- deleted-3115
- OP
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- NATS
- **
- 203 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
NATS
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
barry
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
leontet
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
La fel pateam eu cu motorul din semnatura, numai ca se "lipea" la 3800rpm. Cauza? Tragea aer fals prin furtunelul de vacuum care asigura actionarea valvei turbinei. Am inlocuit furtunul fisurat si problema a disparut definitiv. (BTW, am pus un furtun de Cielo, absolut identic ca lungime, diametru si grosime a peretelui, ca forma, pozitie si dimensiuni ale garniturilor de prindere, pana si... culoarea e aceeasi!)
- deleted-3115
- OP
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
leontet
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
coatu catalin a scris:Furtunele se verifica asa vizual sau este vreo metoda specifica?
In primul rand vizual, bineinteles. La mine insa fisura cu pricina era atat de mica incat parea ca e doar o eroziune minima a peretelui tubului. Cel care a identificat problema (un alt forumist de pe-aici) s-a apucat sa sufle printr-un cap al tubului, in timp ce a astupat celalalt capat cu un deget umezit (evident, tubul a fost in prealabil demontat de pe masina). Aerul iesea prin fisura, deci e logic ca putea sa treaca si invers pe acolo.
Ca o nota suplimentara: "verificarile" initiale, cu tubul montat la circuitul de vacuum, pentru a vedea daca la capatul celalalt exista aspiratie vacuumatica, au esuat lamenabil: fisura era atat de mica incat un astfel de efect mai exista inca - aparent insuficient insa pt corecta functionare a turbinei.
- deleted-3115
- OP
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
coatu catalin a scris:Cand motorul este pornit,la relanti cu mufa de la debitmetru scoasa se observa vreo diferenta in functionarea acestuia??? pentru ca la mine motorul merge la fel numai ca mi se aprinde martorul in bord cand scot mufa.
Teoretic sunt 2 optiuni la 2 perioade diferite de ani.
De ex. daca debitmetru e dus, la masina mea (an 99) nu se observa nimik, pur si simplu trece in limp mode si trage foarte prost, probabil mapa din ECU are ca debit ceva foarte mic, de genul 200-300 mg. La masinile dupa 2001 (2002 am testat ) cand e mufa scoasa, ECU intra in limp mode dar are o valoare destul de ridicata a aerului debitat, in jurul a 500-550 de mg. Deci, daca e dus debitmetrul, se observa cum masina merge mai bine, dar nu la puterea maxima....cum am mai auzit pe aici.
Teoretic aerul care trebuie dat de un debitmetru este in jur de 900 mg.
SO.....daca la a ta nu face nik cu debitmetru scos, e clar ca nu mai e bun.
Incearca sa il cureti ( cauta topicul cu Debitmetrul la Agila) cum a povestit Dancuciureanu ca se face.
- deleted-3115
- OP
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-3115
- OP
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ce fel de spray 2+2 ?
Daca citesti cu atentie la Agila debitmetrele sunt de 2 tipuri film aici ai postul meu si fir postul lui zafirul. In plus fiecare a mai completat. Nu cumva spray-ul tau contine ulei ? La cele cu fir poti folosi lejer WD40 dar la film nu ! Grija mare ! Multi l-au distrus ! Nu se umbla la mufa cu cheia in contact !
Daca citesti cu atentie la Agila debitmetrele sunt de 2 tipuri film aici ai postul meu si fir postul lui zafirul. In plus fiecare a mai completat. Nu cumva spray-ul tau contine ulei ? La cele cu fir poti folosi lejer WD40 dar la film nu ! Grija mare ! Multi l-au distrus ! Nu se umbla la mufa cu cheia in contact !
- deleted-3115
- OP
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat