- lucio
- OP
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Problema e ca in cazul lui mi se pare mai accentuat zgomotul si mi se pare ciudat acel tremurat cand opresti motorul si zgomotul care-l face.La fel se manifesta si Vectra Z19DT varului meu, care din spusele mecanicilor, ori trebuie sa schimbe un tampon (n-are legatura cu fasaitul in nici-un caz) ori e ceva in neregula cu evacuarea.
- lucio
- OP
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucio
- OP
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
E fix sunetul unui fluier de arbitru cand este intre 1800-2800 rpm.
Mai nou,cand motorul este cald(acul la 90) si il accelerez pe liber nu se mai aude deloc,insa cum este in sarcina incepe sa tipe.A inceput sa se auda din ce in ce mai tare.
Cred ca trebuie sa ma uit dupa un turbo nou sau o reconditionare.
Mai nou,cand motorul este cald(acul la 90) si il accelerez pe liber nu se mai aude deloc,insa cum este in sarcina incepe sa tipe.A inceput sa se auda din ce in ce mai tare.
Cred ca trebuie sa ma uit dupa un turbo nou sau o reconditionare.
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Confirm, a mea a facut din al doilea an si m-a tinut inca vreo 2 pana sa o schimb cu alta, preventiv. O mai am si acu pe aia, inca e de folosit. In schimb, nu ti-as recomanda sa faci chestii din astea cu motorul rece, se aude clar zgomotul de metal neuns. Si incearca sa cureti EGR o data la jumatate de an: cu cat e mai infundat, cu atat mai mult aer va trece prin turbina la relanti, marind uzura.
- lucio
- OP
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucio
- OP
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut.
Referitor la ce zici tu si mie imi fluiera dupa 1500-1700 (ce`i drept a durat ceva timp toata treaba asta si parca mult mai mult fata de ce se aude la tine) dar a si facut POC. Norocul a fost ca nu a ramas turata cum am vazut ca se intampla la alti colegi, ca atunci putea fi mai grav, si am putut sa opresc motorul din cheie. Am reconditionat`o si acum merge brici. Mie mi s`a recomandat unde sa o reconditionez, in Buc, si sunt extrem de multumit. Costul a fost undeva la 800 de ron. Eu zic ca nu se merita sa astepti sa crape ca sa repari mai scump, se pot face si interventii preventive. Daca stiam atunci cum ar trebui sa se auda o turbina normala, sigur nu asteaptam sa bubuie in mers.
Injectoarele le`ai verificat? Parca "tzacane" cam tare, sa nu fie de la asta.. Astea le poti vedea si pe tester, si cu ocazia asta vezi cum merge si electrovalva - sa nu fie o diferenta mare intre ce "cere" si ce "ofera".
intrebarea mea : referitor la modul in care face ca tractorul cand opresti motorul, si mie mi se intampla asta, dar nu tot timpul (ca sa pot sa dau vina pe vre-un tampon la motor) ci .. cand vrea ea in principiu; parca in ultimul timp mai des totusi. Ai idee de la ce e totusi, ai rezolvat cumva? Am auzit si cauza probabila "volanta"..
Referitor la ce zici tu si mie imi fluiera dupa 1500-1700 (ce`i drept a durat ceva timp toata treaba asta si parca mult mai mult fata de ce se aude la tine) dar a si facut POC. Norocul a fost ca nu a ramas turata cum am vazut ca se intampla la alti colegi, ca atunci putea fi mai grav, si am putut sa opresc motorul din cheie. Am reconditionat`o si acum merge brici. Mie mi s`a recomandat unde sa o reconditionez, in Buc, si sunt extrem de multumit. Costul a fost undeva la 800 de ron. Eu zic ca nu se merita sa astepti sa crape ca sa repari mai scump, se pot face si interventii preventive. Daca stiam atunci cum ar trebui sa se auda o turbina normala, sigur nu asteaptam sa bubuie in mers.
Injectoarele le`ai verificat? Parca "tzacane" cam tare, sa nu fie de la asta.. Astea le poti vedea si pe tester, si cu ocazia asta vezi cum merge si electrovalva - sa nu fie o diferenta mare intre ce "cere" si ce "ofera".
intrebarea mea : referitor la modul in care face ca tractorul cand opresti motorul, si mie mi se intampla asta, dar nu tot timpul (ca sa pot sa dau vina pe vre-un tampon la motor) ci .. cand vrea ea in principiu; parca in ultimul timp mai des totusi. Ai idee de la ce e totusi, ai rezolvat cumva? Am auzit si cauza probabila "volanta"..
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
lucio a scris:Fluiera la fel si inainte de obturare.
Acum dupa obturare trage mai bine in turatii joase pana in 1700 rpm.
Astazi am facut un drum pana la Bacau si vad ca nu mai are zvacul acela la 2400 rpm,deci clar ceva se intampla.
Vorba aia:" Mult zgomot pentru nimic "
Acum dupa obturare trage mai bine in turatii joase pana in 1700 rpm.
Astazi am facut un drum pana la Bacau si vad ca nu mai are zvacul acela la 2400 rpm,deci clar ceva se intampla.
Vorba aia:" Mult zgomot pentru nimic "
Uita-te si la furtunasele de vacuum.
- lucio
- OP
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Masina porneste mai greu pentru ca n-am avut timp sa schimb toate cele 4 bujii.
Referitor la oprire pot fi mai multe cauze volanta,suporti la motor(cel de la cutie e cam uzat la mine).
La furtunasele de vacuum n-am treaba,singura buba o am la electrovalva turbo de langa radiator. Trebuie sa o schimb pe aia.
Am mai facut 2500 km de cand a inceput sa fluiere.....Momentan o las asa,pana crapa.
Singurul dezavantaj momentan e sunetul,fluiera de la 1800 pana la 3000 rpm. Deci ori schimb pana in 2000 ori trec de 3000
I-am facut si niste log-uri cu op-com.
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.6 V
Fuel Pump Relay Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 850 RPM
Engine Speed 854 RPM
Camshaft Speed 400 RPM
Idle Speed Modified No
Calculated Air Flow 39 kg/h
Mass Air Flow Sensor 39 kg/h
Charge Air Temperature 67 °C
Charge Air Temperature 1.43 V
Fuel Temperature 50 °C
Fuel Temperature 1.99 V
Barometric Pressure 97 kPa
Barometric Pressure 3.85 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Boost Pressure 1.56 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 75%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 36%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 40%
Throttle Position PWM Servo Signal 0%
Desired Common Rail Fuel Pressure 30.24 MPa
Common Rail Fuel Pressure 30.32 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.15 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 34%
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current 0.81 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 41%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.40 a
Glow Time Relay Inactive 12V
Diagnosis Glow Time Relay Inactive
Glow Time Telltale Off 12V
Vehicle Speed 0 km/h
Si la 2000 rpm
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.4 V
Ignition Status On 12V
Starter Relay Inactive
Fuel Pump Relay Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 850 RPM
Engine Speed 846 RPM
Camshaft Speed 400 RPM
Idle Speed Modified No
Calculated Air Flow 39 kg/h
Mass Air Flow Sensor 39 kg/h
Ambient Temperature 35 °C
Charge Air Temperature 66 °C
Charge Air Temperature 1.45 V
Coolant Temperature 88 °C
Coolant Temperature 1.21 °C
Oil Level Normal
Oil Pressure Normal
Engine Oil Level Status Okay
B1S1 O2 Sensor Heater Temperature 776 °C
B1S1 O2 Sensor Heater PWM 39%
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1) 1.562 mV
Barometric Pressure 97 kPa
Barometric Pressure 3.85 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Boost Pressure 1.56 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 75%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 35%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 40%
Throttle Position PWM Servo Signal 5%
Desired Common Rail Fuel Pressure 30.51 MPa
Common Rail Fuel Pressure 30.76 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.17 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 35%
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current 0.83 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 42%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.40 a
Fuel Temperature 51 °C
Fuel Temperature 1.97 V
A/C Information Switch Not Programmed
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) Not Programmed
A/C Pressure (Air Conditioning) 1.770 kPa
A/C Pressure (Air Conditioning) 2.5 V
A/C Relay (Air Conditioning) Not Programmed
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed in Cruise Control Range Inactive
Vehicle Acceleration 0.0 m/s2
Cruise Control Tip Switch Inactive
Cruise Control Inactive
Engine Torque 26 Nm
Torque Control Inactive
Requested Torque (Traction Control) 0 Nm
Remaining Oil Life 0%
Engine Oil Change Warning Active
Malfunction Indicator (MI) Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator Off
Glow Time Relay Inactive 12V
Glow Time Telltale Off 12V
Diagnosis Glow Time Relay Inactive
Main Injection Timing 0.0 °CA
Final Fuel Injection Amount 8.6 mm3/stk
Tank Sensor 2.25 V
Fan Control 1 Inactive
Fan Control 2 Active
Fan Control 3 Inactive
Referitor la oprire pot fi mai multe cauze volanta,suporti la motor(cel de la cutie e cam uzat la mine).
La furtunasele de vacuum n-am treaba,singura buba o am la electrovalva turbo de langa radiator. Trebuie sa o schimb pe aia.
Am mai facut 2500 km de cand a inceput sa fluiere.....Momentan o las asa,pana crapa.
Singurul dezavantaj momentan e sunetul,fluiera de la 1800 pana la 3000 rpm. Deci ori schimb pana in 2000 ori trec de 3000
I-am facut si niste log-uri cu op-com.
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.6 V
Fuel Pump Relay Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 850 RPM
Engine Speed 854 RPM
Camshaft Speed 400 RPM
Idle Speed Modified No
Calculated Air Flow 39 kg/h
Mass Air Flow Sensor 39 kg/h
Charge Air Temperature 67 °C
Charge Air Temperature 1.43 V
Fuel Temperature 50 °C
Fuel Temperature 1.99 V
Barometric Pressure 97 kPa
Barometric Pressure 3.85 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Boost Pressure 1.56 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 75%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 36%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 40%
Throttle Position PWM Servo Signal 0%
Desired Common Rail Fuel Pressure 30.24 MPa
Common Rail Fuel Pressure 30.32 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.15 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 34%
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current 0.81 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 41%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.40 a
Glow Time Relay Inactive 12V
Diagnosis Glow Time Relay Inactive
Glow Time Telltale Off 12V
Vehicle Speed 0 km/h
Si la 2000 rpm
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.4 V
Ignition Status On 12V
Starter Relay Inactive
Fuel Pump Relay Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 850 RPM
Engine Speed 846 RPM
Camshaft Speed 400 RPM
Idle Speed Modified No
Calculated Air Flow 39 kg/h
Mass Air Flow Sensor 39 kg/h
Ambient Temperature 35 °C
Charge Air Temperature 66 °C
Charge Air Temperature 1.45 V
Coolant Temperature 88 °C
Coolant Temperature 1.21 °C
Oil Level Normal
Oil Pressure Normal
Engine Oil Level Status Okay
B1S1 O2 Sensor Heater Temperature 776 °C
B1S1 O2 Sensor Heater PWM 39%
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1) 1.562 mV
Barometric Pressure 97 kPa
Barometric Pressure 3.85 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Boost Pressure 1.56 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 75%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 35%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 40%
Throttle Position PWM Servo Signal 5%
Desired Common Rail Fuel Pressure 30.51 MPa
Common Rail Fuel Pressure 30.76 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.17 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 35%
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current 0.83 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 42%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.40 a
Fuel Temperature 51 °C
Fuel Temperature 1.97 V
A/C Information Switch Not Programmed
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) Not Programmed
A/C Pressure (Air Conditioning) 1.770 kPa
A/C Pressure (Air Conditioning) 2.5 V
A/C Relay (Air Conditioning) Not Programmed
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed in Cruise Control Range Inactive
Vehicle Acceleration 0.0 m/s2
Cruise Control Tip Switch Inactive
Cruise Control Inactive
Engine Torque 26 Nm
Torque Control Inactive
Requested Torque (Traction Control) 0 Nm
Remaining Oil Life 0%
Engine Oil Change Warning Active
Malfunction Indicator (MI) Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator Off
Glow Time Relay Inactive 12V
Glow Time Telltale Off 12V
Diagnosis Glow Time Relay Inactive
Main Injection Timing 0.0 °CA
Final Fuel Injection Amount 8.6 mm3/stk
Tank Sensor 2.25 V
Fan Control 1 Inactive
Fan Control 2 Active
Fan Control 3 Inactive
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
Sper sa nu zic vreo prostie, dar fa in mers verificarea asta (100+ cu accelerari blana in fiecare treapta -> pe autostrada), si compara cele 2 valori :
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Daca diferenta dintre valori creste, in principiu peste 20 kPa poti sa te gandesti la o problema de electrovalva. Eu am avut problema asta inainte sa faca poc; mie de fapt imi cerea (Boost Pressure Command) 97 si aveam 104 (adica total aiurea) si diferente de 40-50 kPa. Dupa ce am refacut turbina, diferenta e pe plus acum (adica cere o presiune si imi ofera ceva mai putin urcand treptat tangential spre respectiva valoare) si e in jur de 20-30 in functie de talpa. Mi s`a zis sa o verific din nou dupa cateva luni sa vedem cum rezista.
Ai grija cu turbina ca nu`i de joaca.
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Daca diferenta dintre valori creste, in principiu peste 20 kPa poti sa te gandesti la o problema de electrovalva. Eu am avut problema asta inainte sa faca poc; mie de fapt imi cerea (Boost Pressure Command) 97 si aveam 104 (adica total aiurea) si diferente de 40-50 kPa. Dupa ce am refacut turbina, diferenta e pe plus acum (adica cere o presiune si imi ofera ceva mai putin urcand treptat tangential spre respectiva valoare) si e in jur de 20-30 in functie de talpa. Mi s`a zis sa o verific din nou dupa cateva luni sa vedem cum rezista.
Ai grija cu turbina ca nu`i de joaca.
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
Update : sunetul ala la oprirea motorul e de la ulei in electronica (,) capletei de acceleratie (in caz ca nu e mai grav si clapeta trebuie schimbata..). Eu aveam ulei in electronica, s`a curatat, opreste perfect acum. (thumbs up, again, pt maiandrei care cum a auzit zgomotul si`a dat seama despre ce e vorba)
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Sigur ai masurat la 2000RPM? Vad ca engine speed e tot 850RPM si pedala e la 0%, adica e la relanti. Si intradevar, testul se face in mers la viteze mari, tocmai pentru a solicita presiunea maxima din turbina.
P.S. Logurile le-ai facut cu EGR blocat? Intreb pentru ca arata ca si cum nu ar fi blocat, presiunea atmosferica fiind exact aceeasi cu presiunea data. Cu EGR blocat sta oleaca mai sus.
P.S. Logurile le-ai facut cu EGR blocat? Intreb pentru ca arata ca si cum nu ar fi blocat, presiunea atmosferica fiind exact aceeasi cu presiunea data. Cu EGR blocat sta oleaca mai sus.
- grosupetryca
- **
- 57 mesaje
- din 14 Aug 2012
- Astra 2008
- Arges
grosupetryca
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2012
- Mesaj Privat
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
@ grosupetryca - am spus mai sus; cauza zgomotului este ulei in electronica clapetei de acceleratie care trebuie curatat (in caz ca nu e mai grav)
Lucio, esti sigur ca EGR`ul fucntioneaza corect? Parca sa zic ca valorea de kg de aer al unui z19dt (sper sa nu mananc rahat din ce mi s`a zis si mie de persoana avizata in caz ca imi aduc aminte corect) bate inspre 48 si tu ai doar 39..
Calculated Air Flow 39 kg/h
Mass Air Flow Sensor 39 kg/h
Lucio, esti sigur ca EGR`ul fucntioneaza corect? Parca sa zic ca valorea de kg de aer al unui z19dt (sper sa nu mananc rahat din ce mi s`a zis si mie de persoana avizata in caz ca imi aduc aminte corect) bate inspre 48 si tu ai doar 39..
Calculated Air Flow 39 kg/h
Mass Air Flow Sensor 39 kg/h