inauntru decat trebuie acel "capac". Pun mai jos o poza a lui dupa ce l-am desfacut. Si apropos, nou este 1.006.000 cu tot cu TVA. Producator "Hucko" (sper sa fi scris corect). Daca doriti relatii despre firma care le comercializeaza (am spus si mai devreme ca au preturi mult mai bune decat altii, fiind importatori) dau PM.
Multam