- musafirul.nepoftit
- OP
- 109 mesaje
- din 19 Mai 2007
- Astra 2007 1.4
- Bucuresti
musafirul.nepoftit
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
Buna seara! Acum ca tot a venit frigul vreau sa schimb bujiile la astra G 1.4 twinport an 2007 și 85.000 km. Din toate pãrțile primesc pãreri diferite. Fie ca sunt cele mai bune bujiile BERU, fie NGK, fie GM. Rog pe cei care au ceva experiența și care au ajuns la o concluzie, sa ma lãmureascã și pe mine ce sa cumpãr. Multumesc!
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Dacã nu sunt probleme la ele, de ce te complici sã le schimbi?
Beru, ngk sau bosch, astea sunt cele mai bune, pe care o alegi depinde de tine, oricare ar fi alegerea ta dacã alegi una din mãrcile de mai sus e foarte bine.
Depinde de ce gãsești și de ce îți permiți, deși diferența de preț între ele e relativ micã.
O searã fainã vã doresc
Beru, ngk sau bosch, astea sunt cele mai bune, pe care o alegi depinde de tine, oricare ar fi alegerea ta dacã alegi una din mãrcile de mai sus e foarte bine.
Depinde de ce gãsești și de ce îți permiți, deși diferența de preț între ele e relativ micã.
O searã fainã vã doresc
- musafirul.nepoftit
- OP
- 109 mesaje
- din 19 Mai 2007
- Astra 2007 1.4
- Bucuresti
musafirul.nepoftit
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
Multumesc Andrei! As vrea sa le schimb pentru ca le am deja de cca 20.000 și la începutul anului, uneori, dimineața pe rãcoare la pornire aveam fluctuații ale turometrului pana se stabiliza relantiul. Anul asta am schimbat și bateria și am zis sa nu am probleme pe frig la porniri și sa mai pãțesc ceva, apoi sa-mi para rãu ca nu am schimbat bujiile.
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Pãi tu faci cum crezi, dar eu te sfãtuiesc sã nu le schimbi deoarece fluctuațiile turometrului nu sunt de la bujii, eu am 3 bujii de vreo 230.000 km și crede-mã cã nu exagerez, una o am de vreo 50.000 km cã era arsã.
Chiar sãptãmâna trecutã le-am verificat și toate sunt bune.
De regulã fluctuațiile "relanti-ului" sunt datorate de alți factori.
Chiar sãptãmâna trecutã le-am verificat și toate sunt bune.
De regulã fluctuațiile "relanti-ului" sunt datorate de alți factori.
- mircea neicu
- **
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Fluctuatiile la relanti, in special la pornirea pe vreme rece pot veni si de la aerul fals tras in admisie. Nu trebuie sa fie mare neetanseitatea, o crapatura fina e suficienta sa se manifeste asa la rece, fluctuatiile devenind insesizabile cand se incalzeste motorul. Eu am experimentat ceva asemanator si in final am gasit buba, furtunul de vacuum ce duce la tulumba servofranei era crapat exact la iesirea din admisie. Desi il tot verificasem, vazusem crapaturile, dar mi se pareau nesemnificative, pana m-am decis sa il schimb, si atunci a disparut problema. Mai am ceva fluctuatii in primele momente la pornire, dar foarte usoare, care cred ca se incadreaza in limitele normale.
Poti incerca si schimband bujiile, am incercat si eu initial, dar fara nici o imbunatatire in privinta fluctuatiilor. Mentionez ca am bateria buna, EGR-ul verificat si e ok, iar clapeta de acceleratie curatata.
Incepe prin a verifica si curata clapeta de acceleratie (sa nu te lasi pacalit, murdaria e mare pe partea nevazuta, dinspre admisie).
Daca nu se rezolva verifica amanuntit toate zonele pe unde s-ar putea trage aer fals, toate furtunurile care intra si ies din admisie, cu mare atentie in zonele mai greu vizibile.
Poti incerca si schimband bujiile, am incercat si eu initial, dar fara nici o imbunatatire in privinta fluctuatiilor. Mentionez ca am bateria buna, EGR-ul verificat si e ok, iar clapeta de acceleratie curatata.
Incepe prin a verifica si curata clapeta de acceleratie (sa nu te lasi pacalit, murdaria e mare pe partea nevazuta, dinspre admisie).
Daca nu se rezolva verifica amanuntit toate zonele pe unde s-ar putea trage aer fals, toate furtunurile care intra si ies din admisie, cu mare atentie in zonele mai greu vizibile.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
musafirul.nepoftit a scris:Buna seara! Acum ca tot a venit frigul vreau sa schimb bujiile la astra G 1.4 twinport an 2007 și 85.000 km. Din toate pãrțile primesc pãreri diferite. Fie ca sunt cele mai bune bujiile BERU, fie NGK, fie GM. Rog pe cei care au ceva experiența și care au ajuns la o concluzie, sa ma lãmureascã și pe mine ce sa cumpãr. Multumesc!
Bosch Iridium Platinum la aproximtiv 35 de ron bucata.
Relantiul e mai stabil iar motorul merge mai bine in ture mari, peste 3000 de rpm.