Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Masina ajunge relativ usor la 155 km/h ,dar de aici incolo nu mai creste deloc. Parca acele de la turometru si de la kilometraj sunt lipite cu super glue,la 3500 rot/min respectiv 155 km/h.
Ce ar putea fi de vina in cazul meu??
Skip ads

  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca debitmetrul de aer. Si eu am patit-o, dar la 2500 rot/min.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Poate e o problema cu filtrele...schimba-le, daca nu ai facut-o deja.
oricum astra de 1.7dti (75CP) are viteza maxima in carte de 165 km/h
  • barry

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ulei, filtre, poate debitmetru si nu in ultimul rand motorina,
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sau un EGR infundat/murdar
  • leontet

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La fel pateam eu cu motorul din semnatura, numai ca se "lipea" la 3800rpm. Cauza? Tragea aer fals prin furtunelul de vacuum care asigura actionarea valvei turbinei. Am inlocuit furtunul fisurat si problema a disparut definitiv. (BTW, am pus un furtun de Cielo, absolut identic ca lungime, diametru si grosime a peretelui, ca forma, pozitie si dimensiuni ale garniturilor de prindere, pana si... culoarea e aceeasi!)
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea imi vine sa schimb debitmetrul asa la ghici cu toate ca vad ca sunt mai multi care il banuiesc a fi defect.
Furtunele se verifica asa vizual sau este vreo metoda specifica?
  • leontet

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
coatu catalin a scris:Furtunele se verifica asa vizual sau este vreo metoda specifica?

In primul rand vizual, bineinteles. La mine insa fisura cu pricina era atat de mica incat parea ca e doar o eroziune minima a peretelui tubului. Cel care a identificat problema (un alt forumist de pe-aici) s-a apucat sa sufle printr-un cap al tubului, in timp ce a astupat celalalt capat cu un deget umezit (evident, tubul a fost in prealabil demontat de pe masina). Aerul iesea prin fisura, deci e logic ca putea sa treaca si invers pe acolo.

Ca o nota suplimentara: "verificarile" initiale, cu tubul montat la circuitul de vacuum, pentru a vedea daca la capatul celalalt exista aspiratie vacuumatica, au esuat lamenabil: fisura era atat de mica incat un astfel de efect mai exista inca - aparent insuficient insa pt corecta functionare a turbinei.
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cand motorul este pornit,la relanti cu mufa de la debitmetru scoasa se observa vreo diferenta in functionarea acestuia??? pentru ca la mine motorul merge la fel numai ca mi se aprinde martorul in bord cand scot mufa.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
coatu catalin a scris:Cand motorul este pornit,la relanti cu mufa de la debitmetru scoasa se observa vreo diferenta in functionarea acestuia??? pentru ca la mine motorul merge la fel numai ca mi se aprinde martorul in bord cand scot mufa.


Teoretic sunt 2 optiuni la 2 perioade diferite de ani.
De ex. daca debitmetru e dus, la masina mea (an 99) nu se observa nimik, pur si simplu trece in limp mode si trage foarte prost, probabil mapa din ECU are ca debit ceva foarte mic, de genul 200-300 mg. La masinile dupa 2001 (2002 am testat ) cand e mufa scoasa, ECU intra in limp mode dar are o valoare destul de ridicata a aerului debitat, in jurul a 500-550 de mg. Deci, daca e dus debitmetrul, se observa cum masina merge mai bine, dar nu la puterea maxima....cum am mai auzit pe aici.
Teoretic aerul care trebuie dat de un debitmetru este in jur de 900 mg.
SO.....daca la a ta nu face nik cu debitmetru scos, e clar ca nu mai e bun.
Incearca sa il cureti ( cauta topicul cu Debitmetrul la Agila) cum a povestit Dancuciureanu ca se face.
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ok, mersi florin!
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Curatat debitmetru cu spray 2+2,schimbat fitru motorina, alimentat Petrom euro4-175km/h pe autostrada Buc-Pitesti.
Problema rezolvata, oricum debitmetru pana la urma il voi inlocui.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ce fel de spray 2+2 ?

Daca citesti cu atentie la Agila debitmetrele sunt de 2 tipuri film aici ai postul meu si fir postul lui zafirul. In plus fiecare a mai completat. Nu cumva spray-ul tau contine ulei ? La cele cu fir poti folosi lejer WD40 dar la film nu ! Grija mare ! Multi l-au distrus ! Nu se umbla la mufa cu cheia in contact !
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am folosit 2+2 de curatat carburatoare, iar debitmetrul meu e cu 'fir'.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR