- bogdanbratescu
- OP
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- bogdanbratescu
- OP
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
am inteles ca la motoarele aspirate se castiga prea putina putere in comparatie cu costurile investitiilor...cateva exemple de imbunatatire a performantelor:
-cip tuning - se castiga intre 9-15%...depinde de masina
-admisie si evacuare sport(se renunta si la catalizator)
-modificare(schimbare) axa came cu una sport si schimbat parametrii ECU pt aprindere si un debit corespunzator de benzina
-suspensii adecvate (sport)
...si ar mai fi , dar astea's cele mai importante..cred eu
-cip tuning - se castiga intre 9-15%...depinde de masina
-admisie si evacuare sport(se renunta si la catalizator)
-modificare(schimbare) axa came cu una sport si schimbat parametrii ECU pt aprindere si un debit corespunzator de benzina
-suspensii adecvate (sport)
...si ar mai fi , dar astea's cele mai importante..cred eu
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
bogdanbratescu a scris:
tuningul presupune inbunatatirea unor performante. De ce sa nu merite?
sorin666 a scris:Asta nu inseamna ca si merita (la un motor aspirat pe benzina...)
tuningul presupune inbunatatirea unor performante. De ce sa nu merite?
*
Tuningul inseamna CATEODATA doar IMPRESIA imbunatatirii performantelor, asortate cu un zgomot mai "viril" si promisiuni partial mincionoase ale vanzatorilor de kituri de tot felul...
O masina pe benzina aspirata are destul de putin potential, pentru ca modificarea "sa se simta" , cei 8% de putere in plus care de cele mai multe ori sunt 4% nu merita investitia... Cu 101 sau 106 CP nu se prea vede diferenta, sau aceasta e minima...
Cel mai bine e in acest caz sa-ti iei o masina cu o putere suficienta...
Problema se pune cu totul altfel la masinile turbo, Diesel sau Otto...
- bogdanbratescu
- OP
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Cel mai bun tuning este cel facut in laboratoarele Opel, gurile rele spun ca sunt mai competenti decat micro-firmulitele de tuning...
Eu nu spun ca nu e nimic de facut, dar la tipul de masina AL TAU (si al meu, de altfel...) raportul pret-rezultat risca sa fie jalnic...
Ceea ce asi face eu (dar mi-e o lene monumentala...) este ca asi scoate catalizatorul, ca sa nu imi pun problema schimbarii lui...
Eu nu spun ca nu e nimic de facut, dar la tipul de masina AL TAU (si al meu, de altfel...) raportul pret-rezultat risca sa fie jalnic...
Ceea ce asi face eu (dar mi-e o lene monumentala...) este ca asi scoate catalizatorul, ca sa nu imi pun problema schimbarii lui...
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Eu consider ca o firma buna de tuning este aia care s-a axat pe o singura marca nu pe xshpe marci, si n-a izbutit sa faca nimic bun pe nici una. Europenii...hm, nu prea ma atrag, nu stiu de ce. In schimb americanii chiar sunt maniaci, se axeaza pe un singur lucru si il perfectioneaza pana nu mai au ce-i face. Un tip din state s-a angajat la ford si a adus contributie la scoaterea modelului mustang, de la primul pana la... multe. Atat de tare i-a placut masina incat astazi este tuner oficial ford si nu tuneaza decat mustang, focus si un jeep al carui nume imi scapa. A auzit cineva de el!? nu prea multi, este cel mai tare pe ford? fara discutie. So, pasiunea si axarea pe un lucru duce la un lucru unic. Eu asta numesc "tuning adevarat", ca se foloseste expresia asta.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Lenk, Irmscher, Steinmetz si mai sunt cativa....
LENK: http://www.lenk-opel-tuning.de
IRMSCHER: http://www.irmscher.de/
STEINMETZ: http://www.steinmetz.de/
Oricum Sorin666 a avut dreptate mai devreme cand a spus ca laboratoarele Opel sunt mai competente decat firmele de tuning. Dovada:
Irmscher a scos din motorul 2.0 T de 200 de cai doar 230 dupa modificari, pe cand OPC a scos 240. Diferente sunt si la cuplu, viteza maxima etc. dar nu mai are sens sa lungim vorba, ati inteles ideea.....
LENK: http://www.lenk-opel-tuning.de
IRMSCHER: http://www.irmscher.de/
STEINMETZ: http://www.steinmetz.de/
Oricum Sorin666 a avut dreptate mai devreme cand a spus ca laboratoarele Opel sunt mai competente decat firmele de tuning. Dovada:
Irmscher a scos din motorul 2.0 T de 200 de cai doar 230 dupa modificari, pe cand OPC a scos 240. Diferente sunt si la cuplu, viteza maxima etc. dar nu mai are sens sa lungim vorba, ati inteles ideea.....
- bogdanbratescu
- OP
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
Jeff
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
eu a scris:Lenk, Irmscher, Steinmetz si mai sunt cativa....
LENK: http://www.lenk-opel-tuning.de
IRMSCHER: http://www.irmscher.de/
STEINMETZ: http://www.steinmetz.de/
Oricum Sorin666 a avut dreptate mai devreme cand a spus ca laboratoarele Opel sunt mai competente decat firmele de tuning. Dovada:
Irmscher a scos din motorul 2.0 T de 200 de cai doar 230 dupa modificari, pe cand OPC a scos 240. Diferente sunt si la cuplu, viteza maxima etc. dar nu mai are sens sa lungim vorba, ati inteles ideea.....
LENK: http://www.lenk-opel-tuning.de
IRMSCHER: http://www.irmscher.de/
STEINMETZ: http://www.steinmetz.de/
Oricum Sorin666 a avut dreptate mai devreme cand a spus ca laboratoarele Opel sunt mai competente decat firmele de tuning. Dovada:
Irmscher a scos din motorul 2.0 T de 200 de cai doar 230 dupa modificari, pe cand OPC a scos 240. Diferente sunt si la cuplu, viteza maxima etc. dar nu mai are sens sa lungim vorba, ati inteles ideea.....
Cele doua motoare nu sunt identice.Motorul de la OPC nu e varianta de 200 cai tunata, ci un motor diferit.Englezii de la Regal Shop au scos 340 cp din motorul de 2.0 T, deci eu zic ca sunt mai smecheri ca OPC.
Ultima modificare făcută de mihnea la Joi 19 Oct, 2006 10:46 am
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
mecanic a scris:Mama numai meseriasi / fa frate ca merita baga turbina si pe admisie si pe evacuare mareste galeriile mareste tot ce zice lumea si nu te mai lua dupa lume ca lumea e invidioasa si se oftica ca masina ta e mai jmchera
Turbina pe admisie?Compresor adica?Eu zic ca daca ai banii necesari orice modificare a masinii te va face mai fericit.Ca exemplu, pentru masina mea exista kit de turbo de la Dbilas care costa vreo 5.000 EURO fara montaj si masina ajunge la 235 cai.Daca as avea banii astia i-as da fara nici o emotie.As fi foarte fericit sa vad privirea celor cu Golf V GTI si Polo GTI cand nu ma mai prind.Dar 5.000 EURO sunt totusi 5.000 EURO din pacate.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
mihnea a scris:
Cele doua motoare nu sunt identice.Motorul de la OPC nu e varianta de 200 cai tunata, ci un motor diferit.Englezii de la Regal Shop au scos 340 cp din motorul de 2.0 T, deci eu zic ca sunt mai smecheri ca OPC.
Cele doua motoare nu sunt identice.Motorul de la OPC nu e varianta de 200 cai tunata, ci un motor diferit.Englezii de la Regal Shop au scos 340 cp din motorul de 2.0 T, deci eu zic ca sunt mai smecheri ca OPC.
Zi-mi si mie te rog site-ul celor de la Regal Shop. Vreau sa ma conving ca cei 340 de cai sunt scosi din acelasi motor. Daca au scos 340 de cai schimband 1/2 din motor nu mai e acelasi efect.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
mihnea a scris:Ce importanta are ce s-a schimbat la motor?Atat s-a scos din 2 L turbo.Ideea e ca nu poti compara ce a facut Irmscher din 200 cp cu ce a facut OPC, pentru ca ultimii au scos un model, nu au tunat motorul de 200 cp.
El vorbea despre 2 motoare stock, fara interventii majore gen schimbat turbina, intercooler, etc.Parerea mea e ca sunt nenumarate optiuni pentru a modifica un motor. Important e sa reziste masinuta aceea pentru acea putere...ca degeaba pui 235 de cai pe Corsa daca la 200 km/h te sufla vantu de pe sosea
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Cel mai bun tuning este cel facut in laboratoarele Opel, gurile rele spun ca sunt mai competenti decat micro-firmulitele de tuning...
Eu nu spun ca nu e nimic de facut, dar la tipul de masina AL TAU (si al meu, de altfel...) raportul pret-rezultat risca sa fie jalnic...
Ceea ce asi face eu (dar mi-e o lene monumentala...) este ca asi scoate catalizatorul, ca sa nu imi pun problema schimbarii lui...
Eu nu spun ca nu e nimic de facut, dar la tipul de masina AL TAU (si al meu, de altfel...) raportul pret-rezultat risca sa fie jalnic...
Ceea ce asi face eu (dar mi-e o lene monumentala...) este ca asi scoate catalizatorul, ca sa nu imi pun problema schimbarii lui...
am sa rog moderatorii sa nu fie foarte aspri cu mine dar, sunt de acord cu cele scrise de sorin litere cu litera
@mihnea in cazul de fata chiar au importanta
@eu "gurile rele" spun ca cei de la Opel Perf. Center au facut ceva mai mult decat "traditionalul" tuning, corecteaza-ma daca gresesc insa varianta de motor Z20LEH - 240 CP, spre deosebire de Z20LET - 192 CP printre alte modificari are pistoanele si turbina diferite
P.S. sper ca aceste informatii sa fie considerate macar utile de unii utilizatori