Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ciprianyustin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salutare! vectra b din 2001 , 2, 2 dti 185000 km. am cautat probleme asemanatoare dar nu am gasit, ce se intampla, de cateva zile incepe sa porneasca mai greu si asta nu la prima pornire cand motorul este rece, pe timpul zilei, pun contactul astept sa se stinga martorul dau sa pornesc si o ia dupa vreo cateva secunde, invarte de vreo 5 - 6 ori sa zic asa si dupa porneste, prima data am oprit si am mai incercat de vreo trei ori si la fel apoi tot in aceeasi zi a pornit normal asta se intampla de vreo 3 zile cand porneste la sfert cand porneste greu . ar putea fi pompa de injectie? mi se pare si cam zgomotos motorul , in comparatie cu alte motoare diesel.
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut ! Verifica etanseitatea filtrului de motorina (adica garniturile) si schimba furtunele de la returul injectoarelor impreuna cu teurile.Motorul de 2.2 dti in general este mai zgomotos si are rontaitul ala de diesel, totusi are capacitatea cilindrica mare, dar in sinea lui are un sunet foarte frumos.
  • ciprianyustin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
multumesc Alex, o sa verific ce spui tu, dar crezi ca ar putea fi pompa de injectie? inca ceva cred ca e important , masina a stat o saptamana fara sa o pornesc si mai mult inainte de asta mi se aprinsesera si canistra dar nu am mers mai mult de 6 - 8 km cu becul aprins, (asta sa nu se inteleaga ca nu mai aveam motorina deloc si sunt sigur ca si martorul se aprinde cand trebuie adica e ok ) dar totusi e posibil sa fi tras aer? masina am lasat o pe loc drept nu inclinata nici in panta. astazi am dat jos capacul ala din plastic de la motor si am observat in mai multe locuri, cred eu ca injectoare, motorina sau ulei nici nu mi dau seama
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Exact ce ti-am spus, furtunele de retur de la injectoare scapa motorina, si trage aer fals. Pompa de injectie nu are nicio treaba, atata timp cat masina porneste la un moment dat si functioneaza. Schimba alea si ai sa vezi ca ai rezolvat misterul. Cu beculetul aprins, mai mergi in jur de 50 km la drum intins, deci 8 km nu se intampla nimic,dar e bine de evitat sa mergi cu ea sub 1 sfert.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,446
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se rezolva prin resoftarea ECU.
din pacate esti f. departe.
  • costyn82

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salutare baieti. am si eu un vectra y22dtr,si din cind in cind opresc motorul si nu mai porneste pina nu ii dau aerul afara de la injectoare. problema e pe unde trage acel aer fals?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
alex_paval a scris:Exact ce ti-am spus, furtunele de retur de la injectoare scapa motorina, si trage aer fals. Pompa de injectie nu are nicio treaba, atata timp cat masina porneste la un moment dat si functioneaza. Schimba alea si ai sa vezi ca ai rezolvat misterul. Cu beculetul aprins, mai mergi in jur de 50 km la drum intins, deci 8 km nu se intampla nimic,dar e bine de evitat sa mergi cu ea sub 1 sfert.

dute ma..e indicat sa mergi cat merge..am mers cu ea pana a scris in bord trei km..si n-are nici pe draq..in ultimi 20km incepe de palaie becul si autonomia..n-are nici un draq eventual daca ai mazga in rezervol...a mea e luna bec in rezervor..
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Tu fa cum crezi, din partea mea mergi cu range 0 km daca se poate, dar daca urci un deal si vezi ca ti se ineaca motorul e problema ta pentru ca sorbul se afla pe mijlocul rezervorului, iar cand ai sa-ti amorsezi pompa cu motorina o sa ai ceva de furca pentru ca motorul asta foarte greu se amorseaza . Iar treaba cu alimentatul atunci cand ai un sfert este o deprindere care trebuie sa o adopte orice sofer care tine la masina lui, nu toti avem rezervorul "luminat bec" cum este al tau pentru ca poate nu avem timp, pricepere sau bani sa-l dam jos. O operatiune in service costa 400 de lei pentru a-ti da jos rezervoru si a-l curata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR