RaduR76
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
Buna,
Sunt nou pe forumul dumneavoastra si as avea nevoie de niste ajutor in legatura cu un 2011 Insignia cdti de 130 de cai. Tin sa precizez ca sunt proprietar de numai vreo 3 luni si nu am ma-i avut vreodata Opel ori diesel. Masina este automata si acum 3 saptamini mi-a dat un cod de eroare care citea " exhaust temperature too high" adica temperatura pe esapament este prea ridicata. Masina din timpul mersului si-a pierdut din putere iar nu se mai tura mult de 1500 rpm ramanind blocata in viteza 1. Indicatorul de probleme motor sa aprins iar la 1500 de rpm tremura tare. Un prieten de al meu sa conectat la ECU cu un computer si a sters codul inainte sa ajung la dealer. Dupa aceea masina a mers bine ca si cum nu sa-r fi intamplat nimic iar cei de la dealer nu au vrut sa imi faca nimic fara un cod registrat in ECU pedealta parte zicand ca toate valorile motorului sunt in parametrii normali. Problema insa mi-a aparut iarasi ieri si am inceput sa rascolesc internetul pentru raspunsuri. Am aflat ca ar putea fi de vina valva EGR si cum ca ar fi prea incarcata de noxe iar la randul ei ar necesita o curatenie. Am verificat si filtrul de particule si de abia are 14% incarcare. Va rog ori ce ajutor este bine apreciat.
Va multumesc anticipat!
Sunt nou pe forumul dumneavoastra si as avea nevoie de niste ajutor in legatura cu un 2011 Insignia cdti de 130 de cai. Tin sa precizez ca sunt proprietar de numai vreo 3 luni si nu am ma-i avut vreodata Opel ori diesel. Masina este automata si acum 3 saptamini mi-a dat un cod de eroare care citea " exhaust temperature too high" adica temperatura pe esapament este prea ridicata. Masina din timpul mersului si-a pierdut din putere iar nu se mai tura mult de 1500 rpm ramanind blocata in viteza 1. Indicatorul de probleme motor sa aprins iar la 1500 de rpm tremura tare. Un prieten de al meu sa conectat la ECU cu un computer si a sters codul inainte sa ajung la dealer. Dupa aceea masina a mers bine ca si cum nu sa-r fi intamplat nimic iar cei de la dealer nu au vrut sa imi faca nimic fara un cod registrat in ECU pedealta parte zicand ca toate valorile motorului sunt in parametrii normali. Problema insa mi-a aparut iarasi ieri si am inceput sa rascolesc internetul pentru raspunsuri. Am aflat ca ar putea fi de vina valva EGR si cum ca ar fi prea incarcata de noxe iar la randul ei ar necesita o curatenie. Am verificat si filtrul de particule si de abia are 14% incarcare. Va rog ori ce ajutor este bine apreciat.
Va multumesc anticipat!
alextvy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Data viitoare mergi cu ea la service sau daca vrei sa stergi tu codul macar noteaza-l pentru a avea ce sa le spui mecanicilor,ma gandeam ca isi face regenerare dar aia nu da cod de eroare.Incearca sa mergi mai sport cu masina,iesi cu ea dai putina talpa poate ai mers cu ea la consum si stim toti ca la masinile astea din gama Opel nu le place foarte mult viata doar la oras.