Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu din ce cauza dar nu mai am presiune turbo, din momentul cand a fost reparata pompa de injectie.
Am facut un test la relanti si imi da urmatoarele valori reale.
Cand accelerez desi comanda presiune turbo creste pana la 2.0, presiune turbo ramane la 1.1.
Valori reale:

Tensiune sistem 14.0 V
Semnal senzor poziþie pedalã 0.00%
Contact ralanti Activ
Senzor masã aer 361 mg/cursã
Senzor barometric 1.0 bar
Comandã -Presiune turbo 1.1 bar
Presiune turbo 1.0 bar
Temperatura aer admisie 35 °C
Temperaturã lichid rãcire 86 °C
Temperatura ulei motor 81 °C
Temperatura combustibil 46 °C
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã 12V inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Comutator info climã 0V inactiv
Electroventil oprire combustibil Activ
Început de injecþie 22.0 grade
Inceput de injecþie calculat 4.4 grade
Inceput de injecþie real 4.4 grade
Cantitate injectatã calculatã 6.3 mg/cursã
Cantitate injectatã 6.9 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 65.00%
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation) 313 mg/cursã
Factor de umplere AGR 3%
Factor de umplere la ventil comandã turbionare 0.00%
Turaþie prescrisã de ralanti 840 RPM
Turaþie motor 839 RPM
Turaþie pompã 419 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare) Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare) Inactiv
Tasta (O) (deconectare) Activ
Vitezã vehicul 0 km/h
Viteza prescrisã 0 km/h
Releu climã 12V inactiv
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1 0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2 0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sunteaza electrovalva turbo, pune vaccum direct in actionarea turbinei.
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Verificarea presiunii generata de turbocompresor se face in sarcina, cu masina in mers, nu pe loc. Dupa o asemenea interventie, repararea pompei de injectie, care presupune demontarea acesteia de pe motor, trebuie sa verifici atent tot circuitul de vacuum, sa nu ai vreun furtunas neintrodus la locul lui. Verifica daca in momentul cind pornesti, capsula de la wastegate trage tija de la turbina. Daca nu o trage, sigur ai probleme pe partea de vacuum.
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cand dau sa plec de pe loc desi am pedala apasata pana in podea merge ca si cum ar impinge 2 persoane masina.
Nu am demaraj deloc cand plec de pe loc, sa nu vorbesc de faptul ca la deal si eu merg mai repede asa de greu trage.
Sunt momente cand merg la drum intins si sunt momente cand acum am presiune acum nu mai am (ca si cum as apasa acceleratia dupa care las acceleratia.)
Nu stiu de unde sa incep, am cautat pe forum dar cum nu ma pricep as ajunge sa schimb tot sistemul de presiune (pompa aer, electrovalva, furtunele de vacum, EGR-ul, senzorul de admisie, debitmetru de aer, turbina) pentru ca simptomele sunt aceleasi.
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil sa fie electrovalva defecta dak tija nu se trage deloc?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa o proba cu cea de la swirl.
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Unde este pozitionata si cum le dau jos?
In clipa de fata este pe direct dar nu vad sa fie vreo inbunatatire.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai sunt 2 in dreapta una duce la egr una la swirl ... o iei pe cea de la swirl si o pui in locul celei de la turbo.
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu ar trebuii ca pe direct sa traga mai bine?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ba da ...
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Te-ai gandit ca poate ai pierderi de vacuum pe traseu?
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sincer am fost cu masina la mai multi mecanici si toti ridicau umerii.
Azi am fost cu ea la opel si cineva de acolo a spus ca e electrovalva ca nu este trasa nici macar tija de la geometria variabila.
Unde pot sa gasesc una de imprumut ca sa vad ca intradevar este electrovalva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR