dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
Sunt f nelamurit din cauza asta:am o vectra a ,c20ne,o pornesc,se stine becul de la ulei iar in jumatate de secunda dupa pornire,tremura putin,scade in turatie cam pana la 500 rot/min dupa care isi revine si merge perfect.Problema e ca atat timp cat tremura motorul,mi se aprinde becul la ulei dupa care se stinge iar.Aceiasi problema cu nenorocitu ala de bec o am si cand plec dupa loc si nu accelerez un pic-tremura motorul si se aprinde becul ala,dupa care,imediat se stinge.
M-am gandit ca pompa nu face destula presiune sau ca am vreo problema pe la cuzineti,asa ca azi i-am scos mufa de la electroventilatorul care raceste radiatoru de apa,si am lasat motorul sa mearga pana a ajuns apa la 95-100grade.Am facut chestia asta ca sa se incinga motorul si sa se subtieze uleiul cat mai mult.Am vrut sa vad daca se aprinde becul cand merge la relanti,dar nu s-a aprins....Uleiul e ELF Competition ST 10w40.Si e la nivel(max pe joja).
Va rog sa ma lamuriti daca ceea ce se intampla cu becul de ulei e un lucru normal sau...sa ma astept la probleme grave,pompa ulei,cuzineti,etc...
M-am gandit ca pompa nu face destula presiune sau ca am vreo problema pe la cuzineti,asa ca azi i-am scos mufa de la electroventilatorul care raceste radiatoru de apa,si am lasat motorul sa mearga pana a ajuns apa la 95-100grade.Am facut chestia asta ca sa se incinga motorul si sa se subtieze uleiul cat mai mult.Am vrut sa vad daca se aprinde becul cand merge la relanti,dar nu s-a aprins....Uleiul e ELF Competition ST 10w40.Si e la nivel(max pe joja).
Va rog sa ma lamuriti daca ceea ce se intampla cu becul de ulei e un lucru normal sau...sa ma astept la probleme grave,pompa ulei,cuzineti,etc...
- catalin_tl
- **
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut. Normal.. ca nu e normal. Daca ai posibilitatea, da jos baia de ulei si verifica sorbul pompei de ulei si sita acestuia, sa fie perfect curate. Incearca si cu un alt ulei, tot 10W40. Daca demontezi vreodata motorul verifica in mod special canalele de ungere din blocul motor si chiulasa. In fine, pana la urma, daca ajungi la vreun parc de dezmemebrari poti incerca sa cauti un senzor de presiune ulei si sa-l inlocuiesti pe al tau. Dar cred ca stii si tu toate astea...Cu bine.
- VIPER1981
- **
- 304 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut, ce pot sa-ti spun eu este un singur lucru, daca ulei zici ca ai la nivel maxim,presiunea uleiul este deficitara, asta este o cauza principala, in special fiecare consumator de pe masina solicita putin motorul,dar nu asta este cauza,si mai este o chestie,dece folosesti ulei elf?Uleiul elf este un ulei prost, daca vrei ulei cu adevarat bun ai de ales,castrol,valvoline,aral...mergi totusi la un service bun...dar nu la cele din reteaua opel...
danezu_gr
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu, am un ascona din '88 cu motor C20NE, si s-a rezolvat cand i-am facut schimbul de ulei. Am pus Valvoline 10w40, si i-am schimbat filtrul (normal).
Tu cati kilometrii ai facuti cu masina de la ultimul schimb de ulei?
Uita-te si la firele ce ies din senzor, sa nu fie miscate sau papucii insuficient stransi.
Tu cati kilometrii ai facuti cu masina de la ultimul schimb de ulei?
Uita-te si la firele ce ies din senzor, sa nu fie miscate sau papucii insuficient stransi.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
mytoi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut, se tine in jur de 900 rot/min iar faza cu becul....incearca sa schimbi sonda de presiune e vre-o 30 lei una noua
nu merita una second,ai sanse sa iei una la fel
stiupeunul care a luat un demaror si l-ascchimbat de trei ori ; toate aveau carbunii dusi, daca tu zici ca scade turatia atunci ai o problema la ralanti daca e mic se aprind becurile in bord si nici nu ai presiune ulei
nu merita una second,ai sanse sa iei una la fel
stiupeunul care a luat un demaror si l-ascchimbat de trei ori ; toate aveau carbunii dusi, daca tu zici ca scade turatia atunci ai o problema la ralanti daca e mic se aprind becurile in bord si nici nu ai presiune ulei
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pt sfaturi!Uleiul l-am schimbat ultima oara in decembrie 2007,adica are deja cam un an si cateva luni,dar n-am facut mai mult de 8000km de atunci.Ulei i-am pus elf ca asta l-am avut pe de-a moaka atunci....habar nu am cat de bun e.Treaba e ca intr-un an si ceva am completat cam 1,5 litrii,ca am avut dusa garnitura de la capacul de sus al motorului(care acopera axul cu came).Ma gandeam totusi ca ar fi mai bine daca i-as baga acum un 15w40.Voi ce ziceti?O sa va tin la curent cu ce se mai intampla,dar pana ii iau ulei,tre sa-i fac mizeria aia de RCA,ca n-am incotro....
O zi buna va doresc!
O zi buna va doresc!
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
Ia sa va arat ce am gasit eu intr-un manual legat de becu ala rosu...O sa atasez o imagine.Cica n-ar fi nici o problema nici daca sta becu aprins la relanti si se stinge la acceleratie,sau cel putin asa pricepui io.Inseamna oare ca ar trebui sa fiu fericit ca se aprinde doar cand se balbaie motorul si ca nu-l vad aprins in relanti niciodata indiferent cat de cald e uleiul?!?Voi ce ziceti de ce scriu astia acolo?Uleiul inca nu i l-am schimbat dar acu vectruta mea se bucura de baterie noua(si mai e si de 70 Ah)
sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare !
Am si eu o problema de 2-3 saptamani.
Dimineata cand e motorul rece, dupa ce fac vreo cateva sute de metri cu masina, imi palpaie 1 data sau de 2 ori becul de la ulei din bord si dupa aia nu se mai aprinde deloc. Nivelul la ulei e maxim, am bagat Mobil 1 de 5W-40 la 77000 de km iar acum am 86700. Totusi pelicula de ulei mi se pare subtire, adica uleiul nu mi se pare prea vascos. Si motorul are un sunet mai ciudat. Iar azi venind pe niste serpentine am turat motorul umpic mai tare, undeva la 3000 de ture si mi-a ramas aprins beculetul galben de service din bord.
Imi poate spune cineva care e problema ?
Merci !
Am si eu o problema de 2-3 saptamani.
Dimineata cand e motorul rece, dupa ce fac vreo cateva sute de metri cu masina, imi palpaie 1 data sau de 2 ori becul de la ulei din bord si dupa aia nu se mai aprinde deloc. Nivelul la ulei e maxim, am bagat Mobil 1 de 5W-40 la 77000 de km iar acum am 86700. Totusi pelicula de ulei mi se pare subtire, adica uleiul nu mi se pare prea vascos. Si motorul are un sunet mai ciudat. Iar azi venind pe niste serpentine am turat motorul umpic mai tare, undeva la 3000 de ture si mi-a ramas aprins beculetul galben de service din bord.
Imi poate spune cineva care e problema ?
Merci !
- been
- **
- 265 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat