Alkatraz
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2012
- Mesaj Privat
Cand motorul este cald, 80 de grade, nu fierbinte, nu se mai tureaza mai mult de 1500-1700 de rot/min iar daca insist sa accelerez se aprinde martorul check engine. Daca il opresc si il las 15-20 de minute isi revine pentru o perioada scurta cand trage foarte bine si apoi incepe din nou sa apara fenomenul. La ralanti acul turometrului are tendinta sa oscileze putin. Mentionez ca in jurul supapei EGR se observa pierderi de ulei, la fel si in zona de aspiratie a turbinei. Motorul consuma cam 1l de ulei la 2000 km.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
Mergi la diagnoza si posteaza aici codurile de eroare.
Daca ai noroc e posibil sa scapi doar cu inlocuirea senzorului crankshaft (arbore cotit), daca nu, posibil sa fie nevoie sa inlocuiesti/repari calculatorul pompei de injectie.
Pt. detalii poti sa-l contactezi pe colegul [editat] din Ploiesti daca vrei.
Noroc.
Mergi la diagnoza si posteaza aici codurile de eroare.
Daca ai noroc e posibil sa scapi doar cu inlocuirea senzorului crankshaft (arbore cotit), daca nu, posibil sa fie nevoie sa inlocuiesti/repari calculatorul pompei de injectie.
Pt. detalii poti sa-l contactezi pe colegul [editat] din Ploiesti daca vrei.
Noroc.