c_berbec
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
am in intentie sa maresc puterea motorului diesel 2 l 110cp la 130cp dar nu stiu ce presupune aceasta schimbare
(mi s-a intamplat de mai multe ori cu masina plina si cu A/C pornit sa se opreasca motorul la pornire de pe loc)
doresc cateva informatii de la specialisti :cu cat se va modifica consumul / efectiv in ce consta cresterea puterii/cat costa
va multumesc
(mi s-a intamplat de mai multe ori cu masina plina si cu A/C pornit sa se opreasca motorul la pornire de pe loc)
doresc cateva informatii de la specialisti :cu cat se va modifica consumul / efectiv in ce consta cresterea puterii/cat costa
va multumesc
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut,c_berbec !
Ce vrei tu sa faci este defapt o remapare,asa cum spuena si colegul Avram Adrian.
Acest lucru cosnta in modificarea softului original si cresterea puterii dar si a cuplului.
Varianta 110CP poate fii dusa la 190HP si 400NM iar daca nu ma insel,la cerere se poate si o putere mai mica
Uite aici mai multe informatii.
http://www.serviceopel.ro/chiptuning/0/0/0
Ce vrei tu sa faci este defapt o remapare,asa cum spuena si colegul Avram Adrian.
Acest lucru cosnta in modificarea softului original si cresterea puterii dar si a cuplului.
Varianta 110CP poate fii dusa la 190HP si 400NM iar daca nu ma insel,la cerere se poate si o putere mai mica
Uite aici mai multe informatii.
http://www.serviceopel.ro/chiptuning/0/0/0
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Este stresant.
Daca mergi omeneste nu e nici o problema,riscul sa cada ambreiajul este mic...Asta doar in cazul in care vrei sa ai o masina mai puternica pentru depasiri nu liniute si alte nebunii.
Nu trebuie schimbat din prima turbina,ambreiaj si alte componente.
Asta doar in cazul in care cad ) Si o turbina e 300 E,se merita daca vrei sa fii primul la semafor,sa te arate lumea prin oras,insignia aia fuge de mananca asfaltul..
Adica,mai bagi 1000 E in ea si ai facut-o de nu mai vede tot orasul tau asemenea masina.
Daca mergi omeneste nu e nici o problema,riscul sa cada ambreiajul este mic...Asta doar in cazul in care vrei sa ai o masina mai puternica pentru depasiri nu liniute si alte nebunii.
Nu trebuie schimbat din prima turbina,ambreiaj si alte componente.
Asta doar in cazul in care cad ) Si o turbina e 300 E,se merita daca vrei sa fii primul la semafor,sa te arate lumea prin oras,insignia aia fuge de mananca asfaltul..
Adica,mai bagi 1000 E in ea si ai facut-o de nu mai vede tot orasul tau asemenea masina.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Probabil c_cerbec a si schimbat masina de'atunci, subiectul este din 2012.
Ca "sa se merite", asa cum zic conferentiarii pe'aici , s'o faci pe cercetasul schimbind hartile de injectie in ECU, n'ar trebui sa sari in putere cu mai mult de'o treapta. Adica ai motor de 110CP nu'i creste puterea mai mult de 131CP, ai motor de 131CP,... mai mult de 161CP. Asa poate ai noroc sa nu'ti crape ceva pe la motor/cutie, desi la cit de "slabut" sint facute masinile in ziua de azi si nu numai Opel, n'ar trebui sa le atingi nici cu o pana si sa te rogi sa nu'ti crape ceva, daca le mai si fortezi...
Ca "sa se merite", asa cum zic conferentiarii pe'aici , s'o faci pe cercetasul schimbind hartile de injectie in ECU, n'ar trebui sa sari in putere cu mai mult de'o treapta. Adica ai motor de 110CP nu'i creste puterea mai mult de 131CP, ai motor de 131CP,... mai mult de 161CP. Asa poate ai noroc sa nu'ti crape ceva pe la motor/cutie, desi la cit de "slabut" sint facute masinile in ziua de azi si nu numai Opel, n'ar trebui sa le atingi nici cu o pana si sa te rogi sa nu'ti crape ceva, daca le mai si fortezi...
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Kissdragos a scris:Sunt si pe forum cativa colegi care au facut aceasta remapare si sunt foarte multumiti.
Din cate am inteles,unii au folosit masinile si la liniute...
Nu e neaparat sa o duci de la 110 la 190CP.
eu unul as duce-o la 170,mi-e suficient
Din cate am inteles,unii au folosit masinile si la liniute...
Nu e neaparat sa o duci de la 110 la 190CP.
eu unul as duce-o la 170,mi-e suficient
Problema nu e la caii putere, e la cuplu. Ceea ce dezvolta motorul e momentul (cuplul), puterea e o valoare care se calculeaza functie de cuplu si turatie. Ambreiajul si cutia sunt proiectate sa reziste la un anumit cuplu, Asta nu inseamna ca daca ai depasit valoarea cuplului cu 1Nm crapa cutia, au o marja de siguranta. La o cutie M32 eu n-as depasi 350Nm la remapare.
@B295CRS. Cutia AF40 rezista pana la 450Nm.
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat