skyporto
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buna, ma numesc Florin, scuze dar nu am stiut unde sa vad seria aia de motor, care o scrieti pe aici (ex. Y17DT) de aceea am scris ca am un Opel astra F -CC (adica e dinala scurt, nu am portbagaj mare, dar e cu 5 usi!)cu motor de 1400, 16v,
Masina e din 1997, si nu are ABS, si am fost recent la inspectie, si mia cazut, pentru ca roata din spate stanga franeaza 60% mai putin cand franez cu piciorul!
Cu alte cuvinte aproape deloc!
Am facut deja urmatoarele lucruri:
- am schimbat pompele alea mici, ce actioneaza sabotii de frana,
- am schimbat furtunele de cauciuc din spate de la bascula,
- am schimbat valvele compensatoare (nush daca au alt nume) sunt fix innainte de ajunge la roata tubul de frana, niste valve mici, care sunt legat dupaia la niste furtune, ca sa faca trecerea peste bascula(axul de spate)
- am schimbat si cilindrul de aluminiu de la pompa centrala (ala unde intra cele patru tuburi de frana) pentru ca deobicei cand nu franeaza doar o roata, e de acolo, pentru ca el are treaba de a face presiune pe roti! dar am pus unu la mana a doua, deoarece este de 3 ori mai ieftin,
- am schibat uleiu de frana complet, si am aerisit franele, ca sa nu aibe aer pe circuit,
- pe spate nu am discuri, am tamburi, si sunt noi de doar 1 an, mam uitata sunt perfecti, nu au fisuri, lafel cu sabotii, sunt instare bune!
Si dupa tot ce am facut roata din stanga continue sa nu franeze. Se poate ca cilindrul ala de aluminiu, care transmite presiunea pe roti, sa fie stricat exact pe aceasi roata ca si cel vechi ?
Ma poate ajuta cineva cu ceva pareri, sau chiar solutii?
Multumesc frumos!
PS: masina deja a fost la un service, si a stat 2 saptamani, dar nu sau atins de ea, si am zis ca dupa ce am schimbat eu aproape tot sistemul de frana, sa nu mai arunc bani in service, si poate reusesc sai dau de capat!
Masina e din 1997, si nu are ABS, si am fost recent la inspectie, si mia cazut, pentru ca roata din spate stanga franeaza 60% mai putin cand franez cu piciorul!
Cu alte cuvinte aproape deloc!
Am facut deja urmatoarele lucruri:
- am schimbat pompele alea mici, ce actioneaza sabotii de frana,
- am schimbat furtunele de cauciuc din spate de la bascula,
- am schimbat valvele compensatoare (nush daca au alt nume) sunt fix innainte de ajunge la roata tubul de frana, niste valve mici, care sunt legat dupaia la niste furtune, ca sa faca trecerea peste bascula(axul de spate)
- am schimbat si cilindrul de aluminiu de la pompa centrala (ala unde intra cele patru tuburi de frana) pentru ca deobicei cand nu franeaza doar o roata, e de acolo, pentru ca el are treaba de a face presiune pe roti! dar am pus unu la mana a doua, deoarece este de 3 ori mai ieftin,
- am schibat uleiu de frana complet, si am aerisit franele, ca sa nu aibe aer pe circuit,
- pe spate nu am discuri, am tamburi, si sunt noi de doar 1 an, mam uitata sunt perfecti, nu au fisuri, lafel cu sabotii, sunt instare bune!
Si dupa tot ce am facut roata din stanga continue sa nu franeze. Se poate ca cilindrul ala de aluminiu, care transmite presiunea pe roti, sa fie stricat exact pe aceasi roata ca si cel vechi ?
Ma poate ajuta cineva cu ceva pareri, sau chiar solutii?
Multumesc frumos!
PS: masina deja a fost la un service, si a stat 2 saptamani, dar nu sau atins de ea, si am zis ca dupa ce am schimbat eu aproape tot sistemul de frana, sa nu mai arunc bani in service, si poate reusesc sai dau de capat!
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
ai schinbat cam tot,nu stiu ce sa zic.mai ai douo "optiuni":cablu de frana de mana sa fie perfet si reglat corespunzator,daca pe stanga spate e gripat,sau o spilta rupa din el care il inpiedica sa lucreze, saboti au o pozitie distantata fata de tanbur si astfel presiunea distribuita pe acea roata se "pierde"pana ce sabotul actioneaza pe tanbur.a doua cauza poate fi un reglaj gresit facut la saboti pe acea parte.toate astea daca tu ai aerisit bine si ai montat totul corect.bafta si drumuri bune
skyporto
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2012
- Mesaj Privat
Nu man, problema mea e de la Hidraulic, frana de mana a trecut bine, aia e problema, ca frana de mana prinde perfect, hidraulicul nu prinde!
am aerisit foarte bine, si e totul ca nou aproape, astept bugetul, si o sa schimb si frana centrala noua, e acum caut o teava de frana de spate,
sa o schimb, se paote sa aibe o fisura foarte mica, mam uitat dealungul tevi, dar nu am vazut nici o coroziune niciunde!
A stat in service 2 sapt si nu iau dat de cao, dupa care sau lasat balta, asa e cand e mai mult de lucru decat suma care o vor primi dupaia!
Inca ma chinui, ms pentru parere!
am aerisit foarte bine, si e totul ca nou aproape, astept bugetul, si o sa schimb si frana centrala noua, e acum caut o teava de frana de spate,
sa o schimb, se paote sa aibe o fisura foarte mica, mam uitat dealungul tevi, dar nu am vazut nici o coroziune niciunde!
A stat in service 2 sapt si nu iau dat de cao, dupa care sau lasat balta, asa e cand e mai mult de lucru decat suma care o vor primi dupaia!
Inca ma chinui, ms pentru parere!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat