Indecis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Iti recomand Opel Vectra A, nu pentru ca suntem "opelisti" ci din urmatoarele motive:
1. Este usor de intretinut
2. Gasesti pe la 4000 de euro ceva bun si iti raman bani si pt. eventuale "interventii" ulterioare
3. Vectra B la banii astia sigur are probleme=>iti trebuie bani in plus
4. Laguna are si mai multe probleme=> si mai multi bani
5. Megane 1 nu merita decat bicorp (ca altfel e varianta "Made in Turkey") dar nu cred sa gasesti la banii astia in firea ei+faptul ca piesele pe care le gasesti pt. el sunt obligatoriu "Made in Turkey"
Daca poti sa traiesti cu o masina onesta care nu intoarce priviri, nu sta extraordinar pe sosea dar care are grija de buzunarul tau si in egala masura de nervii tai ia o vectra A.
1. Este usor de intretinut
2. Gasesti pe la 4000 de euro ceva bun si iti raman bani si pt. eventuale "interventii" ulterioare
3. Vectra B la banii astia sigur are probleme=>iti trebuie bani in plus
4. Laguna are si mai multe probleme=> si mai multi bani
5. Megane 1 nu merita decat bicorp (ca altfel e varianta "Made in Turkey") dar nu cred sa gasesti la banii astia in firea ei+faptul ca piesele pe care le gasesti pt. el sunt obligatoriu "Made in Turkey"
Daca poti sa traiesti cu o masina onesta care nu intoarce priviri, nu sta extraordinar pe sosea dar care are grija de buzunarul tau si in egala masura de nervii tai ia o vectra A.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ingineru a scris: nu sta extraordinar pe sosea dar...
Banuiesc ca vorbeai la figurat ca la propriu sta foarte bine pe sosea. Pe mine m-a surprins de stabilitatea ei la viteze de 160-170kmph, in curbe sau pe gropi. In schimb astra m-a dezamagit putin. De la 160 simt ca ar vrea sa se ridice spre cer (cred ca imi trebuie un difuzor )
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Daca citesti reactiile la ora cand a aparut Vectra B, ai sa remarci un punct comun: toata lumea a spus ca "vechile probleme legate de tinuta de drum deficitara la Vectra A au disparut". Din pacate Vectra B e mai greu de pastrat "in parametrii", majoritatea au probleme si de aceea nu e asa de clara diferenta intre ele.
Indecis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2006
- Mesaj Privat
Intradevar, cei mai multi cu care am vorbit mi-au spus ca un Opel e mai usor si mai ieftin de intretinut decat o Laguna. Inca nu am reusit sa cuantific ce insemna mai putin si mai usor
... dar Laguna are un design care pe mine ma atrage mult mai mult si in 5000 E pot sa am climatronic , fata de unele Opel care nu au nici AC, de asemenea sa am Full Electric (unii spun ca asta ar fi un minus nu un plus) si la faza cu "statul pe sosea" se stie ca Laguna se lipeste mult mai bine in curbe si are o tinuta de drum superioara fata de o Vectra A.
...hmm ... tot indecis ma ramas :-p
... dar Laguna are un design care pe mine ma atrage mult mai mult si in 5000 E pot sa am climatronic , fata de unele Opel care nu au nici AC, de asemenea sa am Full Electric (unii spun ca asta ar fi un minus nu un plus) si la faza cu "statul pe sosea" se stie ca Laguna se lipeste mult mai bine in curbe si are o tinuta de drum superioara fata de o Vectra A.
...hmm ... tot indecis ma ramas :-p
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am mari dubii ca la o Laguna de 5000 de euro mai functioneaza jumate din gadgeturile astea electronice asa de atractive...iar fiabilitatea in general la o Laguna e mult sub Vectra A+piesele sunt mai scumpe si mai greu de gasit la Renault-asta apropos de costuri de intretinere. Nimeni nu contesta ca Laguna sau Vectra B ar fi mai frumoase/bine dotate. Dar inteleg ca vrei sa te incadrezi intr-un buget destul de limitat si nu esti foarte bine pregatit pt. "surprize" ulterioare. Personal in locul tau as prefera o masina pe care sa pot sa ma bazez decat una care sa arate bine dar in care sa bag o gramada de bani doar pt. ca e mai "cool".
Indecis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Daca citesti reactiile la ora cand a aparut Vectra B, ai sa remarci un punct comun: toata lumea a spus ca "vechile probleme legate de tinuta de drum deficitara la Vectra A au disparut". Din pacate Vectra B e mai greu de pastrat "in parametrii", majoritatea au probleme si de aceea nu e asa de clara diferenta intre ele.
Normal, Vectra A avea punte spate rigida pe cand Vectra B avea suspensie independenta spate
@ INDECIS: Eu am avut Vectra A (2.0) si am mers destul si cu o Laguna 1 (1.. Sincer sa fiu eu unul sunt fan masini nemtesti deci va trebui sa imi scuzi suiectivismul INSA:
1. Vectra A face parte din masinile despre care eu spun: "mergi cu ele la nesfarsit" - cu alte cuvinte este super fiabila, calitate pe care nu o are nici un renault.
2. Costurile de intretinere sunt un pic mai mici la Vectra A nu in ultimul rand pentru ca sunt mult mai multe (du-te in dezmembrari si o sa vezi o Laguna la 5 Vectra A)
3. Pretul se tine mai bine la Vectra A (in vederea revanzarii)
4. Ambele masini au tinuta de drum excelenta, inclusiv la viteze mari insa laguna e mai putin insonorizata (dar si vectra A are un mic minus si anume rigiditatea).
Daca ar trebui sa aleg dintre aceste doua masini as alege tot Vectra A.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in discutie cu cateva rectificari.
Asi vrea sa anunt de la inceput ca nu ma contrazic cu nimeni si nu vreau sa ma pun contra sau alte lucruri de acest gen. Bon...
Eu stiu ca suspensia independenta pt opel este inca o piesa rara. In sensul ca in momentul de fata decat vectra C facelift utilizeaza acest tip, restul avand vechile sisteme(suspensie semi independenta). De ce zic vechi, pentru ca majoritatea fabricantilor folosesc suspensia independenta de fooarte multa vreme. Daca ma insel va rog sa ma corectati!
Asi vrea sa anunt de la inceput ca nu ma contrazic cu nimeni si nu vreau sa ma pun contra sau alte lucruri de acest gen. Bon...
Eu stiu ca suspensia independenta pt opel este inca o piesa rara. In sensul ca in momentul de fata decat vectra C facelift utilizeaza acest tip, restul avand vechile sisteme(suspensie semi independenta). De ce zic vechi, pentru ca majoritatea fabricantilor folosesc suspensia independenta de fooarte multa vreme. Daca ma insel va rog sa ma corectati!
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Hai ca o sa ajungem sa scriem la fiecare post "nu vreau sa ma cert cu nimeni" (@love4cars - am avut si noi niste contradictii man... asta nu inseamna ca nu mai suntem prieteni - din punctul meu de vedere cel putin).
Ceea ce ai afirmat mai sus este partial adevarat in sensul ca intr-adevar suspensia semi-independenta a fost introdusa tarziu pe masinile din clasa Astra (clasa compacta) si anume incepand de la Astra H.
Comparativ cu alti fabricanti, Opel nu a introdus deloc tarziu pe aceasta clasa suspensia semi-independenta (VW abia de la Golf 5 a introdus Multilink-ul iar Renault-ul Megane si Citroen-ul C4 nu au nici in ziua de azi).
Singura masina din clasa compacta care are suspensie independenta inca de la sfarsitul anilor '90 este Ford Focus (sincer nu stiu sigur daca din anii '90 dar oricum de cativa ani).
Pe clasa medie (Vectra) a fost insa introdusa inca de la Vectra B (B1).
O poza din EPC cu suspensia spate de la Vectra B - se vede clar ca e independenta:
Ceea ce ai afirmat mai sus este partial adevarat in sensul ca intr-adevar suspensia semi-independenta a fost introdusa tarziu pe masinile din clasa Astra (clasa compacta) si anume incepand de la Astra H.
Comparativ cu alti fabricanti, Opel nu a introdus deloc tarziu pe aceasta clasa suspensia semi-independenta (VW abia de la Golf 5 a introdus Multilink-ul iar Renault-ul Megane si Citroen-ul C4 nu au nici in ziua de azi).
Singura masina din clasa compacta care are suspensie independenta inca de la sfarsitul anilor '90 este Ford Focus (sincer nu stiu sigur daca din anii '90 dar oricum de cativa ani).
Pe clasa medie (Vectra) a fost insa introdusa inca de la Vectra B (B1).
O poza din EPC cu suspensia spate de la Vectra B - se vede clar ca e independenta:
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Esti in exact aceeasi dilema ca si tatal meu!A ales Vectra A din 95, e super multumit de consum, costurile de intretinere sunt INCOMPARABILE cu cele ale unui Renault Laguna.Sfatul meu:du-te la un magazin de piese auto si intreaba comparativ cat costa distributia, pivotii, ambreajul...am alea aleator cateva piese.Nu sta pe ganduri:alegerea potrivita este VectraA!Vectra A sta f bine pe sosea, este spatioasa si comoda.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mai oameni buni Vectra B are multilink pe spate, la Vectra C este aproape identica. Astra H are tot semiindependenta. Suspensia independenta pe spate nu e chiar asa de intalnita la "generalisti", de ex. VW Passat are asa ceva de-abia incepand cu actualul model. La Ford Focus de-abia generatia actuala are asa ceva impreuna cu C-Max-ul (credeti-ma ca am studiat problema inainte de a-l lua si asta a fost un argument important). Golful are de-abia incepand cu generatia a 5-a (actuala) suspensie independenta spate. Sa nu confundam multilink-ul cu McPherson, pt. ca toate masinile care aveau suspensii independente spate inainte de mijlocul anilor '90 aveau McPherson.
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
.... aceasta dilema o am si eu ... adica m-am hotarit sa imi iau o alta masina si m-am uitat in jurul a 5k ce masini sunt si ma vazut:
- Vectra A (chiar si B uneori)
- Astra G
- Megane 1
- Laguna 1
- Bravo/Brava
Intradevar Megane sau Bravo/Brava au ceva mai putini ani decit un Vectra A dar ca si intretinere si fiabilitate Vectra e superioara. Eu as alege (in curind o sa aleg ) un vectra A de 2.0 sau 1.8.
- Vectra A (chiar si B uneori)
- Astra G
- Megane 1
- Laguna 1
- Bravo/Brava
Intradevar Megane sau Bravo/Brava au ceva mai putini ani decit un Vectra A dar ca si intretinere si fiabilitate Vectra e superioara. Eu as alege (in curind o sa aleg ) un vectra A de 2.0 sau 1.8.
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
VECTRA A GT C20NE - am cumparat una acu 2 ani... nu am fost atent si a trebuit sa-i schimb telescoapele, discurile de frana etc... dar in rest numa benzina, GPL, antigel, lichid de spalat parbize, etc... acu o vand 3500E si ghici ce miam luat? Vectra B, de pe rampa de testare. 126 000 KM la bord sper sa ma bucur la fel ca de A...
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
ca ex owner de vectra A si cunoscut ca adept al acestui model..nu pot DECAT sa completez sau poate sa repet aceeasi idee sustinuta de domnul inginer
ok, laguna arata mult mai ok ca design, o gasesti cu mult mai multe dotari etc...dar totusi, Indecis, tu trebuie sa nu uiti ca vectra A a fost conceputa in anii 80, ma rog spre sfarsitul lor, in timp ce laguna e 100% un produs al anilor 90, daca nu ma insel, un refresh la renault-ul 25.
ce pot spune despre vectra mea A in 3 ani cat a fost la mine in maini? pai in afara de revizia normala de schimbat distributia si restul consumabilelor (la niste preturi mai mult decat de bun simt)...in vreo 90mii km facuti de mine cu ea, o singura piesa a picat, si anume un capat de bara..cost reparatie: 30ron plus manopera 20ron. punct.
daca tii neaparat la dotari in ton cu moda mergi pe renault. dar pune un banut deoparte ca sa ai pt orice defectiune ce poate aparea...poate sunt subiectiv dar vectra A si in general opelul are o reputatie mult mai buna la fiabilitate.
eu sunt mai old school, pe mine electronica si megadotarile pe care le utilizezi din an in paste ma lasa cam rece...o repet si in post-ul asta, si culmea, pt ca zi de zi alerg un renault (astraul fiind menajata) ...prefer oricand o vectra A buna, uscata, sa curga apa pe mine fara A/C vara..decat vreun renault full option. gadgeturi poti pune aftermarket si pe dacia 1100..sa o faci cu pornire cu card, geamuri electrice,senzori de tot felul etc....intrebarea e la ce te ajuta si in plus...cat timp vor functiona fara probleme, indiferent ca e vorba de climatronic sau de eu stiu ce alt sistem. nu uita ca tu cumperi o masina care are cam 15 ani...iar componentele alea electronice au si ele un ciclu de viata..
eh..dar e doar o opinie..
ok, laguna arata mult mai ok ca design, o gasesti cu mult mai multe dotari etc...dar totusi, Indecis, tu trebuie sa nu uiti ca vectra A a fost conceputa in anii 80, ma rog spre sfarsitul lor, in timp ce laguna e 100% un produs al anilor 90, daca nu ma insel, un refresh la renault-ul 25.
ce pot spune despre vectra mea A in 3 ani cat a fost la mine in maini? pai in afara de revizia normala de schimbat distributia si restul consumabilelor (la niste preturi mai mult decat de bun simt)...in vreo 90mii km facuti de mine cu ea, o singura piesa a picat, si anume un capat de bara..cost reparatie: 30ron plus manopera 20ron. punct.
daca tii neaparat la dotari in ton cu moda mergi pe renault. dar pune un banut deoparte ca sa ai pt orice defectiune ce poate aparea...poate sunt subiectiv dar vectra A si in general opelul are o reputatie mult mai buna la fiabilitate.
eu sunt mai old school, pe mine electronica si megadotarile pe care le utilizezi din an in paste ma lasa cam rece...o repet si in post-ul asta, si culmea, pt ca zi de zi alerg un renault (astraul fiind menajata) ...prefer oricand o vectra A buna, uscata, sa curga apa pe mine fara A/C vara..decat vreun renault full option. gadgeturi poti pune aftermarket si pe dacia 1100..sa o faci cu pornire cu card, geamuri electrice,senzori de tot felul etc....intrebarea e la ce te ajuta si in plus...cat timp vor functiona fara probleme, indiferent ca e vorba de climatronic sau de eu stiu ce alt sistem. nu uita ca tu cumperi o masina care are cam 15 ani...iar componentele alea electronice au si ele un ciclu de viata..
eh..dar e doar o opinie..
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat