- costel portocala
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Aug 2011
- Vectra 2001
- Vaslui
costel portocala
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor posesorilor de opel.Nu demult am cumparat si eu un vectra b 2001 motor 1,6 ecotec si am constatat ca are urmatoarea problema;motorul porneste si se opreste imediat si dupa ce se opreste martorul din bord care este o masina cu o chee clipeste.Daca stie cineva cre arfi problema si cum se remediaza.STIMA
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- costel portocala
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Aug 2011
- Vectra 2001
- Vaslui
costel portocala
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut
Foloseste metoda aceasta. https://www.clubopel.com/vie...14&highlight= pt a afla codurile de eroare din ecu.
De asemenea, cu o interfata gen op com, conecteaza te si la imobilizator 2 si vezi ce erori ai stocate pe el. De asemenea si la ecu si la imo uita te la measuring blocks din op com, verifica ce zice despre tp-key
Masina a mers vreodata ok ? Pt ca nu e neaparat cipul din cheie responsabil de ce ti se intampla, pot fi si altele .
Becul de check engine ti se aprinde cand pui contactul si se stinge dupa ce porneste motorul ok ?
Foloseste metoda aceasta. https://www.clubopel.com/vie...14&highlight= pt a afla codurile de eroare din ecu.
De asemenea, cu o interfata gen op com, conecteaza te si la imobilizator 2 si vezi ce erori ai stocate pe el. De asemenea si la ecu si la imo uita te la measuring blocks din op com, verifica ce zice despre tp-key
Masina a mers vreodata ok ? Pt ca nu e neaparat cipul din cheie responsabil de ce ti se intampla, pot fi si altele .
Becul de check engine ti se aprinde cand pui contactul si se stinge dupa ce porneste motorul ok ?
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- costel portocala
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Aug 2011
- Vectra 2001
- Vaslui
costel portocala
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Daca chipul din cheie nu functioneaza apare eroate pe imobilizator sigur si cred ca si pe ecu, asta e usor de diagmosticat.
Nu stiu ce sa zic de meseriasi, poate ei isi imagineaza ca e ca in filme faci contact cu 2 fire si pormeste motorul
Daca este cipul din cheie, cumperi alt chip si il programezi cu imobilizatorul din op com . Daca in schimb este imobilizatorul , tre sa cumperi si imobilizator si chip si sa le imperechezi ( chip + imo + ecu ). Procedura e urmatoarea ( nu e scrisa de mine dar este testata de mine, functioneaza )
1.Se monteaza calculatorul SH pe masina si se fac toate legaturile.in acest moment aveti IMMO cu codul de securitate XXXX si ECU cu codul YYYY.
2.Se intra pe modulul IMMO si se introduce codul de securitate XXXX;se reseteaza IMMO.In acest moment NU LUATI CONTACTUL!Dupa ce apare mesajul de resetare reusita(acum Immo nu mai are cod de securitate) intrati iarasi pe Immo si introduceti codul YYYY.Acum aveti acelasi cod de securitate si pt IMMO si pt ECU.
3.Luati contactul si il puneti din nou.Intrati pe IMMO si resetati intai ECU apoi IMMO.NU LUATI CONTACTUL!Dupa resetarea reusita introduceti codul XXXX si programati "immobiliser and ecm installed".Acum aveti immo imperecheat cu Ecu si cu codul masinii.
4.Luati contactul,asteptati 10 sec,il punet iarasi si programati cheile.
5.(optional) Programati dotarile masinii si seria de sasiu in ECU.
6.Porniti masina!
Chipul se programeaza cu un singur imo (punctul 4), odata programat va.merge doar cu acel imo si nu mai poate fi reprogramat.
Eu zic sa postezi totusi si niste coduri de eroare ( din ecu si imo ) sa stim sigur ca e asta problema. ( tot ce ti-am zis pana acum se bazeaza doar pe niste presupuneri ca e imo / chipul din cheie stricat la tine ).
Eu aveam o problema asemanatoare cu a ta cand am pus un ecu de pe o astra g din 2003 pe o vectra b din 2001. Dupa ce am reprogramat ecu ( nu imperecherea chip + imo + ecu ci scrierea totala a softului in ecu ca sa functioneze pe vectra b pe baza seriei de sasiu ), problema asta a disparut.
Nu stiu ce sa zic de meseriasi, poate ei isi imagineaza ca e ca in filme faci contact cu 2 fire si pormeste motorul
Daca este cipul din cheie, cumperi alt chip si il programezi cu imobilizatorul din op com . Daca in schimb este imobilizatorul , tre sa cumperi si imobilizator si chip si sa le imperechezi ( chip + imo + ecu ). Procedura e urmatoarea ( nu e scrisa de mine dar este testata de mine, functioneaza )
1.Se monteaza calculatorul SH pe masina si se fac toate legaturile.in acest moment aveti IMMO cu codul de securitate XXXX si ECU cu codul YYYY.
2.Se intra pe modulul IMMO si se introduce codul de securitate XXXX;se reseteaza IMMO.In acest moment NU LUATI CONTACTUL!Dupa ce apare mesajul de resetare reusita(acum Immo nu mai are cod de securitate) intrati iarasi pe Immo si introduceti codul YYYY.Acum aveti acelasi cod de securitate si pt IMMO si pt ECU.
3.Luati contactul si il puneti din nou.Intrati pe IMMO si resetati intai ECU apoi IMMO.NU LUATI CONTACTUL!Dupa resetarea reusita introduceti codul XXXX si programati "immobiliser and ecm installed".Acum aveti immo imperecheat cu Ecu si cu codul masinii.
4.Luati contactul,asteptati 10 sec,il punet iarasi si programati cheile.
5.(optional) Programati dotarile masinii si seria de sasiu in ECU.
6.Porniti masina!
Chipul se programeaza cu un singur imo (punctul 4), odata programat va.merge doar cu acel imo si nu mai poate fi reprogramat.
Eu zic sa postezi totusi si niste coduri de eroare ( din ecu si imo ) sa stim sigur ca e asta problema. ( tot ce ti-am zis pana acum se bazeaza doar pe niste presupuneri ca e imo / chipul din cheie stricat la tine ).
Eu aveam o problema asemanatoare cu a ta cand am pus un ecu de pe o astra g din 2003 pe o vectra b din 2001. Dupa ce am reprogramat ecu ( nu imperecherea chip + imo + ecu ci scrierea totala a softului in ecu ca sa functioneze pe vectra b pe baza seriei de sasiu ), problema asta a disparut.