Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • maj0r

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am un corsa b si nu stiu daca e grav sau nu imi creste temperatura de obicei cand merg mai mult prin aglomeratie doar cu 1 si a 2 niciodata mai mult de 100 de grade dar creste si de obicei sta la a 2 liniuta dintre 90 si 100 e in regula imi poate zice cineva?

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

Skip ads

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
e ok,termostatul acela deschide la 98 grade
  • maj0r

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ms. Ma speriase un prieten care mi-a zis ca daca sta mult temperatura asa ridicata se arde garnitura de chiuloasa si apoi e cam nasol:P
  • godo
  • *
  • 6 mesaje
  • din 28 Mar 2011
  • Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Maramures
  • godo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut am un corsa b 1.2 benzina am schimbat distributia cu tot pompa termostat curea rola fac o tura de oras creste apa la 90 grade repede si ramane in zona aea are vreo problema cu celalat termostat nu urca asa repede apa si is incepator as vrea sa stiu ii ceva problema
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
godo,in primul rand,ce masina ai? Pune-o la semnatura (in profilul tau).
Faci o confuzie,nu exista al doilea termostat.
Functionarea motorului la 90 grade este cea normala.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Lorand a scris:e ok,termostatul acela deschide la 98 grade

La ce masina? Aici e vorba de Corsa B.
Eu stiu din manualele de service ca termostatele deschid la 89 (1 ax cu came) sau 92 grade (2 axe cu came).Cu toate acestea,mai nou,toti spun ca se pune termostat de 92 grade si la 1 ax cu came.De ce? Nu stie nimeni sa explice.
La 100 grade cupleaza termocupla.
  • godo
  • *
  • 6 mesaje
  • din 28 Mar 2011
  • Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Maramures
  • godo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am vrut sa spuns cu termostatu vechi
  • godo
  • *
  • 6 mesaje
  • din 28 Mar 2011
  • Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Maramures
  • godo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
corsa b 96 1.2 sz
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
godo,nu te supara,dar daca nu stii sa te exprimi corect,nu se intelege ce vrei sa spui,se intelege altceva (plus ca mai faci si greseli de ortografie).
Ti-am zis sa pui masina in semnatura,asa cum vezi la majoritatea dintre noi,pentru ca sa se stie oricand,in viitor ce masina ai,caci mesajul tau anterior se va pierde odata cu schimbarea paginii.
Acum am inteles si pot sa-ti spun ca termostatul vechi era defect,nu mai inchidea bine.
  • godo
  • *
  • 6 mesaje
  • din 28 Mar 2011
  • Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Maramures
  • godo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
opel corsa 1996 1. sz
  • godo
  • *
  • 6 mesaje
  • din 28 Mar 2011
  • Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Maramures
  • godo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1996 z 1.2 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
cu respect domnu DAN ajutati ma sa pot pune masina pe semnatura ca nu gesesc nicaeri pe profilu meu va multumesc anticipat
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu poti pune vreo semnatura daca nu vei avea 10 mesaje scrise.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Scuze,uitasem de ciudatenia asta cu 10 mesaje...o fi avand ea un rost...(?)
  • castelani

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am un corsa b din 1995 c12nz fara aer conditionat si am avut probleme la sistemul de racire de cand l-am luat. Crestea temperatura foarte repede iar ventilatorul nu pornea asa ca i-am schimbat termocupla cu una noua si dupa aceea i-am schimbat si termostatul si acuma creste temperatura la fel de repede, in 1,2 km ajunge la 96,97 grade iar ventilatorul porneste la 102 grade si raceste pana la 95. Ar mai fi de spus ca i-am schimbat si busonul vasului de expansiune pentru ca am impresia ca trage aer pe acolo ( cand apas pe furtunul gros se aude un fasait). E normal sa sa porneasca ventilatorul la 102 grade sau e de vina termostatul pe care l-am montat? De ce creste temperatura asa de repede, sa fie de la sistemul de racire care nu este etans, poate fi defect si vasul de expansiune? Nu mai stiu ce sa fac!
  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Fasaitul este normal pt. ca busonul are o supapa cu arc pt. depresurizare (apa incalzita face presiune de vapori ). Afisajul de pe bord este aproximativ(ma refer la indicatia temperaturii) , cu OP-COM poti citi exact temperatura agent racire .
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
castelani,nu cumva cei care ti-au schimbat termostatul ti-au pus unul de temperatura mai mare? Trebuia sa vezi ce scrie pe el.
La motorul tau trebuie sa fie de 92 grade (temp de deschidere),desi,in manualele originale (cam vechi,e drept),spune ca trebuie de 89 grade.
Eu l-am schimbat pe al meu de curand si am pus de 92 grd.Cel vechi (defect) era tot de 92 grd.
  • castelani

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce termostat mi-au pus ca nu l-am vazut, dar vreau sa-l schimb iar. Am vazut ca sunt unele care deschid chiar sub 80 grade, rezolv ceva daca pun unu de asta care deschide prea devreme?
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sub 80 de grade pentru ca regimul de functionare optim la masina e undeva intre 85 si 95 grade, aproximativ. Daca pui termostat care se deschide mai devreme, motorul va functiona mai rece, implicit va consuma mai mult combustibil.
  • castelani

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Mai e ceva ciudat, la rece am nivelul de antigel in borcan exact la jumatate iar cand temperatura ajunge pe la 100 grade inainte sa decupleze termocupla (pe la 102 grade) si sa porneasca ventilatorul deja lichidul e in gura borcanului si pana sa se faca racirea (raceste pana la 96 ) scoate afara vreo cativa mililitrii.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Asta ar putea sa insemne ca instalatia ta nu e etansa.Ori capacul nu are supapa in regula,ori nu etanseaza garnitura,ori ai o fisura pe undeva (mai sus,unde nu e lichid).
Desfa furtunul subtire de sus,de la vasul de exp,astupa teava cu degetul si sufla pe furtun...vezi ce se intampla.Sau:astupi cu degetul furtunul (scos) si cu un alt furtun potrivit,sufli in vas...vezi ce se intampla.Nu are voie sa rasufle.
Un om (eu) poate sufla cu aprox 0,1 bar,dar supapa trebuie sa deschida la peste 1,2 bar.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR