sweetpayn
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
Masina : Astra H (indiferent ca e combi/coupe/hatchback) Model motor: DTJ 16v An fabr. : 2005
Daca da, ce pareri aveti, la ce cifre ati ajuns dupa remap?
Probleme dupa?
La ce firma ati facut remap?
Acesta nu e nici DTH , nici DT...e DTJ ! (120 cai /280Nm)
Astept pareri avizate ( mecanici, posesori , tuneri )
Stima.
Ultima modificare făcută de sweetpayn la Joi 08 Nov, 2012 12:33 am
Daca da, ce pareri aveti, la ce cifre ati ajuns dupa remap?
Probleme dupa?
La ce firma ati facut remap?
Acesta nu e nici DTH , nici DT...e DTJ ! (120 cai /280Nm)
Astept pareri avizate ( mecanici, posesori , tuneri )
Stima.
Ultima modificare făcută de sweetpayn la Joi 08 Nov, 2012 12:33 am
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
La el e un motor cu 120 cp dar aproximativ identic cu cel de 150 CP, limitarea la 120 CP fiind din soft. DTJ=DTH diferenta fiind partea de mapare.
Prin urmare, din moment ce versiunea de 150 CP, DTH, se duce la 200+ cp dupa resoftare, se poate si la cel de 120, DTJ. O crestere de 80 CP garantat va fi incredibil de sesizabila.
Cip, e ca si cand te duci cu Astra ta la Marius si i-ai pune motorul de Frontera, asta doar din cateva click-uri si ceva munca pe partea de mapare, fara sa schimbi propriu-zis motorul, atat de impresionanta este cresterea de putere si cuplu.
Prin urmare, din moment ce versiunea de 150 CP, DTH, se duce la 200+ cp dupa resoftare, se poate si la cel de 120, DTJ. O crestere de 80 CP garantat va fi incredibil de sesizabila.
Cip, e ca si cand te duci cu Astra ta la Marius si i-ai pune motorul de Frontera, asta doar din cateva click-uri si ceva munca pe partea de mapare, fara sa schimbi propriu-zis motorul, atat de impresionanta este cresterea de putere si cuplu.
sweetpayn
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
@DB77AAA "La el e un motor cu 120 cp dar aproximativ identic cu cel de 150 CP"
Sa inteleg ca singurele diferente sunt doar de harti si ATAT ? (ma gandesc si eu ca nemtii nu is chiar fraieri ..sa limiteze un motor care poate stock 150...ei sa-l faca de 120) Fara nimic la nivel fizic?
+ 80 cai mi se pare enorm de mult chiar daca e posibil, toata lumea (inclusiv specialisti) imi spune ca merge pana la 200 cai.. eu pe caroseria asta o sa fiu multumit si la 155-170. (Deja masina trebe sa scoata < 8 sec la 100km/h).
Unde as putea sa ma documentez mai "intens" despre aceasta remapare. Doresc sa aflu ce anume este mai .fortat. din toata partea tehnica. Care is diferentele / normele in care motorul si componentele trebuie sa reziste/pot fi fortate.
Sa inteleg ca singurele diferente sunt doar de harti si ATAT ? (ma gandesc si eu ca nemtii nu is chiar fraieri ..sa limiteze un motor care poate stock 150...ei sa-l faca de 120) Fara nimic la nivel fizic?
+ 80 cai mi se pare enorm de mult chiar daca e posibil, toata lumea (inclusiv specialisti) imi spune ca merge pana la 200 cai.. eu pe caroseria asta o sa fiu multumit si la 155-170. (Deja masina trebe sa scoata < 8 sec la 100km/h).
Unde as putea sa ma documentez mai "intens" despre aceasta remapare. Doresc sa aflu ce anume este mai .fortat. din toata partea tehnica. Care is diferentele / normele in care motorul si componentele trebuie sa reziste/pot fi fortate.
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
DTH si DTJ sunt identice. Eu nu am vazut diferente, ambele au 16 valve, aceiasi admisie si evacuare. Diferentele date pe hartie sunt probabil de consum desi in practica nici acolo nu se observa.
Probabil Opel la acel moment avea cerere de 100-120 CP la diesel, lipsa motoare de cu 8 valve si a pus motoare cu 16 valve iar soft conceput pentru 120cp...
La resoftare cred ca poti opta pentru buton sport(daca nu il ai deja) si crestere de putere la 150-160 cp fara buton activ si 200 cp la buton activ. Dupa calculele mele da cu virgula, si ar fi mai mult decat OK o fila conceputa la 200 cp de care sa poti abuza tot timpul.
Cel care optimizeaza fila ar trebui sa cunoasca indeajuns acest motor pentru a nu depasi limte de cuplu, cantitati injectate, presiune turbina, etc. Motorul in sine se preteaza cu usurinta la proiecte +200 cp.
Probleme ulterioare nu vor fi decat cele care oricum le intalnim si la variantele stock(depinde cine concepe fila), ambreiajul cu siguranta nu va pica inaintea volantei si pot continua...
LE: Sa explic cum vad eu treaba cu butonul sport: Pai odata cu activarea lui as vrea nu numai motorul sa raspunda mai repede ci si suspensia sa reactioneze. Pentru asta la Opel parca ai nevoie de IDS...
Probabil Opel la acel moment avea cerere de 100-120 CP la diesel, lipsa motoare de cu 8 valve si a pus motoare cu 16 valve iar soft conceput pentru 120cp...
La resoftare cred ca poti opta pentru buton sport(daca nu il ai deja) si crestere de putere la 150-160 cp fara buton activ si 200 cp la buton activ. Dupa calculele mele da cu virgula, si ar fi mai mult decat OK o fila conceputa la 200 cp de care sa poti abuza tot timpul.
Cel care optimizeaza fila ar trebui sa cunoasca indeajuns acest motor pentru a nu depasi limte de cuplu, cantitati injectate, presiune turbina, etc. Motorul in sine se preteaza cu usurinta la proiecte +200 cp.
Probleme ulterioare nu vor fi decat cele care oricum le intalnim si la variantele stock(depinde cine concepe fila), ambreiajul cu siguranta nu va pica inaintea volantei si pot continua...
LE: Sa explic cum vad eu treaba cu butonul sport: Pai odata cu activarea lui as vrea nu numai motorul sa raspunda mai repede ci si suspensia sa reactioneze. Pentru asta la Opel parca ai nevoie de IDS...
- algabone20
- **
- 68 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
algabone20
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
La cel de 1.9 DTJ probabil ca au multi , dar ce se intampla cu cel de 1.7 DTJ 16v care nu se poate remapa sub nici o forma, din ca am inteles eu din cauza calculatorului Denso. Oare exista vreo sansa in viitor, chiar asa greu de spart o fi.....sunt useri cu acest motor care au reusit cresteri de putere?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- algabone20
- **
- 68 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
algabone20
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am gasit si eu ceva pe net dar nu stiu daca functioneaza ok si daca a mai facut cineva, sincer nu as risca inca...
http://www.racechip.de/en/c...1.7-cdti-81kw.php
http://www.chipexpress.com/products/2297/
Sper ca in curand si EDS sa vina cu o mapa pentru acest model.
http://www.racechip.de/en/c...1.7-cdti-81kw.php
http://www.chipexpress.com/products/2297/
Sper ca in curand si EDS sa vina cu o mapa pentru acest model.
sweetpayn
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Eu am tuning pe DTJ de jumatate de an, 200 CP pe sport on...diferenta este enorma, la drum intins in tr 5 la 90 KM/H cand intru in depasire zici ca sunt in tr 3, demareaza imediat.Probleme pana acum nu am intampinat.
Din punctul meu de vedere merita tuning pe acest motor, vei avea cu totul alta masina(o bestie deghizata intrun astra H)
Eu am tuning pe DTJ de jumatate de an, 200 CP pe sport on...diferenta este enorma, la drum intins in tr 5 la 90 KM/H cand intru in depasire zici ca sunt in tr 3, demareaza imediat.Probleme pana acum nu am intampinat.
Din punctul meu de vedere merita tuning pe acest motor, vei avea cu totul alta masina(o bestie deghizata intrun astra H)