- berendei dragos
- OP
- 115 mesaje
- din 26 Jan 2011
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
berendei dragos
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
se incalzezc uniform?
Fluiera?
Ridica masina pe cric, vezi daca roata se misca usor. Daca da, nu iti bate capul. E normal ca rotile din fata sa se incalzeasca mai tare, forta de franare se va disipa in mare parte pe ele (de aia si discurile pe fata sunt mai mari)
La un mers normal, daca ai probelem cu etrierii (de obicei agata/se gripeaza pistonasul) nu poti tine mana pe janta... decat daca esti masochist.
Fluiera?
Ridica masina pe cric, vezi daca roata se misca usor. Daca da, nu iti bate capul. E normal ca rotile din fata sa se incalzeasca mai tare, forta de franare se va disipa in mare parte pe ele (de aia si discurile pe fata sunt mai mari)
La un mers normal, daca ai probelem cu etrierii (de obicei agata/se gripeaza pistonasul) nu poti tine mana pe janta... decat daca esti masochist.
- berendei dragos
- OP
- 115 mesaje
- din 26 Jan 2011
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
berendei dragos
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
E o ”sensibilitate” cunoscutã la Opel/Chevrolet/Daewoo. Pistonașele de ghidaj ale etrierilor nu mai culiseazã cum trebuie iar plãcuțele nu se depreseazã cât ar trebui de pe disc, mașina mergând astfel ușor înfrânatã. Vara mai ales roțile se încing ceea ce poate duce la uzura prematurã a rulmenților, la decãlirea discurilor (apar trepidații la frânãrile la viteza mare) și la eventuala fierbere a lichidului de frânã. Remediul este foarte simplu: se cumpãrã de la magazin un kit de reparație pentru modelul respectiv de mașinã (kitul pentru fiecare roatã conține o vaselinã specialã, garnituri si capacelele de protectie), se scot etrierii de pe disc - fara sã se umble la pistonul central si nici la lichid - se desfac pistonasele de ghidaj, se curãțã de noroi si rugina, se monteaza garniturile de cauciuc noi, se ung cu vaselina pt temperaturi inalte din kit, se monteaza la loc si ... drum bun!
- berendei dragos
- OP
- 115 mesaje
- din 26 Jan 2011
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
berendei dragos
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat