sh33la
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
Buna seara,am un opel astra h 1.7 CDTI, 101 HP si in cursul zilei de azi in timpul mersului mi s-a aprins martorul pt ulei vreo 2 minute dupa care mi s-a stins iar la un interval foarte scurt mi s-a aprins din nou.Am tras masina pe dreapta si am stat vreo 10min dupa care am pornit din nou la drum si nu mi s-a mai aprins deloc.Am schimbat uleiul si filtrul.S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Care ar putea fi cauza?Mentionez ca astazi am calatorit vreo 350km pe o temperatura de 37grade,credeti ca ar putea fi asta cauza problemei? Multumesc
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
sh33la
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- patrutalex
- ***
- 546 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Astra 2008 ZT19D
- Bihor
patrutalex
- Mesaje scrise: 546
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2008 ZT19D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- acvila8848
- *
- 1 mesaje
- din 07 Sep 2012
- Astra 2005
- Iasi
acvila8848
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
am avut si eu aceeasi problema cu uleiul, mi se aprindea martorul din bord de vreo luna si nu stiam de ce, pierdea cam 200 ml la 1000 km, am fost cu ea in service si toata problema porneste de la semeringul arbore cotit spre cutie care era uzat si scapa ulei. Problema e destul de grava, daca e semeringul respectiv, pentru ca tot uleiul se duce in ambreiaj si distruge discul de ambreiaj... cel mai bine mergi la un service unde un meserias te va lamuri mai detaliat care e problema si iti va schimba semeringul respectiv... Oricum il recomand doar pe original, pentru ca au incercat vreo 3 tipuri pe producator si nu mergea nici unul... Manopera e destul de scumpa pentru ca trebuie sa demonteze tot ansamblul care duce spre ambreiaj, multe ore si multa munca...