- adrian_cutz
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Oct 2012
- Astra 2003 z16se
- Buzau
adrian_cutz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am urmatoarea problema :
- pierd antigel,nu stiu pe unde (verificat calorifer caldura nu curge pe acolo,dar garniturile acelea sunt cam coapte)
-furtunele dupa mers cu masina sunt intarite chiar foarte intarite
-cand motoru e rece cand accelerez se aude cum circula apa prin conducte ,sunetul e acelasi cu suntetul care il faci cand sufli cu un furtun in butoiul cu varza sau ..parca zici ca stai langa o cascada!
precizez ca aceste probleme le-am observat facand un drum buzau-bucuresti ,cand ajuns in bucuresti mi-a sarit furtunul acela mare din partea stanga de jos a radiatorului,l-am prins cu acelasi colier,m-am intors acasa ,cand am mai facut un drum de bucuresti la fel mi sa intamplat a 2 oara furtunul l-am mai prins cu inca un colier si de atunci nu a mai sarait,dar problema este ca face presiune.!
Ce este de facut ,sa nu mai faca presiune si sa nu mai pierd lichid de racire?
masina are urmatoarele caracteristici:
Opel Astra g 1.6 benzina
cod motor z16se
an 2003
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
pierderea de antigel poate fi pe la pompa de apa sau intra in cilindri(garnitura chiulasa ciupita)si iese pe esapament
un furtun de apa nu sare decat daca in circuitu de racire se face o presiune peste 3-4 bari,capacu de la vasu de expansiune cred ca descarca la 0,8-1 bari
- adrian_cutz
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Oct 2012
- Astra 2003 z16se
- Buzau
adrian_cutz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
bodyn- Suspendat
- 205 mesaje
- din 21 Jul 2008
- Astra 2005 1,7 cdti
- Galati
bodyn- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2008
- Mesaj Privat
fanel2006
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2009
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 242 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- adrian_cutz
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Oct 2012
- Astra 2003 z16se
- Buzau
adrian_cutz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am schimbat capacul de la vasu de expansiune, am mers doar prin oras si vad ca nu am pierdut pana acum antigel , astept sa fac un drum mai lung sa vad daca mai pierd lichid si sa vad daca se mai umfla furtunele, insa zgomotu "ca de suflat cu un furtun in butoiu cu varza " tot se aude dar daca accelerez 1-2 ori in gol apoi nu se mai aude!
h72511
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2009
- Mesaj Privat
In primavara am schimbat radiatorul si am pus apa in intalatie. De ce am pus apa ? Aveam ceva furtunuri cu probleme. Le-am schimbat. Toata vara am circulat cu apa in sistemul de racire. A venit frigul si am pus antigel. Surpriza ! Antigelul dispare. Unde ? Cat timp am avut apa nu a "disparut" nimic. Dupa ce am pus antigel, pa, dispare. Solutii?
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
daca circula apa prin calorifer tot timpul cand mergi vara ai face pui in masina de la caldura
vezi ca undeva la intrarea in habitaclu pe un furtun de apa este o supapa acctionata vacumatic si aia inchide circuitul sau mai este un model unde are robinet electric la intrarea in calorifer
poate ma insel
respect
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
dar ca sa nu deviem de la problema colegului---h72511--- ,trebuie sa inlocuiasca oringurile(inele de etansare)la calorifer,demonteaza si cu inelele in pungulita,la magazinu de piese auto
CV50NIK
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Covasna
- Masina: Tigra 1996 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
h72511
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2009
- Mesaj Privat
h72511
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2009
- Mesaj Privat
- jammin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Iasi
jammin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
smiley
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am rezolvat oarecum problema lasand desfacut busonul la vasul de expansiune astfel nu se mai face presiune deci riscul de a mai sparge vreun furtun scade considerabil.
Problema care am descoperit-o in urma lasarii capacului desfacut a fost cand am urcat Transfagarasanul.Eu ma gandeam ca daca mai fac un popas e bine sa opresc motorul sa se raceasca dar se pare ca dupa ce opream motorul vasul de expansiune se umplea si dadea pe afara curgand bineinteles o cantitate destul de mare de antigel.Asa ca daca o mai lasam putin la relanti si apoi opream motorul totul era ok. Am urmarit si temperatura apei si se mentinea intre 85 90 de grade.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
În plus, cred cã intrã aer pe instalație. Când accelerez, zici cã e un pitic în habitaclu care suflã în butoi... 😃 Râd eu râd, dar mi-e teamã sã nu fie ceva mai grav (chiuloasã arsã etc.). Am verificat nivelul de ulei, e așa cum trebuie sã fie, fãrã urme de apã.
Caut furtun cod 13 38 753 / GM 93177804, de manoperã nu mai zic... e înghesuialã maximã acolo în zona aia, trebuie sã demontez mai multe furtunuri și poate scap fãrã demontarea termostatului de pe blocul motor.
adi39
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2014
- Mesaj Privat