Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Va rog mult sa ma ajutati si pe mine cu o idee macar despre urmatoarea problema. Azi am pornit masina( cam greu ) si am scos o cu spatele din garaj . Am oprit motorul vreo 5 minute cand m am intors dupa ceva. Apoi ea nu a mai vrut deloc sa porneasca. De la 137 km range , imi apare deodata o km range. Am pus 5 litri de motorina si tot n a vrut. Se ingana si claxona de una singura , cand incercam sa pornesc. Am lasat o vreo 2, 3 ore si am mai pus 5 litri de motorina. Am incercat din nou si de data asta s a stins tot bordul. S au aprins putin martorii , apoi s au stins de tot! Ce poate fi, ce are? Mentionez ca am putin ulei in baie, trebuie sa i fac schimbul. Sa fie pompa de motorina, catalizatorul, ce oare? Va rog mult, dati mi o parerea, a mai avut cineva asa ceva? Urgent, va rog! Multumesc!
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Poate bateria?
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Apropo cand am incercat ultima data sa o inchid din cheie, nu voia deloc. Refuza sa se inchida. Deci bordul se stinsese de tot, dar display ul central functiona. Mergea radio etc. Sa fie totusi bateria? Care ar fi semnele clare? Merci!
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai, nu stiu ce semne clare vrei sa afli, dar, pare o problema electrica. Tu sti mai bine in ce stare se afla acumulatorul de pe masina ta...incearca sa o demontezi macar verifica ca are cablurile in regula la borne sa nu fie slabite sau conexiune corodata, eventual sa o incarci la un redresor, sau sa iei curent de la alta masina cu niste cabluri sau verifica toate sigurantele de pe masina sa nu fie una care nu face contact cum trebuie...deci, verifica tot ce tine de conexiuni electrice, la baterie, mase pe masina (la cere poti ajunge), sigurante...
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ok, ramane maine sa ma lamuresc. Sper sa n am vesti proaste! Merci mult! : )
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am revenit si am rezolvat problema care era BATERIA. : ) Acum o intrebare : Ar fi indicat ca pe viitor sa i schimb bateria cu una pe 90 ? Din cate am inteles ii da mai multa putere la aprindere si e mai ok, am vazut ceva bun marca Bosch. Mai vorbim, merci! Smile
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,581
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca te va ajuta sa pui baterie de 90 A, cand tu ai alternator de 100A . Nu stiu cand ar putea sa ti incarce tie bateria la capacitate maxima.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sunt si eu de acord cu @gabiopel, nu este nevoie de baterie de amperaj mai mare, daca ai bujiile incandescente in stare buna, nu ai probleme de alimentare gen filtre carburant neschimbat de multa vreme sau orice tine de partea de alimentare cu carburant, masina trebuie sa porneasca usor si cu baterie cu amperaj similar cu cea care a venit din fabrica. In plus costa si mai mult o baterie mai mare si care nu o sa-ti rezolve problema cu pornirea, daca ai o asemenea problema, si daca problema tine de altceva decat bateria...
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alternatorul e de 120 A

Cel mai mult la o baterie conteaza puterea de start asa ca o baterie de 70-75 A cu puterea de start 720 A (EN) este suficienta la motorul asta.
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles ideea. Eu nu ma prea pricep si d asta voiam sa stiu. Nu am probleme la pornire deloc, in afara momentului in care am ramas fara baterie m am gandit la aceasta varianta. Sincer nici nu stiu cat are bateria mea si ce marca este. Deci de 90 nu i ok sa i pui, dar pe un site de piese am vazut ca recomanda 75 80 si 85 si de asta eram putin nedumerit, iar un cnv zicea de 90 cu S5( asta nu stiu ce inseamna) . Va multumesc pentru idei si mai vb!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR