- Y-GreK
- OP
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Imi pare rau ca incep o noua discutie, dar n-am gasit un topic in care sa se vorbeasca strict despre problema asta.Sau poate ca masina in cauza are mai multe probleme si acestea doua nu au nici-o legatura una cu cealalta.
As dori sa va descriu o problema la un Vectra C 1.9 de 120 de cai a varului meu legata de oprire, e cam disperat si nu stie ce sa-i mai faca.
La oprire, masina tremura si se aude un zgomot de fier pe fier timp de 2-3 secunde.Un mecanic de la service i-a sugerat prima oara sa schimbe tamponul de la cutia de viteze (nu parea uzat suportul dat jos de pe masina). Nu s-a schimbat absolut nimic in comportamentul masinii, asa ca a mai intrebat alti mecanici priceputi. A schimbat volanta la sfatul unui inginer auto care a zis ca sigur de acolo provine atat tremuratul, cat si zgomotul de fier pe fier, i-a mai depistat intre timp si un tremurat in pedala de ambreiaj si un soc la schimbarea treptelor.De ultimele doua probleme a scapat cand a schimbat volanta, dar problema initiala persista, de la ce poate fi?A zis ca-i da foc nu de alta si nu prea vreau sa vad scena asta dramatica.
Tind sa cred ca zgomotul de fier pe fier provine de undeva de la compresorul de AC...?Dar cum ramane cu tremuratul la oprire?Va rog sa-mi dati un sfat daca ati intampinat vreo problema de genul, masina functioneaza foarte bine, nu are nici-o problema in rest, dar ii e cam frica sa nu se agraveze in timp sau sa-i creeze probleme mari deodata in trafic.
Multumesc.
As dori sa va descriu o problema la un Vectra C 1.9 de 120 de cai a varului meu legata de oprire, e cam disperat si nu stie ce sa-i mai faca.
La oprire, masina tremura si se aude un zgomot de fier pe fier timp de 2-3 secunde.Un mecanic de la service i-a sugerat prima oara sa schimbe tamponul de la cutia de viteze (nu parea uzat suportul dat jos de pe masina). Nu s-a schimbat absolut nimic in comportamentul masinii, asa ca a mai intrebat alti mecanici priceputi. A schimbat volanta la sfatul unui inginer auto care a zis ca sigur de acolo provine atat tremuratul, cat si zgomotul de fier pe fier, i-a mai depistat intre timp si un tremurat in pedala de ambreiaj si un soc la schimbarea treptelor.De ultimele doua probleme a scapat cand a schimbat volanta, dar problema initiala persista, de la ce poate fi?A zis ca-i da foc nu de alta si nu prea vreau sa vad scena asta dramatica.
Tind sa cred ca zgomotul de fier pe fier provine de undeva de la compresorul de AC...?Dar cum ramane cu tremuratul la oprire?Va rog sa-mi dati un sfat daca ati intampinat vreo problema de genul, masina functioneaza foarte bine, nu are nici-o problema in rest, dar ii e cam frica sa nu se agraveze in timp sau sa-i creeze probleme mari deodata in trafic.
Multumesc.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- OP
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
A fost verificata distributia si nu s-a gasit nimic in neregula din ce mi-a spus el, plus ca din cate stiu, daca era de la fulie trebuia sa se auda un fel de harait si in timpul mersului, dar nu e cazul la el...
L-am invitat la mine la garaj ca am groapa si am zis sa ne uitam pe dedesubt, poate vedem mai bine ce se intampla.La oprire, teava ce conduce la esapament tremura toata odata cu restul masinii, iar zgomotul vine de undeva de la volanta zic eu.Dar el neaga vehement, cum ca ar fi fost inlocuita?Dar alta explicatie nu am, nu stiu de la ce poate sa vina zgomotul acela si tremuratul masinii.Ce-i drept, din cate stiu, volanta se manifesta altfel cand e pe duca, se aude un zgomot insuportabil la plecarea de pe loc, se simte un soc puternic cand se schimba treptele.Doar ca alta explicatie nu gasesc! Clapeta de acceleratie, EGR-ul, distributia, turbina, toate sunt in parametri!Masina se comporta exemplar in timpul mersului.
Sa fie ceva in neregula cu evacuarea?
L-am invitat la mine la garaj ca am groapa si am zis sa ne uitam pe dedesubt, poate vedem mai bine ce se intampla.La oprire, teava ce conduce la esapament tremura toata odata cu restul masinii, iar zgomotul vine de undeva de la volanta zic eu.Dar el neaga vehement, cum ca ar fi fost inlocuita?Dar alta explicatie nu am, nu stiu de la ce poate sa vina zgomotul acela si tremuratul masinii.Ce-i drept, din cate stiu, volanta se manifesta altfel cand e pe duca, se aude un zgomot insuportabil la plecarea de pe loc, se simte un soc puternic cand se schimba treptele.Doar ca alta explicatie nu gasesc! Clapeta de acceleratie, EGR-ul, distributia, turbina, toate sunt in parametri!Masina se comporta exemplar in timpul mersului.
Sa fie ceva in neregula cu evacuarea?
- Ursu/\82
- ****
- 1,944 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,944
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
NU prea ma pricep, dar din ce am mai citit pe aici pe forum, cand trebuie schimbat ambreiajul asa se aude, un zgomot de fier pe fier! Acum ce sa zic vad ca zici ca a schimbat volanta, dar eu pe toti care i-am auzit au schimbat kit-ul cu totul, adica volanta disc rulment! POate nu i-a schimbat volanta, si l-a mintit!
- Y-GreK
- OP
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat