Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am un Opel Astra H, tip motor Z19DT, de 120 cp si problema care o am eu la motor este ca la pompa de vacum pierde ulei, adica trimite pe conducata ulei in parte de jos (ca are doua una merge la pompa de frana), la o electovala (cred) care da comanda la turbo, iar jos pe scut e plin de ulei. Va multumesc frumos si astep raspunsurile dv. uregent daca se poate.
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Simplu, se desface pompa de vacuum de pe chiuloasa si se schimba garnitura de pe ea. In prealabil poti pune si un pic de silicon negru sau rosu (depinde de care ai, dar recomand negru) pentru o etansare mai buna.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut daca nu reusesti sa o repari da-mi de stire.....am una in urma unei dezmembrari
stima
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am citit mesajele si va multumesc, in legatura cu siliconul de etansare, este vorba de etansarea efectiva a pompei ? sau de schimbare a unei garnituri?
In legatura cu pompa de vanzare, le ce pret ar fii.
Va multumesc.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pentru pret ai pm
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cand schimbi garnitura de pe pompa de vacuum, e bine sa o "inmoi" un pic cu silicon cand o pui pe pozitie.
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
1.Poate cineva sa-mi descifreze codul ECN 02345A ?, cand imi apare cheita la bord, motorul nu se mai tureaza mai mult de 3200.
2. Dar codul ECN 272F75 ?, o fi de la filtrul de particule?
Daca opresc motorul si-l pornesc din nou, cheita se stinge si totul e ok, pina la o noua reaparitie a cheitei la bord.
Va rog daca se poate sa-mi raspunde dor cunoscatori si forte concis.
OPEL ASTRA H 1.9 DT 120 CP
Va multumesc foarte mult!
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salve! ECN 02345A se refera la presiunea generata de turbina ,senzorul de presiune de pe galeria de admisie ,se infunda cu calamina (pasta negricioasa) senzorul poti sa-l cureti si tu,ai grija sa nu atingi partea interioara a senzorului e ca un bob de orez si Egr. Fa o diagnoza si vezi parametrii de presiune la turbo si egr,in caz ca turbina e ok trebuie schimbata pompa de vaccum-se afla in partea dreapta ,in dreptul claxonului,are doua furtunase de silicon in cap ce ti-a spus Pavel cred ca nu stie despre pompele de vacuum de la z 19 dt.Denumirea tehnica este electrovalva-turbo convertor presiune si nu se poate etansa cu silicoane, se schimba toata,ca pret variaza in functie de producator,Pierburg sau GM
iti recomand pt motoru asta sa-i pui blind la egr,schimbat pompa de vaccum,curatat clapeta acceleratie si turbina iar daca ai filtru de particule scoate-l sau anuleaza-l(am fost norocos ca eu nu am avut) o sa simti o mare diferenta ! si mergi mai turat cu el!
Cealalta eroare nu stiu de la ce e.
spor!
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc cosmin65397, ai fost foarte concis si meserias intradevar mi-ai expus exact circuitul problemelor pe care le-am avut si le am la motorul meu.
Electrovalva-turbo-convertor presiune, cea de linga claxson la cele doua furtunase, din cauza la pompa de vacuum baga ulei pe cele doua furtunase in electrovalva-turbo-convertor presiune si probail din cauza frigului aceasta nu functioneaza bine.
Se cere sa se mearga cu motorul turat dar, de fapt tocmai cand mergi cu el turat electrovalva turbo nu isi mai face rolul (cred) adica intrerupe turbo.
O sa procedez la curatarea celor 2 senzori si la si la egr dar cand o fi mai cald.
Mentionez ca am avut doua autoturisme marca OPEL (Vectra A 1.6 benzina si Zafira A 2.0 diesel) si am fost FOARTE MULTUMIT de ele, dar acum OPEL ASTRA H 1.9 DT m-a dezamig putin. Ce sa mai zic de motoarele de 1.7 si 1.3 care, am inteles sant cu probleme, dar sa indultesc situatia si cei cu Volkswagen PASAT si nu numai si ei au MARI PROBLEME.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR