- florin_ag
- OP
- 110 mesaje
- din 02 Nov 2012
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florin_ag
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Am achizitionat de aprox. o sapt un Opel Astra 1.7 CDTI , caravan, a.f. 2010. La cumparare (in Germania) la reprezentanta am facut proba si am observat ca avea scurgeri de ulei intre motor si cutia de viteze! A fost dusa in service si remediata problema. Acum chear nu mai picura deloc!
Aseara m-am intors de la munca , pe autostrada am mers cu aprox. 160 km/h , am parcat si dupaia a inceput sa iasa fum de sub motor! Am deschis repede capota si m-am uitat sub masina. Fumul venea din dreptul racordului flexibil de la esapament!
Am senzatia ca motorul merge...destul de fierbinte, cu toate ca afara sunt 5 grade! In bord nu imi arata nicio eroare!
Acum 2 zile am plecat din fata blocului si dupa cativa km am simtit cum pornea ventilatorul de la radiator...la un interval de cca. 3-4 minute! dupa oprire se aude un ''trosnit'' ca atunci cand se raceste un metal, atat de le esapament cat si de la piesa care este atasata la motor, in fata lui!E NORMAL? Atat de rece afara si ventilatorul sa porneasca atat de des?
Voi ce parere aveti? De ce a scos fumul acela? Parca mi-e si frica sa mai merg cu ea!
Astept parerile voastre!
Va multumesc!
Am achizitionat de aprox. o sapt un Opel Astra 1.7 CDTI , caravan, a.f. 2010. La cumparare (in Germania) la reprezentanta am facut proba si am observat ca avea scurgeri de ulei intre motor si cutia de viteze! A fost dusa in service si remediata problema. Acum chear nu mai picura deloc!
Aseara m-am intors de la munca , pe autostrada am mers cu aprox. 160 km/h , am parcat si dupaia a inceput sa iasa fum de sub motor! Am deschis repede capota si m-am uitat sub masina. Fumul venea din dreptul racordului flexibil de la esapament!
Am senzatia ca motorul merge...destul de fierbinte, cu toate ca afara sunt 5 grade! In bord nu imi arata nicio eroare!
Acum 2 zile am plecat din fata blocului si dupa cativa km am simtit cum pornea ventilatorul de la radiator...la un interval de cca. 3-4 minute! dupa oprire se aude un ''trosnit'' ca atunci cand se raceste un metal, atat de le esapament cat si de la piesa care este atasata la motor, in fata lui!E NORMAL? Atat de rece afara si ventilatorul sa porneasca atat de des?
Voi ce parere aveti? De ce a scos fumul acela? Parca mi-e si frica sa mai merg cu ea!
Astept parerile voastre!
Va multumesc!
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- florin_ag
- OP
- 110 mesaje
- din 02 Nov 2012
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florin_ag
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2012
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Daca ai computer poti sa vezi in meniul ascuns temperatura la apa.Asta ca sa iti faci o idee mai exacta si sa vezi la ce temperatura pleaca ventilatorul.Normal nu trebuie sa plece asa repede!Mie in vreo 30-40min de mers prin bucuresti,pe vremea asta,de-abia imi ajunge la 70-80 grade temperatura si ventilatorul tot nu pleaca!La tine la brasov e si mai frig asa ca mai mult ca sigur nu ar trebui sa porneasca ventilatorul!
Cu turatia la astra e o problema veche si comuna.Aproape la toate astrele le fluctueaza turometrul....Daca citesti pe net incercarile de a rezolva "buba" asta o sa vezi ca s-a schimbat cam tot motorul si tot asa face.(unii au schimbat ceasurile,altii egr,altii sonde...etc)
Cu turatia la astra e o problema veche si comuna.Aproape la toate astrele le fluctueaza turometrul....Daca citesti pe net incercarile de a rezolva "buba" asta o sa vezi ca s-a schimbat cam tot motorul si tot asa face.(unii au schimbat ceasurile,altii egr,altii sonde...etc)
- florin_ag
- OP
- 110 mesaje
- din 02 Nov 2012
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florin_ag
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2012
- Mesaj Privat
Dupa ce am studiat in delung pe forum am ajuns la concluzia ca inseara aceea DPF-ul s-a ''curatat''. Astazi s-a menifestat normal!
Cat despre ventilator...am observat astazi ca daca opresc ventilatia din habitaclu , ventilatorul nu mai porneste deloc! Probabil ca este in legatura cu clima....inca sunt afon cu ea! (clima automata) Pe timp de iarna cum trebuie setata?
Cat despre ventilator...am observat astazi ca daca opresc ventilatia din habitaclu , ventilatorul nu mai porneste deloc! Probabil ca este in legatura cu clima....inca sunt afon cu ea! (clima automata) Pe timp de iarna cum trebuie setata?
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- florin_ag
- OP
- 110 mesaje
- din 02 Nov 2012
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florin_ag
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2012
- Mesaj Privat
Multumesc mult Alex! Am reusit! Pana acum imi arata un consum la relantiintre 0,6 si 0,5 l/h....acum imi arata intre 0,5 si 0,4l/h !
Spre rusinea mea nu stiam ca se poate decupla clima din meniu.....omul cat traieste invata!
Cat despre regenerarea DPF-ului.....astazi cand ma intoarceam de la munca, pe autostrada
mergeam constant cu 160km/h si am observat, din consumul masinii ca incepuse regenerarea. Nu am oprit si am continuat drumul inca 15 min, timp in care si-a incheiat procedura! Ce m-a surprins pe mine ca....BC-ul imi arata o autonomie de 987 km pana la urmatoarea alimentare iar dupa ce si-a facut de cap PDF-ul imi arata o autonomie de 895 km! cam multicel....nu? Aproximativ 5l de motorina! Oricum eu sunt foarte multumit de ea....din partea mea poate sa pape cat vrea ea din rezervor atat timp cat imi ofera comfort si siguranta!
Deci dragi colegi va multumesc mult pt raspunsurile voastre! Eram cat pe ce sa merg in service cu ea! Imi gaseau ei ceva motive pe acolo ca sa ma stoarca de bani!
Ma bucur enorm ca exista acest forum....am rezolvat la o corsa 1.2 o multime de probleme datorita voua!
Sanatate multa la toti!
Spre rusinea mea nu stiam ca se poate decupla clima din meniu.....omul cat traieste invata!
Cat despre regenerarea DPF-ului.....astazi cand ma intoarceam de la munca, pe autostrada
mergeam constant cu 160km/h si am observat, din consumul masinii ca incepuse regenerarea. Nu am oprit si am continuat drumul inca 15 min, timp in care si-a incheiat procedura! Ce m-a surprins pe mine ca....BC-ul imi arata o autonomie de 987 km pana la urmatoarea alimentare iar dupa ce si-a facut de cap PDF-ul imi arata o autonomie de 895 km! cam multicel....nu? Aproximativ 5l de motorina! Oricum eu sunt foarte multumit de ea....din partea mea poate sa pape cat vrea ea din rezervor atat timp cat imi ofera comfort si siguranta!
Deci dragi colegi va multumesc mult pt raspunsurile voastre! Eram cat pe ce sa merg in service cu ea! Imi gaseau ei ceva motive pe acolo ca sa ma stoarca de bani!
Ma bucur enorm ca exista acest forum....am rezolvat la o corsa 1.2 o multime de probleme datorita voua!
Sanatate multa la toti!
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat