flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat
Simptoma care am observat-o prima data a fost ca se ineca, cateodata in trepta 1 și a 4 mers constatnt 1600-1700 ture si in celelalte trepte cand mergeam subturat. Am schimbat debitmetrul (aveam unul de rezerva). In perioada concediului (1600 de km) am observat ca fumul e vizibil in oglinda constant cand acceleram pana la 90-100, de la 100 in sus cred ca este, dar mai putin vizibil. De ex in treapta a doua daca e putin subturata si urc in rampa i-am terminat pe cei din spatele meu. In rest masina trage, am facut transalpina cu ea, consumul mi-a iesit undeva la 5% la 1600 de km (35% cu ac). EU ma gandeam la senzorul de temperatura din motor fiindca am mai patit asa odata si am luat debitmetru degeaba. Diferenta fata de atunci este fumul. Multumesc!
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat
Pe tester arata eroarea P0110 senzor temp aer aspirat. Nu e posibil ca eroarea sa fi ramas de atunci cand am schimbat debitmetrul? Nu cred ca ambele debitmetre sa fie defecte!. Am sa mai fac odata rocada intre ele si cu testerul alaturi sa vad daca tot apare. Nu mai retin bine minte ce eroare mi-a aratat tura trecuta dar stiu ca baietii mi-au zis ca e debitmetrul si de fapt era senzorul de temp de la apa......
cobraro22
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Da' ce-ti veni cu turbina? Lasa turbina in pace. Tu nici nu stii cum se demonteaza da' vrei s-o repari. Turbina este deosebit de sensibila, se echilibreaza in conditii speciale si pe de alta parte lucreaza in turatii mari, de aceea riscul de defectiune in caz de interventie neautorizata este mare. Dar daca ma gandesc bine este masina ta, banii tai. Asa ca: Spor la treaba!
flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat
ok...am inteles...dar cica lucreaza si la turatii mici.....si in plus de asta nu mai am nici o eroare stocata....nici macar EGR....concluzia este ca m-am intors de unde am plecat....si nu stiu incotro sa o apuc...si ca sa ma plimb dintr-un service in altul si tot sa scot bani din buzunar si sa nu rezolv nimic nu prea imi convine...asa ca daca mai aveti idei...tare mi-ar mai prinde bine...un alt simptom....daca deschid aerul conditionat...moare si mai tare ...de abia trage...fum pe masura
flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat