oKrime
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
pai e cam greu de spus garnitura depinde de unde o iei ce adaus comercial pratica magazinu respectiv oricum e cam 70-100ron trebui sa scimbi ulei+filtru acum tu sti ce ulei folosesti,din antigel se pierde,deci trebui complectat,sau schimbat complect<e recomandat la 2 ani sa il schimbi>,si poate ai noroc la demontare sa nu mai constati si altceva<sau sa rupi ceva>daca o schimba altcineva o sa iti ceara intre 100-200 ron<si asta depinde de multi factori>
- Leevy
- **
- 203 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
Garnitura poti cumpara de la UNIXAUTO vezi pe site la webshop 70 100ron , si adevarat ca manopera include si inlocuire ulei filtru antigel , daca e cazul se constata si starea distributie (curea role intinzator pompa apa) pentru ca va fi demontata cureaua , se poate verifica stare uzura cilindri bloc motor si mai sunt , dar in esenta tu schimbi doar o garnitura de aprox 80ron cu manopera de 200-250 ron, cea ce e o treba nasoala da trebuie facuta daca e cazul.
NU ai spus de ce trebuie schimbata garnitura , atunci am fi mai in masura pentru sfaturi
NU ai spus de ce trebuie schimbata garnitura , atunci am fi mai in masura pentru sfaturi
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca daca schimbi garnitura e pacat sa nu verifici si segmenti , supape , role , si daca tot e motorul disecat sa inlocuiesti piesele care crezi ca prezinta uzura . Ca manopera .. vorba colegului mai sus , garnitura e 80 lei dar tre sa iei in calcul ca iti desface distributia si o pune la loc deci o sa iti bage pe gat si manopera ca pt. schimbare curea . Cu respect !
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 203 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca e cazul sa faci segmentare se constata si fara sa desfaci motorul prin citirea compresiei , emisiei de gaze , ulei ars excesiv sau subtiat , si multe alte pe care mecanicii intr adevar le stiu , dar la deschiderea motorului poti constata vizual cu ochii tai in ce stare sunt cilindrii , adica uzura lor: alezarea lor se face in zigzag asa ca se priveste suprafata lor coborand toate pistoanele la jumatatea cursei unde vor fi aliniati si pe oglinda cilindrilor trebuie sa apara aceste urme de zigzag (x uri) , si se poate pipai buza superioara a cilidrilor (cursa max a pistonului) daca au guler ; daca x urile apar pe luciul cilindrilor si nu exista guler segmentii sunt OK
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut!
In discutiile care s-au iscat s-a deviat de la subiect destul de mult. In alta ordine de idei, daca demontezi chiulasa ca sa inlocuiesti garnitura, trebuie sa ai un motiv.
Daca a fiert motorul, nu strica sa faci un test de compresie inainte, exista situatii in care s-au decalit segmentii si atunci trebuie demontata si baia. Testul de compresie este relevant si daca ai supape care nu etanseaza. Mecanicul care demonteaza trebuie sa verifice si planeitatea chiulasei, am dus o chiulasa la planat demontata de pe un motor de trei ori pentru ca nu reuseau sa o faca sa nu mai bage ulei in antigel. Verdictul:cam 1,5 mm diferenta intre capetele chiulasei si mijloc. Aici ai alte costuri.
Manualul nu prea recomanda remontarea curelei de distributie.
Blocul motor se honuieste si de aceea apar urme in zig zag, care intr-adevar daca exista blocul este bun dar nu exista certitudinea ca si segmentii sunt buni. Segmentii pot fi uzati, decaliti, blocati cu calamina etc.
Costurile nu le pot estima, eu imi repar singur masina si cand demontez constat si daca este cazul schimb ce este de schimbat fara ezitare, pentru ca in motor nu umblu in fiecare zi.
Cu stima.
In discutiile care s-au iscat s-a deviat de la subiect destul de mult. In alta ordine de idei, daca demontezi chiulasa ca sa inlocuiesti garnitura, trebuie sa ai un motiv.
Daca a fiert motorul, nu strica sa faci un test de compresie inainte, exista situatii in care s-au decalit segmentii si atunci trebuie demontata si baia. Testul de compresie este relevant si daca ai supape care nu etanseaza. Mecanicul care demonteaza trebuie sa verifice si planeitatea chiulasei, am dus o chiulasa la planat demontata de pe un motor de trei ori pentru ca nu reuseau sa o faca sa nu mai bage ulei in antigel. Verdictul:cam 1,5 mm diferenta intre capetele chiulasei si mijloc. Aici ai alte costuri.
Manualul nu prea recomanda remontarea curelei de distributie.
Blocul motor se honuieste si de aceea apar urme in zig zag, care intr-adevar daca exista blocul este bun dar nu exista certitudinea ca si segmentii sunt buni. Segmentii pot fi uzati, decaliti, blocati cu calamina etc.
Costurile nu le pot estima, eu imi repar singur masina si cand demontez constat si daca este cazul schimb ce este de schimbat fara ezitare, pentru ca in motor nu umblu in fiecare zi.
Cu stima.
- Leevy
- **
- 203 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 203 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mogoscatalin
- *
- 24 mesaje
- din 07 Dec 2011
- Vectra 1996
- Covasna
mogoscatalin
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2011
- Mesaj Privat
Buna ma bag si eu in discutie si eu trebe sa schimb garnitura de chiuloasa la vectra b1 16x16v1 96 garnitura e intradevar 80-100 ron doar ca daca schimbi garnitura CU UN DRUM SCHIMBA PAREREA MEA SI DISTRIBUTIA CA ESTE INCLUSA IN PRET TOTUNA E CA ITI BAGA DISTRIBUTIA VECHE SAU AIA NOUA PT SERVIS am inteles ca odata desfacuta distributia nimeni nuti poate da o garantie cat te mai tine deci parerea mea schimba si distributia eu o duc la un servis cu nume deci manopera ma costa 289 ron doar ca in pretu asta intra tot DISTRIBUTIE SCHIM DE ULEI +CHIULOASA trebe sa calculezi tot
Distributia cam 400 ron + manopera 298 in cazu meu + ulei si filtru 130 ron + garnitura 80= cam estimativ 200 E
Multa bafta si astept raspunsu tau daca tio faci cat tea costat si ce ai facut
Distributia cam 400 ron + manopera 298 in cazu meu + ulei si filtru 130 ron + garnitura 80= cam estimativ 200 E
Multa bafta si astept raspunsu tau daca tio faci cat tea costat si ce ai facut
pyt6703
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 203 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mogoscatalin
- *
- 24 mesaje
- din 07 Dec 2011
- Vectra 1996
- Covasna
mogoscatalin
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2011
- Mesaj Privat