XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am o nelamurire si anume pe Op-COm uneori imi zice la EGR Feedback-Incorrect. As vrea sa stiu ce inseamna asta.Simptomele masinii , da in nas sub 2000 RPM , moare cand ajunge la 100 km/h mai mult nu vrea.Uneori cand ajung la 100 km/h imi taie acceleratia exact ca atunci cand ramai fara benzina, se duce spre 0 si se opreste.
In mare EGR-ul pare sa lucreze... doar ca apare acel feedback de la el , ceea ce banuiesc ca inseamna ca EGR-ul nu este in stare sa cumunice ECU cat este deschis.
Inca n-am facut log in mers .
In mare EGR-ul pare sa lucreze... doar ca apare acel feedback de la el , ceea ce banuiesc ca inseamna ca EGR-ul nu este in stare sa cumunice ECU cat este deschis.
Inca n-am facut log in mers .
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Curata EGR , curata admisia(clapete twinport canale gaze EGR), curata conducta EGR pana la admisie , presupun ca nu ti se aprinde nici un bec in bord masinuta cu cheita sau motorasul.
In timpul curatarii EGR-ului pune-i 2 fire pe pinul 1 si 5 si da-i niste impulsuri la baterie .Iti recomand sa cureti EGR-ul cu Triumf solutie de curatat aragaze celelalte nu .Ii pui Triumf si ii dai impulsuri ca sa intre peste tot si tot asa il lasi jumate de ora cu Triumf si impulsuri(sa folosesti manusi la baza e un acid).Celelalte enumerate mai sus este indicat sa le cureti cu sprayuri speciale.
Ca sa vezi daca EGR-ul e vinovat poti face 2 lucruri:
1. Sa scoti mufa si sa mergi cu ea scoasa (cativa km cateva porniri-opriri ) sa vezi daca sunt aceleasi simpome ;
2. Sa gasesti un coleg care sa iti imprumute un EGR de pe o masina cu aceeasi motorizare care nu are probleme si sa vezi cum merge masina ta si daca tot nu crezi ca e EGR-ul i-a EGR-ul tau si pune-l la el sa vezi daca da in nas;
Recomand sa cureti admisia si toate cele enumerate mai sus oricum , daca nu ai facut-o inca.
Ca sa vezi daca comunica cu ECU verifica cablajul continuitatea lui ,iar apoi vezi cu contactul pus ca trebuie sa iti de-a niste valori pe mufa ca intra in EGR intre pinul 1-5 cu contactul pus 12 V , intre 2-3 intre 4,5-5,2v ,iar bobina EGR-ului intre 1 si 5 trebuie sa aiba intre 8 si 11 ohmi(in functie de temperatura) din cate am vazut am masurat 3 EGR-uri la Z16XEP.
Pentru mai multe informatii uite aici un topic unde se vorbeste de EGR la Agila si Corsa,
https://www.clubopel.com/vie...80&highlight=
O seara buna!
In timpul curatarii EGR-ului pune-i 2 fire pe pinul 1 si 5 si da-i niste impulsuri la baterie .Iti recomand sa cureti EGR-ul cu Triumf solutie de curatat aragaze celelalte nu .Ii pui Triumf si ii dai impulsuri ca sa intre peste tot si tot asa il lasi jumate de ora cu Triumf si impulsuri(sa folosesti manusi la baza e un acid).Celelalte enumerate mai sus este indicat sa le cureti cu sprayuri speciale.
Ca sa vezi daca EGR-ul e vinovat poti face 2 lucruri:
1. Sa scoti mufa si sa mergi cu ea scoasa (cativa km cateva porniri-opriri ) sa vezi daca sunt aceleasi simpome ;
2. Sa gasesti un coleg care sa iti imprumute un EGR de pe o masina cu aceeasi motorizare care nu are probleme si sa vezi cum merge masina ta si daca tot nu crezi ca e EGR-ul i-a EGR-ul tau si pune-l la el sa vezi daca da in nas;
Recomand sa cureti admisia si toate cele enumerate mai sus oricum , daca nu ai facut-o inca.
Ca sa vezi daca comunica cu ECU verifica cablajul continuitatea lui ,iar apoi vezi cu contactul pus ca trebuie sa iti de-a niste valori pe mufa ca intra in EGR intre pinul 1-5 cu contactul pus 12 V , intre 2-3 intre 4,5-5,2v ,iar bobina EGR-ului intre 1 si 5 trebuie sa aiba intre 8 si 11 ohmi(in functie de temperatura) din cate am vazut am masurat 3 EGR-uri la Z16XEP.
Pentru mai multe informatii uite aici un topic unde se vorbeste de EGR la Agila si Corsa,
https://www.clubopel.com/vie...80&highlight=
O seara buna!
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
In continuare aceeasi problema masina smuceste atat in mers dar si IN FRANA de motor.. plus ca la rece daca o accelerez moare instant motorul.Mai exact nu pot pleca de pe loc cu masina ...
Pe Op-COm apare la parametri:
-EGR Feedback Incorrect.
Am incercat sa fac test (din OP-COm) pe EGR nu raspunde.
L-am blindat dar masina are aceleasi simptome...
Ceva sugestii ?
Pe Op-COm apare la parametri:
-EGR Feedback Incorrect.
Am incercat sa fac test (din OP-COm) pe EGR nu raspunde.
L-am blindat dar masina are aceleasi simptome...
Ceva sugestii ?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Uneori nici curatarea nu poate remedia o problema la EGR.Daca aprare o neconcordanta intre pozitia supapei si pozitia indicata de senzorul de pozitie,rezolvarea nu poate fi decit inlocuirea.Programul va cere realizarea unei anumite pozitii a supapei,iar senzorul va indica o pozitie eronata(feedback-ul fiind intotdeauna incorect).Se poate incerca inlocuirea cu un EGR functional de la alta masina(acelasi model).
georgex2
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 1.6twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am mers la un service si acolo mi-a curatat un baiat egr-ul si a sters eroarea.
Eu ma documentasem ce trebuie facut dar de frig, lene si alte chestii nu am facut personal, am mers la service.
Asa cum ma asteptam, curatarea a fost facuta ca la service: de moment, sa tina pana pleci de la ei. Adica, a desfacut egr-uș l-a curatat putin cu o carpa si wd40, in 15 min pusa la loc. Ce mi-a placut la el a fost ca dupa aia a avut amabilitatea sa ne plimbam putin cu laptopul pe ea in trafic sa vedem cum lucreaza egr-ul.
Dupa curatare, functiona cam 45-50%. Si el parea cam ganditor la chestia asta dar nefiind masina lui a decretat ca e ok si asa.
Ma asteptam sa revina problema la cateva luni insa dupa 5 zile iar s-a aprin martor, iar eroare p040 dar e ceva mai bine decat la prima defectare in sensul ca pornirea a ramas totusi usoara si la cald. Practic singurul inconvenient fiind martorul. Deduc de aici ca de la 45-50% a ma scazut putin dar inca functioneaza in parametri mai mari decat acum candva timp cand pornea si greu. Sa mai meg asa cu ea sau sa incerc sa o mai curat sau pur si simplu sa cumpar un egr nou?
Eu ma documentasem ce trebuie facut dar de frig, lene si alte chestii nu am facut personal, am mers la service.
Asa cum ma asteptam, curatarea a fost facuta ca la service: de moment, sa tina pana pleci de la ei. Adica, a desfacut egr-uș l-a curatat putin cu o carpa si wd40, in 15 min pusa la loc. Ce mi-a placut la el a fost ca dupa aia a avut amabilitatea sa ne plimbam putin cu laptopul pe ea in trafic sa vedem cum lucreaza egr-ul.
Dupa curatare, functiona cam 45-50%. Si el parea cam ganditor la chestia asta dar nefiind masina lui a decretat ca e ok si asa.
Ma asteptam sa revina problema la cateva luni insa dupa 5 zile iar s-a aprin martor, iar eroare p040 dar e ceva mai bine decat la prima defectare in sensul ca pornirea a ramas totusi usoara si la cald. Practic singurul inconvenient fiind martorul. Deduc de aici ca de la 45-50% a ma scazut putin dar inca functioneaza in parametri mai mari decat acum candva timp cand pornea si greu. Sa mai meg asa cu ea sau sa incerc sa o mai curat sau pur si simplu sa cumpar un egr nou?
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am observat ca martorul Ceck engine si codul 0400 dupa ce le sterg cu opcom sau borne scoasa, reapar dupa vreo 200 km si cand turez motorul mergand cativ km la 3500 ture.
Care ar fi cauza? Nu este curat bine egr-ul? Sau se murdareste iar din cauza consumului de ulei (stiu ca poate fi si asta o cauza dar nu am un consum f mare, 200ml/1000-mai putin decat spune fabricantul)?
Care ar fi cauza? Nu este curat bine egr-ul? Sau se murdareste iar din cauza consumului de ulei (stiu ca poate fi si asta o cauza dar nu am un consum f mare, 200ml/1000-mai putin decat spune fabricantul)?
sappk
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2009
- Mesaj Privat
salut.. am si eu aceeasi problema cand e cald motorul ..la relanti moare motorul, am pus tablita la egr si tot asa face,am curatat egr tot asa face .. imi da test pedala cod eroare 1405-egr. pe tester op com nu deschide la parametri normali alteori al 70% alteori 100%..... sfaturi, pareri sunt bine venite stima
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
sappk
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
imi puteti spune si mie daca valorile la egr sunt corecte?
la test imi da ca este deschis 100%, dar in mers le am asa
Ventil EGR Activ
Comanda valori intree 44 si 61%
Iar cand creste spre 97% la Ventil AGR devine inactiv
Pozitie actuala EGR oprit am vazut ca este 1,05 maxim 3.05
Senzor de pozitie de dezactivare a portului max 4,8 V
la test imi da ca este deschis 100%, dar in mers le am asa
Ventil EGR Activ
Comanda valori intree 44 si 61%
Iar cand creste spre 97% la Ventil AGR devine inactiv
Pozitie actuala EGR oprit am vazut ca este 1,05 maxim 3.05
Senzor de pozitie de dezactivare a portului max 4,8 V
- atlet1305
- **
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si eu am remarcat ca sa zic o anomalie la EGR-ul meu(z16xe).L-am curatat..merge brici la testul pe baterie direct(cu fire pe contactii din capat(1 si 5)...la testul OP-COM, insa, are o miscare de deschidere inceata,lenta...ca si cum n-ar fi alimentat cu tensiunea necesara...si stiu ca inainte vreme la testul cu OP-COM auzeam clar clantanitul cand il activam!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alex stoica
- *
- 15 mesaje
- din 06 Sep 2017
- Astra 2003 Z16XEP
- Prahova
alex stoica
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema cu g-ul meu 1.6 twinport,am check engine aprins si daca merg mai subturat incepe sa licare si sa tremure masina.Am schimbat bujii,bobina inductie,sonda lambda 2(asta nu mai lucra)Daca merg cu ea turat peste 2200rpm nu are absolut nimic.Coduri eroare p0300,p0301,P0302,P0304.Urmeaza sa merg sa curat egr saptamana viitoare.Ce credeti ca ar mai fii de facut?Daca opresc motorul cateva secunde cand licare check engine isi revine.