sotudor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Haideti sa va povestesc experienta mea cu DIBAS, si va las pe voi sa trageti concluziile. Desi stiam ca reprezentantele (nu doar OPEL) sunt de evitat, pentru ca sunt niste hoti, acum 1,5 ani mi-am luat inima in dinti si m-am dus la DIBAS PRAHOVA pentru un martor aprins in bord (IDS+). Mentionez ca martorul se aprindea in mers de obicei, dar nu mereu. Mi-au dat rapid masina inapoi, dupa ce au facut urmatoarele verificari complexe:au ridicat capota, si au dat cu un spray pe un contact. Costuri:
-1 ora verificat sistem electric
-1 ora diagnoza tester (sau ceva de genul)
-1 ora refacut cablaj
COST:270 RON.
Diagnostic:"Nu stiu de la ce era, eu am curatat contactul, daca nu s-a rezolvat inseamna ca e de la amortizorul fata stanga si trebuie inlocuite amortizoarele pe fata". Trebuie sa mentionez de asemenea si faptul ca amortizoarele nu sunt standard (am un Astra H apropo), ci se pot intari sau "relaxa" la apasarea butonului SPORT. La mine ramasesera intarite la maxim, din cauza erorii. Pretul pentru un amortizor:1500 RON!
Am bombanit, am platit, m-am jurat ca acum CHIAR ca nu mai calc la DIBAS, am luat masina si am plecat. Evident eroarea a aparut ca de obicei, dar nu m-am dus sa schimb amortizoarele, fiind prea scumpe. Dupa aproape 2 ani m-am hotarat sa ma duc la acelasi service si sa le inlocuiesc, satul de faptul ca stateau mereu in modul SAFE, adica intarite la maxim.
Ma duc la service, spun ca vreau sa le schimb, ma intreaba omul de ce, spun ca am facut o constatare in acelasi service si mi s-a spus ca trebuie sa le inlocuiesc. Ok! Am dus masina vineri, in speranta, avand promisiunea ca luni e gata. Nu am luat-o luni, am luat-o joi, dar nu saptamana urmatoare, ci cealalta. Nu asta ar fi problema, ci faptul ca au descoperit ca de fapt amortizoarele nu aveau NIMIC, ci cablul care facea legatura dintre amortizor si CIM.
"Ok, de ce nu mi s-a spus ca trebuie inlocuite amortizoarele daca nu aveau nimic? Nu cumva inseamna ca s-a facut gresit constatarea initiala?"
Seful de service:"Nu stiu, omul ala nu mai lucreaza aici, dar au trecut 2 ani totusi..."
Eu:"Da, au trecut 2 ani, dar haideti sa vedem daca amortizorul pe care l-ati dat jos pe masina e bun sau e intr-adevar stricat, asa cum ar trebui sa fie conform spuselor reprezentantului DIBAS"
Seful de service:"Dar nu intelegeti ca au trecut 2 ani?! In 2 ani se puteau intampla multe!"
Eu:"Se putea repara singur?"
El:"NU!"
Eu:"In cazul asta, daca e bun senzorul, nu inseamna ca l-am schimbat degeaba, in urma unei constatari eronate?"
El:"Nu stiu ce v-a zis omul ala acum 2 ani, trebuia sa mai faceti o diagnoza acum"
Eu:"Daca stiati ca exista o perioada dupa care constatarile dvs nu mai au nicio valoare, de ce nu m-ati intrebat CAND am facut constatarea si de ce nu mi-ati recomandat sa mai fac o diagnoza acum?"
El:"Nu stiu, nu ma intereseaza, dvs ati venit la mine sa va schimb amortizoarele si asta am facut. O zi buna!"
Eu:"Am venit sa schimb amortizoarele pentru ca asa mi-a spus domnul de la DIBAS, nu pentru ca asa am vrut eu!"
El:"Nu stiu, nu ma intereseaza, au trecut 2 ani bla bla bla"
Nu are rost sa redau toata discutia, pentru ca a durat 2 ore si pana la urma s-au scos spunand ca lor nu le apare in aplicatie ca reprezentantul DIBAS mi-ar fi spus ca trebuie sa schimb amortizoarele, deci eu mint. Am zambit, am platit, am luat masina, si am jurat din nou ca nu mai calc in nicio reprezentanta, de la nicio marca din lume. Am platit aproape 4000 RON (cu tot cu manopera) pentru ca mi-au spus ca trebuie sa schimb amortizoarele, si de fapt problema era de la un cablu amarat...
Experiente anterioare:
FIAT:M-am dus cu un Grande Punto in garantie sa rezolv niste probleme, le-am spus de la inceput despre ce e vorba, nu au zis nimic. Mi-au returnat masina dupa o zi, ca sa imi spuna:"Nu putem rezolva nimic, garantie pentru X a expirat, garantia pentru Y a expirat, garantia pentru Z a expirat...". Ca sa fie totul complet, mi-au furat si aproximativ 20 de litri de motorina din rezervor. Am dus-o cu rezervorul jumatate, si am luat-o pe rosu!
Experienta unui prieten cu un Tuareg:A dus masina pentru o revizie, si baietii de acolo i-au inlocuit debitmetrul cu unul uzat, ca au zis ca e mai ieftin pentru ei asa (unul din ei avea aceeasi masina si nu avea chef sa dea banii pe unul noi). Doar ca tipul stiind ce hoti sunt, isi facuse cu markerul cate un semn pe aproape toate piesele. S-a dus la seful de service, a facut scandal, si i s-a dat debitmetrul nou inapoi + o suma de bani si promisiunea ca vor concediu angajatul problema.
Experienta unei cunostiinte de-a unei prietene: S-a dus cu un logan pentru nu mai tin minte ce problema, si i-au inlocuit cauciucurile aproape noi cu unele uzate, ca au zis ca e femeie si nu stie ea d-astea. Doar ca sotul ei nu era femeie, si pentru ca achizitionase chiar el anvelopele, si-a dat seama ce s-a intamplat.
Experienta lui tata:A cerut la Cardinal Motors schimbarea unei distributii pentru un VW Passat 2003. Pret:1000 euro. fix.
Cam astea sunt experientele pe care le am sau le cunosc cu reprezentantele, asa ca sfatul meu:evitati pe cat posibil toate reprezentantele.
Daca ati avut experiente similare, va rog sa le impartasiti, astfel incat altii sa nu mai faca greselile pe care le-am facut noi.
Haideti sa va povestesc experienta mea cu DIBAS, si va las pe voi sa trageti concluziile. Desi stiam ca reprezentantele (nu doar OPEL) sunt de evitat, pentru ca sunt niste hoti, acum 1,5 ani mi-am luat inima in dinti si m-am dus la DIBAS PRAHOVA pentru un martor aprins in bord (IDS+). Mentionez ca martorul se aprindea in mers de obicei, dar nu mereu. Mi-au dat rapid masina inapoi, dupa ce au facut urmatoarele verificari complexe:au ridicat capota, si au dat cu un spray pe un contact. Costuri:
-1 ora verificat sistem electric
-1 ora diagnoza tester (sau ceva de genul)
-1 ora refacut cablaj
COST:270 RON.
Diagnostic:"Nu stiu de la ce era, eu am curatat contactul, daca nu s-a rezolvat inseamna ca e de la amortizorul fata stanga si trebuie inlocuite amortizoarele pe fata". Trebuie sa mentionez de asemenea si faptul ca amortizoarele nu sunt standard (am un Astra H apropo), ci se pot intari sau "relaxa" la apasarea butonului SPORT. La mine ramasesera intarite la maxim, din cauza erorii. Pretul pentru un amortizor:1500 RON!
Am bombanit, am platit, m-am jurat ca acum CHIAR ca nu mai calc la DIBAS, am luat masina si am plecat. Evident eroarea a aparut ca de obicei, dar nu m-am dus sa schimb amortizoarele, fiind prea scumpe. Dupa aproape 2 ani m-am hotarat sa ma duc la acelasi service si sa le inlocuiesc, satul de faptul ca stateau mereu in modul SAFE, adica intarite la maxim.
Ma duc la service, spun ca vreau sa le schimb, ma intreaba omul de ce, spun ca am facut o constatare in acelasi service si mi s-a spus ca trebuie sa le inlocuiesc. Ok! Am dus masina vineri, in speranta, avand promisiunea ca luni e gata. Nu am luat-o luni, am luat-o joi, dar nu saptamana urmatoare, ci cealalta. Nu asta ar fi problema, ci faptul ca au descoperit ca de fapt amortizoarele nu aveau NIMIC, ci cablul care facea legatura dintre amortizor si CIM.
"Ok, de ce nu mi s-a spus ca trebuie inlocuite amortizoarele daca nu aveau nimic? Nu cumva inseamna ca s-a facut gresit constatarea initiala?"
Seful de service:"Nu stiu, omul ala nu mai lucreaza aici, dar au trecut 2 ani totusi..."
Eu:"Da, au trecut 2 ani, dar haideti sa vedem daca amortizorul pe care l-ati dat jos pe masina e bun sau e intr-adevar stricat, asa cum ar trebui sa fie conform spuselor reprezentantului DIBAS"
Seful de service:"Dar nu intelegeti ca au trecut 2 ani?! In 2 ani se puteau intampla multe!"
Eu:"Se putea repara singur?"
El:"NU!"
Eu:"In cazul asta, daca e bun senzorul, nu inseamna ca l-am schimbat degeaba, in urma unei constatari eronate?"
El:"Nu stiu ce v-a zis omul ala acum 2 ani, trebuia sa mai faceti o diagnoza acum"
Eu:"Daca stiati ca exista o perioada dupa care constatarile dvs nu mai au nicio valoare, de ce nu m-ati intrebat CAND am facut constatarea si de ce nu mi-ati recomandat sa mai fac o diagnoza acum?"
El:"Nu stiu, nu ma intereseaza, dvs ati venit la mine sa va schimb amortizoarele si asta am facut. O zi buna!"
Eu:"Am venit sa schimb amortizoarele pentru ca asa mi-a spus domnul de la DIBAS, nu pentru ca asa am vrut eu!"
El:"Nu stiu, nu ma intereseaza, au trecut 2 ani bla bla bla"
Nu are rost sa redau toata discutia, pentru ca a durat 2 ore si pana la urma s-au scos spunand ca lor nu le apare in aplicatie ca reprezentantul DIBAS mi-ar fi spus ca trebuie sa schimb amortizoarele, deci eu mint. Am zambit, am platit, am luat masina, si am jurat din nou ca nu mai calc in nicio reprezentanta, de la nicio marca din lume. Am platit aproape 4000 RON (cu tot cu manopera) pentru ca mi-au spus ca trebuie sa schimb amortizoarele, si de fapt problema era de la un cablu amarat...
Experiente anterioare:
FIAT:M-am dus cu un Grande Punto in garantie sa rezolv niste probleme, le-am spus de la inceput despre ce e vorba, nu au zis nimic. Mi-au returnat masina dupa o zi, ca sa imi spuna:"Nu putem rezolva nimic, garantie pentru X a expirat, garantia pentru Y a expirat, garantia pentru Z a expirat...". Ca sa fie totul complet, mi-au furat si aproximativ 20 de litri de motorina din rezervor. Am dus-o cu rezervorul jumatate, si am luat-o pe rosu!
Experienta unui prieten cu un Tuareg:A dus masina pentru o revizie, si baietii de acolo i-au inlocuit debitmetrul cu unul uzat, ca au zis ca e mai ieftin pentru ei asa (unul din ei avea aceeasi masina si nu avea chef sa dea banii pe unul noi). Doar ca tipul stiind ce hoti sunt, isi facuse cu markerul cate un semn pe aproape toate piesele. S-a dus la seful de service, a facut scandal, si i s-a dat debitmetrul nou inapoi + o suma de bani si promisiunea ca vor concediu angajatul problema.
Experienta unei cunostiinte de-a unei prietene: S-a dus cu un logan pentru nu mai tin minte ce problema, si i-au inlocuit cauciucurile aproape noi cu unele uzate, ca au zis ca e femeie si nu stie ea d-astea. Doar ca sotul ei nu era femeie, si pentru ca achizitionase chiar el anvelopele, si-a dat seama ce s-a intamplat.
Experienta lui tata:A cerut la Cardinal Motors schimbarea unei distributii pentru un VW Passat 2003. Pret:1000 euro. fix.
Cam astea sunt experientele pe care le am sau le cunosc cu reprezentantele, asa ca sfatul meu:evitati pe cat posibil toate reprezentantele.
Daca ati avut experiente similare, va rog sa le impartasiti, astfel incat altii sa nu mai faca greselile pe care le-am facut noi.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu ca as vrea sa tin partea reprezentantelor, insa ceva nu mi-e clar. Hai sa incercam sa sumarizam:
- la momentul t0 ai mers la reprezentanta pentru diagnoza, rezultatul diagnozei a fost ca ar fi duse amortizoarele
- la t0+2 ai mers din nou la preprezentanta, le-ai zis sa iti schimbe amortizoarele, ceea ce au si facut, si apoi ati descoperit ca de fapt tu aveai o problema la cablaj.
Parerea mea:
- greseala reprezentanta acum 2 ani ca au facut diagnoza in mod superficial (creca daca ma uit in TIS, in proceduri, gasesc un pas si pentur verificat cablajul)
- greseala tu, ca ai mers cu comanda punctat. tu dupa 2 ani nu ai mers sa le zici ca ai o problema, ci ai mers sa le zici sa iti schimbe amortizoarele. Ca au avut, cu 2 ani inainte, un angajat incompetent, aia e alta poveste... dar in final vina o impartiti
- la momentul t0 ai mers la reprezentanta pentru diagnoza, rezultatul diagnozei a fost ca ar fi duse amortizoarele
- la t0+2 ai mers din nou la preprezentanta, le-ai zis sa iti schimbe amortizoarele, ceea ce au si facut, si apoi ati descoperit ca de fapt tu aveai o problema la cablaj.
Parerea mea:
- greseala reprezentanta acum 2 ani ca au facut diagnoza in mod superficial (creca daca ma uit in TIS, in proceduri, gasesc un pas si pentur verificat cablajul)
- greseala tu, ca ai mers cu comanda punctat. tu dupa 2 ani nu ai mers sa le zici ca ai o problema, ci ai mers sa le zici sa iti schimbe amortizoarele. Ca au avut, cu 2 ani inainte, un angajat incompetent, aia e alta poveste... dar in final vina o impartiti
sotudor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Da, doar ca la momentul t0+2 le-am spus nu doar ca vreau sa schimb amortizoarele, ci si de ce. Le-am spus ca am facut o constatare acum ceva timp la aceeasi reprezentanta, le-am spus ca in urma constatarii a rezultat ca trebuie sa schimb amortizoarele, si asta am venit sa fac. Ok, poate trebuia sa le cer sa imi faca inca o diagnoza, desi daca DIBAS imi spusese in urma cu 2 ani ca un amortizor e defect, nu avea cum sa se repare in timp, corect? Deci si daca mai aparuse si altceva intre timp, amortizoarele trebuiau inlocuite. Iata ca nu a fost asa. Amortizoarele erau in stare excelenta, si le-am schimbat degeaba. Pana la urma, avand in vedere ca sunt ditamai service-ul, si daca stiau ca e asa de important, trebuiau sa imi recomande EI sa mai fac o diagnoza inainte de orice lucrare. Pana la urma intr-adevar, daca ma duc la doctor si le spun ca ma doare rinichiul, sa mi-l scoata, nu inseamna ca nu imi fac si niste teste inainte. Nu si-au asumat niciun fel de responsabilitate pentru ce au spus acum 2 ani, motivand ca angajatul care a facut constatarea atunci nu mai lucreaza la ei.
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
jE, totusi, sotudor a punctat ceva. De exemplu daca eu astazi merg pentru ca am o eroare in bord iar la service mi se spune ca piexa x este stricata si trebuie inlocuita. Eu acum nu am bani sa schimb piesa x ( din diferite motive ), dar reusesc sa strang bani si peste 2 saptamani sau o luna ma duc sa imi schimb piesa. Mi se schimba piesa dar eroarea este inca prezenta, iar cei de la service imi spun ca nu piesa x era vinovata, ci piesa y, iar vina fiind a mea pentru ca nu am facut o diagnoza inainte de schimb.(Repet este doar o intamplare imaginata de mine,dar destul de similara cu cea a lui sotudor ).
Acum te intreb, este normal ca de fiecare data cand te duci in service sa platesti pentru o diagnoza ?
Iarasi ce nu intaleg este situatia urmatoare: te duci cu o problema, ei iti repara ( ceva ce nu trebuie reparat ), problema este inca prezenta, dar iti iau bani pentru ce au reparat si nu trebuia reparat( pleci cu aceasi problema din service, dar fara bani )...
Acum te intreb, este normal ca de fiecare data cand te duci in service sa platesti pentru o diagnoza ?
Iarasi ce nu intaleg este situatia urmatoare: te duci cu o problema, ei iti repara ( ceva ce nu trebuie reparat ), problema este inca prezenta, dar iti iau bani pentru ce au reparat si nu trebuia reparat( pleci cu aceasi problema din service, dar fara bani )...
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
de cand e bagata gaselnita de computer pe masini si a aparut si fel si fel de chestii care testeaza daca e in regula, service-urile au gasit cel mai simplu mijloc de jecmanire a celor care vin cu masina la reparat! nu ar trebui platit faptul ca pun tester pe masina ei trebuie sa stie ce defect au masina si daca nu stiu sa descopere e treaba lor! daca nea costica care se duce direct la problema si o rezolva ,pentru ca stie simptomele unui defect trece in fisa si el test cu creierul? ,si ia si el bani ca asa se face? oricum ar fi ,nu exista service in romania in care cel care plateste sa nu fie furat cu ceva!
sotudor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Aseara s-a aprins iarasi martorul IDS+ in bord. Mentionez ca tot ieri am ridicat masina de la DIBAS. Nu cred ca poate sa existe vreo dovada mai clara ca amortizoarele nu aveau nicio problema (din moment ce acum sunt noi), dar nici pentru incompetenta si lipsa lor de interes. Nu o sa mai calc insa la ei sub nicio forma, rezolv singur. Toate astea ma fac insa sa ma intreb ce rost mai are sa dai o gramada de bani ca sa iti cumperi masina noua ca sa stai linistit ca ai garantie, cand de fapt ai de a face cu genul asta de servicii.
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
sotudor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Aceste lucruri se întâmplã pentru cã dispuneþi oarecum de banii pe care jepcarii îi doresc de la voi ºi acceptaþi destul de uºor sã schimbaþi anumite piese care au o valoare destul de mare.
Am avut ºi eu anumite probleme cu maºina dar faptul cã nu am avut bani, m-a fãcut sã cercetez pe îndelete problema, singur ºi am reuºit astfel sã nu "dau de mâncare" aºa ziºilor mecanici ºi nici service-urilor nesimþite. Ca sã înþelegi mai bine, am avut catalizatorul înfundat (îmi uda imediat bujiile, nedorind sã mai porneascã) ºi toþi îmi ziceau cã: este sãritã de la punct, are nu ºtiu ce calculatorul, bobina de inducþie este terminatã ºi fel ºi fel de inepþii. Am preferat sã investesc într-un cablu de diagnozã - într-adevãr China dar cu el am reuºit sã exclud din posibilele defecte ºi sã ajung la concluzia cã evacuarea era "sugrumatã" de catalizator. N-am scobit imediat catalizatorul, ci am desfãcut sonda lambda ºi i-am dat o cheie, pornind imediat.
P.S. Faptul cã uneori banul lipseºte, consider cã te face sã cercetezi problema pe toate pãrþile, înainte de a începe sã cumperi piese închipuite de mecanicii de doi lei.
Am avut ºi eu anumite probleme cu maºina dar faptul cã nu am avut bani, m-a fãcut sã cercetez pe îndelete problema, singur ºi am reuºit astfel sã nu "dau de mâncare" aºa ziºilor mecanici ºi nici service-urilor nesimþite. Ca sã înþelegi mai bine, am avut catalizatorul înfundat (îmi uda imediat bujiile, nedorind sã mai porneascã) ºi toþi îmi ziceau cã: este sãritã de la punct, are nu ºtiu ce calculatorul, bobina de inducþie este terminatã ºi fel ºi fel de inepþii. Am preferat sã investesc într-un cablu de diagnozã - într-adevãr China dar cu el am reuºit sã exclud din posibilele defecte ºi sã ajung la concluzia cã evacuarea era "sugrumatã" de catalizator. N-am scobit imediat catalizatorul, ci am desfãcut sonda lambda ºi i-am dat o cheie, pornind imediat.
P.S. Faptul cã uneori banul lipseºte, consider cã te face sã cercetezi problema pe toate pãrþile, înainte de a începe sã cumperi piese închipuite de mecanicii de doi lei.
sotudor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Nici eu nu m-am repezit sa le schimb, dupa cum am scris mai sus au trecut 2 ani de cand mi-au "recomandat" cei de la DIBAS sa inlocuiesc amortizoarele. Am fost pe la mai multi mecanici, electronisti, am curatat chiar eu mufele si tot cablul, insa chiar nu am reusit sa rezolv nimic, iar toata lumea se uita ciudat la mine cand le ziceam de IDS+. De-aia am zis ca hai ca poate rezolv cu profesionistii, chiar ma saturasem sa stau cu amortizoarele intarite la maximum pe drumurile noastre si cu anvelope de 215/45 R17 mi s-a dus si caseta de directie.
Partea ciudata e ca acum, dupa ce am fost la un mecanic care mi-a inlocuit cablul de la roata cu un cablu normal, desi mi se aprinde in continuare martorul IDS+, amortizoarele sunt moi, si se intaresc doar la apasarea butonului SPORT, adica functioneaza normal. Ceea ce e ciudat, in conditiile in care martorul e aprins 90% din timp...
Anyway, ideea topicului a fost sa afle lumea de infractorii astia si sa stea departe de ei, pe cat posibil.
Partea ciudata e ca acum, dupa ce am fost la un mecanic care mi-a inlocuit cablul de la roata cu un cablu normal, desi mi se aprinde in continuare martorul IDS+, amortizoarele sunt moi, si se intaresc doar la apasarea butonului SPORT, adica functioneaza normal. Ceea ce e ciudat, in conditiile in care martorul e aprins 90% din timp...
Anyway, ideea topicului a fost sa afle lumea de infractorii astia si sa stea departe de ei, pe cat posibil.
gustibus
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Toate service-urile au personal prost pregatit-nu sta nici un meserias pe salariu minim.Bine inteles mai sunt si mici exceptii.O experienta neplacuta am avut si eu cu service-ul de la Sala Sporturilor din Ploiesti ,proprietararul este un mare excroc ,mi-a sters hexagonul de la suruburile de la chiuloasa si mia zis ca asa au fost,am cumparat altele care am platit 200 ron dar era pe manevra cu vanzatorul de la magazinul Rips unu "Sica" pentru ca bon pentru ele am primit "Ävans marfa 200ron".Cost total la piese si manopera aproape 1100 E.Masina dupa "reparatie"consuma 1l ulei la 500 Km.Am revenit inapoi m-au trimis la service-ul Automar unde am facut diagnoza.Am revenit am platit iar garnitura de chiuloasa alte semeringuri de supape.Sa montat din nou dar consumul de ulei era tot asa.Mentionez ca am platit pe langa segmentare si planeitate la chiuloasa si refacut scaunul la supape.Cand s-a umblat a doua oara la motor am stat langa ei si am vazut ca foloseau niste chei decalibrate si le-am atras atentia ca ei au sters hexagonul la suruburile de la chiuloasa si au adus niste chei mai de doamne ajuta.Am revenit de cateva ori si m-au tot amanat si plimbat pana am renuntat sa ma mai duc.Am vandut masina si am pus punct acestui lucru ..NU VA DUCETI LA ACEST SERVICE AL ACESTUI EXCROC VIOREL DE LA SALA SPORTURILOR LANGA PATINOAR DIN PLOIESTI
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
cangri a scris:
Nu stiu in ce domeniu lucrezi dar te asigur ca nu le cunosti pe toate fara a te uita in ceva manual
alexhaiducu a scris:
nu ar trebui platit faptul ca pun tester pe masina ei trebuie sa stie ce defect au masina si daca nu stiu sa descopere e treaba lor! !
nu ar trebui platit faptul ca pun tester pe masina ei trebuie sa stie ce defect au masina si daca nu stiu sa descopere e treaba lor! !
Nu stiu in ce domeniu lucrezi dar te asigur ca nu le cunosti pe toate fara a te uita in ceva manual
...are dreptate @alexhaiducu, ca si client, nu este problema mea, ca tu ca si mecanic nu le sti pe toate si trebuie sa consulti manualul sau testerul...si sa ma mai pui sa si platesc acest lucru...pai, ce facem...? platim ca si client "scolarizarea" mecanicilor din serviceuri...sau platim reparatia masinii...care, uneori, implica si consultarea manualului sau testerul..."In alta tara" indiferent de verificare, se face pe GRATIS...ridica masina pe elevator, pun testerul, verifica frane, etc...totul gratis...apoi, te informeaza in scris sau verbal, cum doresti, ce au constatat si ramane la alegerea ta daca faci programare pentru reparatie la ei sau nu...si nu este vrajeala sau marketingul unor serviceuri...am fost la mai multi...deci, se poate si altfel...
stefonisandel- Suspendat
- 121 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
Aceasta jecmaneala a clientilor se face pe mana cu autoritatile statului care nu le fac nimic,nici pe cei de la Opel nu i intereseaza,desi cunosc situatia,nu fac nimic ca oricum le merge vanzarea,iar despre angajati nu trebuie scuzati de loc ca "au salariul mic",salopeta cu sigla Opel le da o aroganta si o infumurare imensa desi habar nu au de mecanica,fac doar experiente pe masinile clientilor si tot te fura ori ce salar ar avea ca au hotia in sange,si sunt mana cu care fura patronii.
kos77
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2013
- Mesaj Privat
NU MERGETI LA DIBAS ! Am fost programat pentru efectuarea unei inspectii de risc la auto opel astra g caravane. Am fost nevoit sa astept 3 ore pentru aceasta inspectie si 1 ora pentru oferta de pret la piesele si consumabilele necesare pe care au uitat sa mi-o dea! Am asistat la aceasta inspectie efectuata de catre "meseriasii" care au un chef de munca extraordinar, unul dintre ei s-a si oferit sa-mi dea nr de tel ptr service@home si oferta sa de pret combatanta cu cea de la DiBas. Ajuns acasa am constatat ca am asteptat in zadar acea ora ptr oferta , deoarece receptionerul a uitat sa o ataseze, grabindu-se sa-mi faca nota de plata. Am sunat de cateva ori ptr a-i ruga sa-mi trimita totusi oferta pe adresa de mail, mi s-a inchis telefonul tot de atatea ori, in cele din urma a raspuns o receptionera spunandu-mi ca-mi va face legatura cu colegul sau dupa care mi-a inchis telefonul. Am trimis o sesizare catre DiBas Bucuresti, insa, fara niciun rezultat... Ce parere aveti? NU va recomand sa mergeti la DiBas !