- popescu iulian
- OP
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Iata problema. Se da una bucata Opel Combo 1,7di 2003, cod motor y17dtl (48kw) care nu vrea sa porneasca la cheie. Mai exact nu are nici o eroare in calculator( mentionam calculatorul schimbat -nou) dar nu vrea sub nici o forma sa porneasca din cheie. Daca il impingi sau tragi porneste, dupa ce s-a incalzit motorul porneste si din cheie. Cine stie rezolvarea are o cinste.
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- OP
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Scoti o fisa de la bujie pui un bec si contact, ar trebui sa se aprinda. Daca nu vezi releul daca se alimenteaza. ECU comanda aprinerea bujiilor numai daca vede ca motorul este rece, functie de soft. Alte tipuri de ECU incalzesc amestecul indiferent de temperatura motorului.
Mai exista sansa mica sa fie cu probleme unul din senzorii de camshaft, crankshaft, daca o impingi poate ca pina la urma din n ture prinde una corecta si atunci comanda deschiderea injectoarelor. Totusi nu prea cred sa fie asta.
Releul se decapsuleaza si se curata contactele cu hirtie abraziva foarte fina.
Totusi ECU ar trebui sa "vada" ca ai probleme la bujii si ca nu se incalzesc. Vezi in TIS daca exista cod de eroare pentru asa ceva si te prinzi mai usor.
Mai exista sansa mica sa fie cu probleme unul din senzorii de camshaft, crankshaft, daca o impingi poate ca pina la urma din n ture prinde una corecta si atunci comanda deschiderea injectoarelor. Totusi nu prea cred sa fie asta.
Releul se decapsuleaza si se curata contactele cu hirtie abraziva foarte fina.
Totusi ECU ar trebui sa "vada" ca ai probleme la bujii si ca nu se incalzesc. Vezi in TIS daca exista cod de eroare pentru asa ceva si te prinzi mai usor.
- popescu iulian
- OP
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scoti o fisa de la bujie pui un bec si contact, ar trebui sa se aprinda. Daca nu vezi releul daca se alimenteaza. ECU comanda aprinerea bujiilor numai daca vede ca motorul este rece, functie de soft. Alte tipuri de ECU incalzesc amestecul indiferent de temperatura motorului.
Mai exista sansa mica sa fie cu probleme unul din senzorii de camshaft, crankshaft, daca o impingi poate ca pina la urma din n ture prinde una corecta si atunci comanda deschiderea injectoarelor. Totusi nu prea cred sa fie asta.
Releul se decapsuleaza si se curata contactele cu hirtie abraziva foarte fina. Totusi ECU ar trebui sa "vada" ca ai probleme la bujii si ca nu se incalzesc. Vezi in TIS daca exista cod de eroare pentru asa ceva si te prinzi mai usor.
Mai exista sansa mica sa fie cu probleme unul din senzorii de camshaft, crankshaft, daca o impingi poate ca pina la urma din n ture prinde una corecta si atunci comanda deschiderea injectoarelor. Totusi nu prea cred sa fie asta.
Releul se decapsuleaza si se curata contactele cu hirtie abraziva foarte fina. Totusi ECU ar trebui sa "vada" ca ai probleme la bujii si ca nu se incalzesc. Vezi in TIS daca exista cod de eroare pentru asa ceva si te prinzi mai usor.
Scuza-ma Dane am vazut ca esti un maestru, pe bune, dar tre sa te contrazic: Releul la tovarasul nostru de forum este electronic totalmente deci nu are ce curatza!!! Poate nu stiu eu bine caz in care imi cer inca odata scuze ca te-am contrazis!!
Bafta!!!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat