vimetco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
salut dragi opelisti!
sunt nou pe forum si as vrea daca s-ar putea sa ma ajutati cu o problema extrem de dificila.Zic extrem de dificila pentru ca am fost pe la mai multi mecanici si niciunul nu a putut sa-mi rezolve problema.
sunt posesorul unui opel vectra B din 2001 diesel 101 cp cod motor Y dth si intampin urmatoarea problema:
cand merg subturat sau mai incet mi se aprinde becul CHECK ENGINE la bord si puterea scade....iar cand o acelerez mai tare si intra turbo CHECK ENGINE se stinge si tot asa.poate ca s-a mai discutat aceasta problema pe foum dar nu am gasit aceleasi simptome cu Chech Engine.Va rog cine s-a mai confruntat cu aceasta problema ....un sfat,o sugestie este bine-venita.Multumesc anticipat!
sunt nou pe forum si as vrea daca s-ar putea sa ma ajutati cu o problema extrem de dificila.Zic extrem de dificila pentru ca am fost pe la mai multi mecanici si niciunul nu a putut sa-mi rezolve problema.
sunt posesorul unui opel vectra B din 2001 diesel 101 cp cod motor Y dth si intampin urmatoarea problema:
cand merg subturat sau mai incet mi se aprinde becul CHECK ENGINE la bord si puterea scade....iar cand o acelerez mai tare si intra turbo CHECK ENGINE se stinge si tot asa.poate ca s-a mai discutat aceasta problema pe foum dar nu am gasit aceleasi simptome cu Chech Engine.Va rog cine s-a mai confruntat cu aceasta problema ....un sfat,o sugestie este bine-venita.Multumesc anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
vimetco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
vimetco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
vimetco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
vimetco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Alex, din cate stiu eu si voletii tot prin vacuum sunt actionati, de unde stii ca nu are sparta membrana la capsula vacuumatica ce actioneaza voletii? (sau nah swirl flaps daca ,,la romaneste,, trebuie ghilimele) E evident ca pe vacuum e problema , dar eu i-am spus omului care parte din vacuum da simptomele astea.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
"Pai fa un test daca zici ca ai martor aprins, dar dupa cum spui e posibil sa fie probleme cu voletii din admisie, blocati ,sau electrovalva ce ii comanda cu probleme. Daca ar fi de la tija turbinei , masina nu ar trage si ar intra in limp mode."
Prin raspunsul dumneavoastra referitor la problema colegului nostru, s-ar deduce ca el ar trebui de-acum sa desfaca galeria de admisie, o chestie care dureaza ore si nu se face de catre oricine, avand in vedere ca problema cu filetele foarte fine care se distrug daca nu stii sa strangi cu simt de raspundere. Poate v-ati simtit ofensat, si prin faptul ca inauntru e o axa cu clapete, de-aia am pus in ghilimele cuvantul voleti, pentru ca dumneavoastra asa ati insisuit, este un cuvant necunoscut pentru mine si pentru ceilalti poate, nu prin faptul ca imi dedic ghilimele special pentru limba romana intr-un mod anume. In marea majoritatea a posturilor, pe toata lumea vad criticand scrisul si nu continutul, problema noastra este sa-l ajutam pe acest om, nu sa ne contrazicem prin cate scoli am trecut. S-a discutat de N ori pe acest topic ca problema este de la vacuum, treaba colegului este sa verifice pierderea, daca nu se descurca atunci sa apeleze la un mecanic, cum am facut-o cu totii la treburile unde nu ne descurcam, si asistand langa mecanic mai furam si putina meserie ca a 2-a oara sa stim, sau daca un coleg din zona lui este amabil sa-l ajute, cu atat mai bine. Mult succes colegului, si asteptam vesti noi daca ai depistat pierderea !
Prin raspunsul dumneavoastra referitor la problema colegului nostru, s-ar deduce ca el ar trebui de-acum sa desfaca galeria de admisie, o chestie care dureaza ore si nu se face de catre oricine, avand in vedere ca problema cu filetele foarte fine care se distrug daca nu stii sa strangi cu simt de raspundere. Poate v-ati simtit ofensat, si prin faptul ca inauntru e o axa cu clapete, de-aia am pus in ghilimele cuvantul voleti, pentru ca dumneavoastra asa ati insisuit, este un cuvant necunoscut pentru mine si pentru ceilalti poate, nu prin faptul ca imi dedic ghilimele special pentru limba romana intr-un mod anume. In marea majoritatea a posturilor, pe toata lumea vad criticand scrisul si nu continutul, problema noastra este sa-l ajutam pe acest om, nu sa ne contrazicem prin cate scoli am trecut. S-a discutat de N ori pe acest topic ca problema este de la vacuum, treaba colegului este sa verifice pierderea, daca nu se descurca atunci sa apeleze la un mecanic, cum am facut-o cu totii la treburile unde nu ne descurcam, si asistand langa mecanic mai furam si putina meserie ca a 2-a oara sa stim, sau daca un coleg din zona lui este amabil sa-l ajute, cu atat mai bine. Mult succes colegului, si asteptam vesti noi daca ai depistat pierderea !
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Eu nu am spus sa desfaca galeria de admisie , dar se poate misca parghia si iti dai seama nu? Ma gandeam ca lucru asta e de la sine inteles. Stiu ce e inauntru ca nu am desfacut doar odata....in fine. Oricum o curatire temeinica de admisie face cat 100 de plinuri de OMV sprint diesel. Altfel se va simti masina mai ales una care vede 3000 de ture odata la 2 ani, nu spun ca o fi si cazul colegului, dar am vazut destule. Bafta!
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Verifica furtunasele de vacum si electrovalvele.
Tija de la turbina trebuie sa fie trasa la maxim de la pornirea motorului.
Tija de la turbina trebuie sa fie trasa la maxim de la pornirea motorului.
nu stiu de ce tija vorbesti tu...normal vectra de 2 litri are turbina cu geometrie fixa deci n-are tija..la 2.2 e alta treaba...eu zic ca ai probleme cu turbina...e pe moarte si se blocheaza in subturatie ecu inregistreaza o pierdere de presiune si intra in protectie iar cand o turezi mai tare porneste si turbina...s-ar pute sa se fi descentrat si sa frece palele in carcasa..nu se aude mai dubios?
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
E vorba de tija de la wastegate care o are atat 2.2 cu geometrie variabila cat si 2.0 cu geometrie fixa. Difera putin pozitia in senzul ca la 2.2 tija e perpendiculara pe axul turbinei undeva deasupra, iar la 2.0 e cam paralela cu axul undeva in spate. Daca ar intra in limp mode (in protectie) nu ai mai vedea turbina functionand veci.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat