akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Detin o opel Tigra 1997, 1.4 16 Valve , X14XE, am cumparat masina acum 3 saptamani pt sotia mea, careia ia placut mult acest model, in fine sa sarim peste chestiile neesentiale.
Am schimbat asa:
- TOT CE TINE DE SUSPENSIE, TRAPEJI COMPLET, BUCSI, TELESCOAPE, ETC, la suspensi e noua tot
- BUJII NGK
- DISTRIBUTIE, ulei, filtre, lichid racire, lichid frana si servo
Este cu CUTIE AUTOMATA
Masina merge bine, sunt relativ multumit, dar am o problema ce persista si ma scoate din sarite:
- relantiul fluctueaza, cateva secunde sta frumos la 800-900 si apoi pica aproape de 600-650
mi se si aprinde checkul in mers pe la 1700-2000 rpm in mers constant, nu neaparat in sarcina, daca o tin intre 1700 si 2300 sigur se aprinde, iar dupa ce o turez de 2-3 ori se stinge
pe OPCOM mi-a dat sonda lambda defecta, am sa o schimb maine, dar nu sunt sigur ca numai acea sonda e defecta.
- relantiul merge neregulat parca din cand in cand ( cam la 2 secunde ) ar taia alimentarea/scanteia pe 1 cilindru
- am facut test de compresie, valoriile sunt 12.7-14-14-14 de la stnga la dreapta pe cilindrii ( de la distributie )
- poate fo o problema cu ECU? sau BOBINA DE INDUCTIE? diferenta de compresie este dar poate influenta asa de tare?
-- totodata, daca o las in viteza si franez, franeaza in valuri, exact cum merge si motorul neregulat, ca si cum motorul ba ar avea putere ba nu
- mas mira sa fie de la EGR, problemele sunt la turatii sub 1300,
- LARECE SAU CALD PORNESTE LA SFERT DE CHEIE
daca nu am fost clar sau doriti alte informatii cei care ma pot ajuta datimi un pm, sau cereti si va scriu.
Am tot studiat acest forum de 2 zile, si deja m-am pierdut cu atata informatie, mentionez ca vreau sa schimb si fisele, cu fise marca BERU, cele bosch nu mi-au placut, in plus era distanta intre fisa si gaura in care intra sus in chiuloasa, asa ca merg pe original
Rog cei dornici sa dea o parere, doresc sa rezolv problema cat mai repede sa pot lasa masina la sotie, momentan umblu eu cu ea pana i scot miticii de sub capota
Va multumesc
Detin o opel Tigra 1997, 1.4 16 Valve , X14XE, am cumparat masina acum 3 saptamani pt sotia mea, careia ia placut mult acest model, in fine sa sarim peste chestiile neesentiale.
Am schimbat asa:
- TOT CE TINE DE SUSPENSIE, TRAPEJI COMPLET, BUCSI, TELESCOAPE, ETC, la suspensi e noua tot
- BUJII NGK
- DISTRIBUTIE, ulei, filtre, lichid racire, lichid frana si servo
Este cu CUTIE AUTOMATA
Masina merge bine, sunt relativ multumit, dar am o problema ce persista si ma scoate din sarite:
- relantiul fluctueaza, cateva secunde sta frumos la 800-900 si apoi pica aproape de 600-650
mi se si aprinde checkul in mers pe la 1700-2000 rpm in mers constant, nu neaparat in sarcina, daca o tin intre 1700 si 2300 sigur se aprinde, iar dupa ce o turez de 2-3 ori se stinge
pe OPCOM mi-a dat sonda lambda defecta, am sa o schimb maine, dar nu sunt sigur ca numai acea sonda e defecta.
- relantiul merge neregulat parca din cand in cand ( cam la 2 secunde ) ar taia alimentarea/scanteia pe 1 cilindru
- am facut test de compresie, valoriile sunt 12.7-14-14-14 de la stnga la dreapta pe cilindrii ( de la distributie )
- poate fo o problema cu ECU? sau BOBINA DE INDUCTIE? diferenta de compresie este dar poate influenta asa de tare?
-- totodata, daca o las in viteza si franez, franeaza in valuri, exact cum merge si motorul neregulat, ca si cum motorul ba ar avea putere ba nu
- mas mira sa fie de la EGR, problemele sunt la turatii sub 1300,
- LARECE SAU CALD PORNESTE LA SFERT DE CHEIE
daca nu am fost clar sau doriti alte informatii cei care ma pot ajuta datimi un pm, sau cereti si va scriu.
Am tot studiat acest forum de 2 zile, si deja m-am pierdut cu atata informatie, mentionez ca vreau sa schimb si fisele, cu fise marca BERU, cele bosch nu mi-au placut, in plus era distanta intre fisa si gaura in care intra sus in chiuloasa, asa ca merg pe original
Rog cei dornici sa dea o parere, doresc sa rezolv problema cat mai repede sa pot lasa masina la sotie, momentan umblu eu cu ea pana i scot miticii de sub capota
Va multumesc
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- catalin_delmar
- **
- 81 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Corsa 2003 1.2
- Bucuresti
catalin_delmar
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
Furtunul intre capac si admisie le-am schimbat, lamda sambata asta ( nu am avut timp )
Totodata am schimbat garnutura de la capac culbutor, curgea ulei, si ghici, dupa ce lam schimbat iara curge, in alta parte, s-i dau silicon peste tot pe garnitura inainte sa o remontez?
Fise am sa schimb tot luni
Lamda am luat NGK
Revin luni seara cu info daca sa remidiat sau nu
Va multumesc pt timpul acordat
Totodata am schimbat garnutura de la capac culbutor, curgea ulei, si ghici, dupa ce lam schimbat iara curge, in alta parte, s-i dau silicon peste tot pe garnitura inainte sa o remontez?
Fise am sa schimb tot luni
Lamda am luat NGK
Revin luni seara cu info daca sa remidiat sau nu
Va multumesc pt timpul acordat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Capacul de la culbutori are si o supapa pentru recirculare vapori de ulei, vezi sa nu iti fie infundata, pe linga garnituri ai si 16 oringuri, garniturile de la culbutori le pui su silicon pentru temperaturi ridicate,iar daca tot ai desfacut pe acolo scoate si clapeta de acceleratie si curat-o, pe ea ai si motorasul de minim care sigur e imbacsit, iar daca dai jos si clapeta iti comvine sa dai jos si valva egr sa vezi in ce stadiu se afla.
- catalin_delmar
- **
- 81 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Corsa 2003 1.2
- Bucuresti
catalin_delmar
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Daca ti se prelinge ulei in partea din fata este sigur ce am patit eu: schimbat ca shi tine garnitura dar ce crezi, uleiul curgea pe la bushonul de ulei, schimbat cu unul nou (10 ron) shi a disparut problema. De aceia itzi spun ca trebuie sa fi atent la cele mai mici detalii cu aceasta mashina, pt. ca noi presupunem probleme majore care de fapt se dovedesc a fi erori shi ne bagam nasul prea adanc fara a fi necesar. La aceasta masina trebuie sa umble doar cine are habar, vazut ce a facut si tinut minte. Eu am fost la mecanici, ingineri la Opel, dar fara rezultate concrete....., pentru probleme majore ma duc la service la Maiandrei, iar de intretinere si probleme minore ma ocup eu........
akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va multumesc de raspuns, am sa fac ce mi-ati recomandat saptamana ce vine, garnitura capac culbutor, dat jos adminsia , schimbat simeringuri supape, curatat EGR, corp clapeta si motorasul pas cu pas.
Daca se remediaza sau nu oricum va anunt pe sfarsitul saptamanii.
Chiar imi place masinuta asta din 96, e printre putinele cu 2 usi care imi plac, iar despre opel am o parere buna, mai ales la cost de intretinere
cat despre macanici, ehh, cam proasta, multi stiu si din 1000 poate 1 cunoaste.
acum ce sa zic, la 16 ani, toate au nevoie de unpic de bibileala si atentie
abia stept sa scot piticii de sub capota sa o pot duce dupa aceea la vopsit
am mai schmbat si radiator de clima, mama ce chinuiala, am luat ceva eftin ( nou ) sper sa nu iau teapa ca tine 3 luni ca ma tai tot.
initial am vrut sa iau nissens, dar la 650 lei + montaj mi sa parut mult ( cu 350euro iau alta neinmatriculata de piese functionala )
si am mai schimbat ( eu personal ) becuri iluminare bord, aia da munca, dupa 3 ore si jumatate am zis ca incodata niciodata, dacas e mai ard becurile din consola centrala, i dau la sotie o lanterna sa lumineze cu ea bordul cand vrea sa foloseasca ventilatia. daca as da de inginerii care au gandit sistemul de iluminare al consolei, sigur iasi bate cu capul de bord pana ar lesina
aa da, ulei mi se prelinge in partea dreapta , cam pe unde e bobina de inductie si curge pana jos pe curie, prima data am crezut ca era din cutie, si morcovul era de 1 metru, dar noroc ca e de la capac
Daca se remediaza sau nu oricum va anunt pe sfarsitul saptamanii.
Chiar imi place masinuta asta din 96, e printre putinele cu 2 usi care imi plac, iar despre opel am o parere buna, mai ales la cost de intretinere
cat despre macanici, ehh, cam proasta, multi stiu si din 1000 poate 1 cunoaste.
acum ce sa zic, la 16 ani, toate au nevoie de unpic de bibileala si atentie
abia stept sa scot piticii de sub capota sa o pot duce dupa aceea la vopsit
am mai schmbat si radiator de clima, mama ce chinuiala, am luat ceva eftin ( nou ) sper sa nu iau teapa ca tine 3 luni ca ma tai tot.
initial am vrut sa iau nissens, dar la 650 lei + montaj mi sa parut mult ( cu 350euro iau alta neinmatriculata de piese functionala )
si am mai schimbat ( eu personal ) becuri iluminare bord, aia da munca, dupa 3 ore si jumatate am zis ca incodata niciodata, dacas e mai ard becurile din consola centrala, i dau la sotie o lanterna sa lumineze cu ea bordul cand vrea sa foloseasca ventilatia. daca as da de inginerii care au gandit sistemul de iluminare al consolei, sigur iasi bate cu capul de bord pana ar lesina
aa da, ulei mi se prelinge in partea dreapta , cam pe unde e bobina de inductie si curge pana jos pe curie, prima data am crezut ca era din cutie, si morcovul era de 1 metru, dar noroc ca e de la capac
akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
OK, am avut timp sa schimb sonda lamda ( mama unde au gasit loc si la aia, daca trageam mai tare de ea, direct in radiatorul cu apa o montam ) , check-ul nu se mai aprinde, mai merg asa pana maine si o leg la tester sa vad
- Am observat ca scoate fum ( cam albastru ) la rece, am sa schimb si simeringurile supape, cred ca-s coapte.
- Am observat ca scoate fum ( cam albastru ) la rece, am sa schimb si simeringurile supape, cred ca-s coapte.
akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catalin_delmar
- **
- 81 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Corsa 2003 1.2
- Bucuresti
catalin_delmar
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
bogdann89
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2012
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
bogdann89
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2012
- Mesaj Privat
akaght
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
salut dragi colegi, am revenit
chiuloasa - rectificat
bobina de inductie schimbata
valva ce regleaza presiunea pe rampa de injectie
acuma merge de rupe, dar relantiu tot instabil, asa ca am scos injectoarele, si ghici, dupa 30-50 secunde de la pornire, ECU nu da comanda la injectoare, aleator, ori pe una ori pe alta.
eu am: 16214239 JS D96017 CDJB
si e compatibil cu :
16214239 JS BZKW D96017
16214239 JS D96017 CKYD
16214239 JS D96017 CMJR
are cinava idee unde sa caut? sau REPARA CINEVA DE PE ACEST SITE?
In dezmembrariile de langa Oradea inca nu am gasit
chiuloasa - rectificat
bobina de inductie schimbata
valva ce regleaza presiunea pe rampa de injectie
acuma merge de rupe, dar relantiu tot instabil, asa ca am scos injectoarele, si ghici, dupa 30-50 secunde de la pornire, ECU nu da comanda la injectoare, aleator, ori pe una ori pe alta.
eu am: 16214239 JS D96017 CDJB
si e compatibil cu :
16214239 JS BZKW D96017
16214239 JS D96017 CKYD
16214239 JS D96017 CMJR
are cinava idee unde sa caut? sau REPARA CINEVA DE PE ACEST SITE?
In dezmembrariile de langa Oradea inca nu am gasit