bmik1998
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2012
- Mesaj Privat
salut...am un opel astra g clasic 2008, sunt primul proprietar.Acum o luna de zile am observat ca porneste radiatorul la oprirea motorului dupa un drum de 60 km, asta s-a intamplat 2 zile la rand, abia a doua zi m-am uitat sub capota asa ca am vazut ca in vasul de expansiune nu mai era lichid deloc (timp de 4 ani nu s-a intamplat sa am probleme cat de mici pe tema asta). am fost la service de 2 ori si am exclus problemele usoare, deci apa intra in motor.. cauze: capacelul de la motor (cel galben) este plin de spuma - mazga. daca puteti sa ma ajutati cu un sfat inainte de a umbla la motor (acesta fiind urmatorul pas ) va multumesc.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
dorinnb
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
A zis classic 2008 deci presupun ca este 1.4 twinport si are garnitura de la capacul distributiei dusa.......citeste aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105447
adrian_sv
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut. cum a dat frigul asta ma asteptam sa porneasca si la mine mai greu, insa a pornit usor...cand m-am uitat la interiorul capacului de la ulei era cu un fel de spuma albicioasa, nivelul la ulei este acelasi, se poate sa fie de la condens? mentionez ca la racordul care intra in motor prin partea dreapta, imi prelinge antigel, nu mult, doar picura. astra h 2005, z14xep. trebuie sa ii fac si schimbul de ulei, ca cel din motor are 13 mii de km si cam miroase a benzina, insa am vrut sa vad niste pareri si daca trebuie schimbata vreo garnitura ceva sa ii fac schimbul dupa. in vasul de expansiune nu sunt urme de ulei. nu ramane nici un martor aprins. aveti vreo idee?