raafaell
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Poftim colegu : http://postimage.org/image/kzs6q0r2h/ , poate te ajuta. Sau --> http://www.youtube.com/watch?v=G7kMp87_Xjo , la minutul 6:58 incepe.
- deleted-51389
- **
- 53 mesaje
- din 23 Jul 2010
deleted-51389
- Mesaje scrise: 53
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
E destul de simplu. Dupa ce ai scapat de accesorii si capacul distributiei cauti pe fulia axei cu came semul, care trebuie aliniat cu cel de pe capacul motorului (cam in dreptul orei 1).
In mod normal, pentru arbore iti trebuie o unealta de blocare, dar daca iei un corector dinala alb si faci semne si pe pinionul de la arbore si pe bloc si faci la fel si la pompa de combustibil (desi la asta nu te prea intereseaza pozitia ei) este perfect.
Dupa ce te-ai asigurat ca semnele sunt aliniate unde trebuie, slabesti rola de intindere, scoti cureaua, inlocuiesti cele 2 role de ghidaj si rola de intindere.
La montare, incepi prin a fixa cureaua pe arbore, apoi pe rola de ghidaj din dreapta, apoi pe axa cu came, pompa de inalta, rola de ghidaj stanga, rola intinzatoare.
Pentru a o strange corect, bagi un surub de 6 intr-o gaurica existenta acolo si faci parghie pe rola pana se aliniaza cele 2 semne (chiar nu ai cum sa ratezi semnele, decat daca esti total pe langa mecanica). Mentinand parghia in acea pozitie strangi surubul intinzatorului (in mod normal ai nevoie de o cheie dinamometrica, dar merge si "la mana"). Voila, ai un motor cu o distributie nou-nouta, gata sa ruleze inca 120.000-160.000 km voios.
@cangri, multumim ca vrei sa ajuti, dar prin mesaje ca cel pe care tocmai ti l-am sters nu faci altceva decat sa provoci flame. Te rog pe viitor sa dai rapuns la subiect sau sa te abtii. Multumesc.
In mod normal, pentru arbore iti trebuie o unealta de blocare, dar daca iei un corector dinala alb si faci semne si pe pinionul de la arbore si pe bloc si faci la fel si la pompa de combustibil (desi la asta nu te prea intereseaza pozitia ei) este perfect.
Dupa ce te-ai asigurat ca semnele sunt aliniate unde trebuie, slabesti rola de intindere, scoti cureaua, inlocuiesti cele 2 role de ghidaj si rola de intindere.
La montare, incepi prin a fixa cureaua pe arbore, apoi pe rola de ghidaj din dreapta, apoi pe axa cu came, pompa de inalta, rola de ghidaj stanga, rola intinzatoare.
Pentru a o strange corect, bagi un surub de 6 intr-o gaurica existenta acolo si faci parghie pe rola pana se aliniaza cele 2 semne (chiar nu ai cum sa ratezi semnele, decat daca esti total pe langa mecanica). Mentinand parghia in acea pozitie strangi surubul intinzatorului (in mod normal ai nevoie de o cheie dinamometrica, dar merge si "la mana"). Voila, ai un motor cu o distributie nou-nouta, gata sa ruleze inca 120.000-160.000 km voios.
@cangri, multumim ca vrei sa ajuti, dar prin mesaje ca cel pe care tocmai ti l-am sters nu faci altceva decat sa provoci flame. Te rog pe viitor sa dai rapuns la subiect sau sa te abtii. Multumesc.
raafaell
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat