pisik90s
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut, detin si eu un Opel Vectra 1.9 cdti 120 cp din 2008 cu 64.000km reali masina a fost cumparata din Romania sunt al doilea proprietar , inainte de cumparare masina a fost verificata la reprezentanta si baietii de acolo mi-au spus ca masina este ok. Injectoarele , compresie , turatie si tot ce inseamna erori si ce se mai poate verifica cu tech 2.
Masina a mers bine la inceput cu exceptia faptului ca din cand in cand in cand pornea mai greu dupa 1 sau 2 secunde. Toate bune si frumoase eu neluand in calcul si pornirile urate dar pana azi cand s-au implinit cam 8.000 km facuti de la ultima revizie pe care am facuto cand deodata in mers s-a aprins becul de la ULEI! am tras pe dreapta am oprito am asteptat vreo 20 de minute si cu ce mai aveam ramas in bidonul de la revizie am facut completarea. Ce ma sperie insa este urmatoarul lucru de ceva timp sa zicem 1 luna cam asa masina a inceput sa porneasca cam urat uneori nu mereu nu conteaza daca afara sunt -x grade sau daca motorul a fost oprit de curand si este cald ,asa ca am inceput sa caut de nebun cauzele acelor porniri dar nu am gasit nimic concret despre 1.9 cdti .Tin sa va spun ca masina cand porneste urat trepideaza motorul si scoate un PUFF DE NOR ALB! acuma aici pe forum am gasit undeva despre motoarele de 2.0 DTI unde am inteles ca trebuie sa o las cu botul in jos o seara apoi cu botul in sus si ce sa vezi cand am lasat-o cu botul in sus destul de mult timp masina a pornit foarte urat in jurul la 3-4 secunde a invartit electromotorul iar cand a pornit a scos un sunet de CARAIT asa si a dat fum alb iar in spate la toba a facut ca o pata neagra jos. Alta problema observata este ca filtru de motorina este uleios si cred ca scapa motorina pe la furtunasele care intra in el.
Masina chiar daca porneste asa urat trage de rupe nu intrerupe in nici o treapta nu are lag sau alte probleme in mers si nu scoate fum in mers sub nici o forma chiar si baiatul de la ITP mi-a zis ca nu da fum deloc!
Se poate ca consumul de la ulei sa fie de la stilul de mers al meu foarte sportiv? sau sa fie o problema la masina si sa il arunce atunci cand scoate fumul alb si face pornirile alea proaste? Cu ce sa incep sa verific la ea ?De unde se pot cumpara semeringurile de la furtunasele care intra in carcasa de filtru de motorina? eu am zis asa : bujii , curatare EGR si sa vad daca pierde ulei pe undeva pe la motor!
Masina a mers bine la inceput cu exceptia faptului ca din cand in cand in cand pornea mai greu dupa 1 sau 2 secunde. Toate bune si frumoase eu neluand in calcul si pornirile urate dar pana azi cand s-au implinit cam 8.000 km facuti de la ultima revizie pe care am facuto cand deodata in mers s-a aprins becul de la ULEI! am tras pe dreapta am oprito am asteptat vreo 20 de minute si cu ce mai aveam ramas in bidonul de la revizie am facut completarea. Ce ma sperie insa este urmatoarul lucru de ceva timp sa zicem 1 luna cam asa masina a inceput sa porneasca cam urat uneori nu mereu nu conteaza daca afara sunt -x grade sau daca motorul a fost oprit de curand si este cald ,asa ca am inceput sa caut de nebun cauzele acelor porniri dar nu am gasit nimic concret despre 1.9 cdti .Tin sa va spun ca masina cand porneste urat trepideaza motorul si scoate un PUFF DE NOR ALB! acuma aici pe forum am gasit undeva despre motoarele de 2.0 DTI unde am inteles ca trebuie sa o las cu botul in jos o seara apoi cu botul in sus si ce sa vezi cand am lasat-o cu botul in sus destul de mult timp masina a pornit foarte urat in jurul la 3-4 secunde a invartit electromotorul iar cand a pornit a scos un sunet de CARAIT asa si a dat fum alb iar in spate la toba a facut ca o pata neagra jos. Alta problema observata este ca filtru de motorina este uleios si cred ca scapa motorina pe la furtunasele care intra in el.
Masina chiar daca porneste asa urat trage de rupe nu intrerupe in nici o treapta nu are lag sau alte probleme in mers si nu scoate fum in mers sub nici o forma chiar si baiatul de la ITP mi-a zis ca nu da fum deloc!
Se poate ca consumul de la ulei sa fie de la stilul de mers al meu foarte sportiv? sau sa fie o problema la masina si sa il arunce atunci cand scoate fumul alb si face pornirile alea proaste? Cu ce sa incep sa verific la ea ?De unde se pot cumpara semeringurile de la furtunasele care intra in carcasa de filtru de motorina? eu am zis asa : bujii , curatare EGR si sa vad daca pierde ulei pe undeva pe la motor!
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
1. Nu orice 1.9cdti are DPF, mai ales cumparat din Romania unde trebuia sa platesti 1000EUR in plus pentru DPF. Asta e si motivul pentru care eu nu am.
2. Fumul alb si consumul de ulei sunt semne de uzura a axului turbinei. Cauza principala este suprasolicitarea turbinei. Turbina poate fi suprasolicitata la rece, prin condusul sportiv cu uleiul rece, sau la cald, prin blocarea geometriei turbinei sau prin infundarea electrovalvei turbo. Jocul axului se verfica prin demontarea furtunelor care duc la compresorul turbinei. Geometria si electrovalva se verifica cu tech2/op-com, in mers.
2. Fumul alb si consumul de ulei sunt semne de uzura a axului turbinei. Cauza principala este suprasolicitarea turbinei. Turbina poate fi suprasolicitata la rece, prin condusul sportiv cu uleiul rece, sau la cald, prin blocarea geometriei turbinei sau prin infundarea electrovalvei turbo. Jocul axului se verfica prin demontarea furtunelor care duc la compresorul turbinei. Geometria si electrovalva se verifica cu tech2/op-com, in mers.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Eu stiu ca dupa 2007 pe orice diesel venea si dpf-ul standard, vorbesc de opel, am mai cateva cunostinte, tot cu 1,9 de diferite puteri si toti au dpf, la masini din 2005-2006! Nu cumva e scos, vad ca ai masina dusa la 200 cp, cum se comporta, consum, crezi ca nu afecteaza motorul in timp, franele raman cele standard? Offtopic...
pisik90s
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Masina nu are DPF punct! As vrea sa stiu daca scapa aer pe la furtunele de la filtru de motorina este posibil sa se dezamorseze si sa nu ii dea motorina suficienta la ardere. Daca imi porneste prost o data si o pornesc inca o data si inca o data problema dispare si masina incepe sa porneasca la sfert!
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
@seftaka
Masina am luat-o de noua si eu zic ca inca mai tin minte ce am cumparat.
@pisik90s
1.9 e cu amortizare automata. Probabil ca la 2-3 porniri se elimina uleiul adunat in admisia de aer, dupa care are destul aer sa o ia. Caraitul mecanic poate fi inca o indicatie ca paletii turbinei ating peretii. Prezenta uleiului in admisia de aer o sesizezi lejer desfacand colierul de pe tubul flexibil.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Sam 22 Sep, 2012 10:49 am
Masina am luat-o de noua si eu zic ca inca mai tin minte ce am cumparat.
@pisik90s
1.9 e cu amortizare automata. Probabil ca la 2-3 porniri se elimina uleiul adunat in admisia de aer, dupa care are destul aer sa o ia. Caraitul mecanic poate fi inca o indicatie ca paletii turbinei ating peretii. Prezenta uleiului in admisia de aer o sesizezi lejer desfacand colierul de pe tubul flexibil.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Sam 22 Sep, 2012 10:49 am
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Mai bine mergi la cineva care se pricepe la motoare si nu te hazarda sa faci ceea ce ti se scrie aici,cit despre pornire nici un CDTI nu v-a porni la asa zisul,,sfert,, cum pornesc DTI sau TDI deoarece CDTI nu are pompa de injectie ci o pompa de inalta presiune care trimite motorina intr-o rampa comuna din care pleaca spre injectoare si de aici pornirea mai ,,greoaie,, fata de TDI
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Negreanu a scris:pentru 1000ron cat costa o reconditionare la turbina.
lasati-o mai subtire cu reconditionarile astea de turbine ca numa prostii de piese le baga in ele [chinezarii] si dupa 5-6 luni e moarta iar.
stiu 4-5 cazuri care dupa ce au reconditionat sau au cumparat 100% turbine reconditionate au plans dupa bani
1260 lei 1.7 dti reconditionata la cluj ,dupa 3 luni plangea dupe bani.scuze de deviere.
recomand sh. NU recomand reconditionare in RO.
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat