Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sautare.
am o nelamurire. Mi-am schimbat pneurile la masina (opel kadett D) si nu sunt multumit deloc de ele.
de exemplu la o frana mai brusca alunec cu el la fel am luat o curba nu foarte stransa cu vro 60 la ora si deja am pierdut aderenta?
ce se intampla? cauciucurile sunt reesapate. asta sa fie problema? ele arata foarte bine sunt din Germania aduse si am garantie 2 ani la ele.
multumesc
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
asteapta si tu 100, 200 de km sa se rodeze si apoi o sa fie bine.
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pai am vro 30.000 km cu ele, am un an de cand le-am luat?!
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
resapate am si eu MArix se numesc si se comporta f bine de uj an de cand le am. iarna am ceva probleme, dar asta doar pt ca sunt mai late (de 185) in rest sunt okay
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
poate e din cauza ca sint reEsapate (?!?)

depinde cine si cum le-a facut. eu am tot resapate (pneus, italia), de doi ani, mai am un an garantie la ele si se comporta foarte bine.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
subscriu, si ale mele resapate in italia, fara defecte. spune-ne ce latime/talon au. poate sunt neadecvate mainii
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai asa zi , ca nu sunt noi , atunci zi ce talon au , ce latime.

poate poti sa pui si o poza cu suprafata unia din ele sa vedem exact in ce stare sunt.

asa au facut de la inceput?

poate or fi prea tari.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
un factor important in aderenta e amortizorul. Cauciucul poate fi nou dar daca amortizorul e dus tu nu ai aderenta. Rolling Eyes
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Poate ai ceva probleme la unghiuri...ai ceva suspiciuni?
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cauze ar putea fi mai multe.
la momentul montajului au fost echilibrate? a fost verificat unghiul de fuga?
intre timp cate borduri sau gropi ai luat?
cum stai cu suspensia?
sunt foarte multe necunoscute!

P.S. dupa 30.000 nu poti spune ca mai sunt noi! Wink
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu arunc cauciucurile pe la 30 000 km. Cum sa fie noi?
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
30000 intr-un an? mi se pare mult ,dar poate ma insel.
mai e o chestie,s-ar putea sa fie un lot de cauciucuri prea " coapte".cauciucurile resapate se tin la prese incalzite,daca sunt tinute prea mult,se intaresc si devin mai tari de unde si pierderea de aderenta.asa faceau de cand le-ai luat?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Un pic off-topic, sorry. Fiecare hotaraste ce sa faca cu banii, sanatatea, viata lui, dar oare merita sa-ti risti sanatea/viata pentru o economie de citeva zeci de lei (RON) cumparind cauciucuri resapate, care in mare parte ar putea fi resapate prost? Am auzit de cazuri cind stratul de cauciuc lipit deasupra se dezlipeste, cauciucuri care explodeaza din senin si alte grozavii. Oricum din cite stiu eu nu e recomandat sa fie folosite cauciucuri mai vechi de 6 ani (din momentul producerii lor), pentru ca imbatrinesc. Cite din cauciucurile resapate credeti ca sint mai tinere de 6 ani?
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@murzick-Avand in vedere cele relatate de tine, se pare ca nu ai veazut emisiunea de pe discovery- How it's made - referitoare la cauciucuri. Inainte de reesapare sunt supuse unor teste.Sunt reesapate doar cele care trec testele de calitate. Eu prefer cauciucurile second hand pentru ca sunt de firma(continental, good year, etc). Ma demult cand aveam dacie nu reuseam sa ajung cu cauciucurile noi romanesti (montana) sa le uzez astfel incat calea de rulare sa fie aproape neteda.Dupa app 1-2 ani si km putini max 10000/ an incepeau sa faca galme. Intr-o zi am vazut un good year la un prieten care nu mai avea model. Atunci m-am decis sa cumpar second. Dacia, care acum e la tata are si acum cauciucuri reesapate. Cred ca sunt pe masina de app 4 ani.Sunt ceva italienesti.
Deci se poate ca acele cauciucuri ale lui cristian_61 sa fie reesapate dar de proasta calitate(firme care nu se respecta). Am un prieten care si-a cumparat un Logan nou, era incaltat cu montana si se plangea ca sunt prea rigide. Zicea ca are senzatia ca sunt roti de lemn ca la caruta. Le-a schimbat si acum totul e ok. Asa ca nu tb sa ne pripim cu amortizoare noi etc. Daca omu' spune ca inainte avea aderenta si dupa ce a scimbat cauciucurile pierde aderenta, eu zic ca ar tb sa mai incerce si alte pneuri. Eventual sa incerce sa imprumute de la un prieten 4 roti si sa faca o tura.Daca se comporta ca inaite de schimbare, ramane o singura solutie- pneuri noi. Bafta!
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand imi cer scuze ca nu am apucat sa va raspund mai repede.am fost plecat in weekend.

asadar revin. amortizoarele sunt noi. unghiul de fuga este facut si el imediat dupa ce am schimbat pneurile, sunt de asemenea echilibrate

revin maine cu o poza a pneului si mai multe detalii reveritoare la pneu.
Dimensiunile sunt luate de la cele vechi 175 85 13
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cristian_61 a scris:in primul rand imi cer scuze ca nu am apucat sa va raspund mai repede.am fost plecat in weekend.

asadar revin. amortizoarele sunt noi. unghiul de fuga este facut si el imediat dupa ce am schimbat pneurile, sunt de asemenea echilibrate

revin maine cu o poza a pneului si mai multe detalii reveritoare la pneu.
Dimensiunile sunt luate de la cele vechi 175 85 13



e clar! pneurile sunt imbatranite sau materialul folosit nu este de cea mai buna calitate, iar cei 30.000 km de viata sunt destui.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
economia aia de citeva zeci de lei se traduce la mine in cam 200 lei pe bucata. le-am luat cu 1 mil. bucata si noi nu gaseam decit de la aproape 3 mil in sus). linga mine se incalta cu aceleasi cauciucuri un bmw seria 5 foarte bine lustruit (adica nu ducea lipsa de bani).

ps: oameni buni, nu mai scrieti reEsapate ! nu exista cuvintul asta.
teava de esapament nu are nici o legatura cu cauciucurile.
resapate vine de la re-shaped (engl., cu forma refacuta)
reEsapate ar putea insemna cel multe gaze scuipate a doua oara pe teava de esapament. (fr., echaper=a scapa, a evada).

apropo de documentarul ala: noi spunem resapate la toate, ei au de fapt doua tehnologii: re-shaped si re-moulded (un fel de turnate din nou). la cum arata ale mele, as crede ca sint facute cu re-moulded.
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
REªAPÁT, -Ã, reºapaþi, -te, adj. (Despre anvelopele roþilor) Cãruia i s-a adãugat un nou strat de cauciuc.


sursa: http://dexonline.ro/search.php?cuv=RESAPÁT
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa fac apologia anvelopelor resapate (sau cum so fi scriind corect) dar ati cred ca ati vazut cel putin o anvelopa cumparata de noua care sa explodeze in perioada normala de exploatare. Daca tinem cont de faptul ca doar o carcasa perfecta ajunge la resapat, putem spune ca cei ce folosesc anvelope resapate au cauciucuri doar din cele mai bune loturi.
Nu trebuie uitat nici materialul din calea de rulare aplicata pe carcasa, care in multe cazuri (a se vedea anvelopele de iarna) este mai bine adaptat unor conditii speciale.

P.S. Cine a folosit veodata anvelope resapate stie ca cel mai mare risc este exfolierea benzii de rulare dar acest lucru nu se poate intampla instantaneu pe toata circumferinta rotii ci mai degraba se realizeaza pe suprafete mici unde se formeaza galme care duc la reacii puternice in volan.
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit cu 2 poze asa cum am spus.
Mie nu mi se par uzate rau.. ma rog...
Pana la urma sa inteleg ca sunt prost resapate?







Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR