- mihail.costrov
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Insignia 2011 Cdti
- Bucuresti
mihail.costrov
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 Cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut,
As avea o intrebare pt posesorii/utlizatorii de Opel Insignia: cat de multumiti sunteti de fiabilitatea acestui model?
Eu am un Insignia cdti de 160 CP, il am de nou (1 an), am facut aprox 34,000 km.
In perioada aceasta am avut 4 probleme de garantie: a trebuit montat un rezervor suplimentar de vacuum, s-a rupt bara de torsiune (defect de turnare), am schimbat o bujie de incandescenta si a trebuit demontat bordul pt ca scartaie infiorator.
Mi se pare cam mult pt "cea mai buna masina produsa de Opel"
As avea o intrebare pt posesorii/utlizatorii de Opel Insignia: cat de multumiti sunteti de fiabilitatea acestui model?
Eu am un Insignia cdti de 160 CP, il am de nou (1 an), am facut aprox 34,000 km.
In perioada aceasta am avut 4 probleme de garantie: a trebuit montat un rezervor suplimentar de vacuum, s-a rupt bara de torsiune (defect de turnare), am schimbat o bujie de incandescenta si a trebuit demontat bordul pt ca scartaie infiorator.
Mi se pare cam mult pt "cea mai buna masina produsa de Opel"
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Corect mi se pare, dupa cate probleme destul de neplacute ai avut. A mea are 1 an si jumatate, 57400 km si an cumparat-o noua din reprezentanta, Insignia Sport Tourer, 2.0 130 cp
E cea de aici: https://www.clubopel.com/vie...89043&start=0
aici: https://www.clubopel.com/vie...02857&start=0
aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105565
aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105583
Asta ca sa vezi cum am "exploatat-o" .
Probleme: schimbat un senzor portbagaj si geamuri spate, un amortizor dreapta-fata.
E cea de aici: https://www.clubopel.com/vie...89043&start=0
aici: https://www.clubopel.com/vie...02857&start=0
aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105565
aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105583
Asta ca sa vezi cum am "exploatat-o" .
Probleme: schimbat un senzor portbagaj si geamuri spate, un amortizor dreapta-fata.
CKX
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mihail.costrov
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Insignia 2011 Cdti
- Bucuresti
mihail.costrov
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 Cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
La aceeasi masina, cu acelasi tip de motor, singurul inconvenient este faptul ca intra destul de greu in viteza. Am mai vazut colegi, aici pe forum, care se plang de aceasta "problema". Nu stiu care este cauza, dar cat de curand o sa schimb uleiul din cutia de viteza. Ambreiajul nu bate, nu patineaza dar se apasa mai greu si tine jos. Cineva zicea ceva de aerisire...... Am mai intrebat pe ici pe colo dar nu am primit un raspuns concret.
P.S. masina este din 2009 si are 75.000 km
P.S. masina este din 2009 si are 75.000 km
- mihail.costrov
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Insignia 2011 Cdti
- Bucuresti
mihail.costrov
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 Cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Sunt fan Opel (am avut Vectra si Omega), insa remarc la acest model, pe langa problemele mentionate, existenta mai multor materiale de slaba calitate: presurile s-au gaurit de la pantofi din primii 15000 km (la sofer), parbrizul s-a zgariat foarte repede de la gheata iarna trecuta - lucruri care nu mi s-au intamplat la Passat, Golf 5, Mondeo.
Sunt si multe plusuri fata de modelele mentionate, dar calitatea are o inconsistenta ne-germanica.
Sunt si multe plusuri fata de modelele mentionate, dar calitatea are o inconsistenta ne-germanica.
- Dragomir Catalin
- *
- 2 mesaje
- din 14 Nov 2012
- Insignia 2009
- Galati
Dragomir Catalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
- deleted-75931
- *
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
mihail.costrov a scris:Salut,
As avea o intrebare pt posesorii/utlizatorii de Opel Insignia: cat de multumiti sunteti de fiabilitatea acestui model?
Eu am un Insignia cdti de 160 CP, il am de nou (1 an), am facut aprox 34,000 km.
In perioada aceasta am avut 4 probleme de garantie: a trebuit montat un rezervor suplimentar de vacuum, s-a rupt bara de torsiune (defect de turnare), am schimbat o bujie de incandescenta si a trebuit demontat bordul pt ca scartaie infiorator.
Mi se pare cam mult pt "cea mai buna masina produsa de Opel"
As avea o intrebare pt posesorii/utlizatorii de Opel Insignia: cat de multumiti sunteti de fiabilitatea acestui model?
Eu am un Insignia cdti de 160 CP, il am de nou (1 an), am facut aprox 34,000 km.
In perioada aceasta am avut 4 probleme de garantie: a trebuit montat un rezervor suplimentar de vacuum, s-a rupt bara de torsiune (defect de turnare), am schimbat o bujie de incandescenta si a trebuit demontat bordul pt ca scartaie infiorator.
Mi se pare cam mult pt "cea mai buna masina produsa de Opel"
Buna,
Nu am fost fan Opel, dar am devenit fan Insignia!
Am citit foarte multe despre Insignia in special pe acest forum. In opinia mea, masina este o REVOLUTIE si nu doar o evolutie( se poate asemana cu revolutia " Renault Laguna 2"). Este un salt urias fata de Vectra si un pas mare pentru Opel fata de celelalte marci. Este o masina foarte apreciata si care a ridicat mult si nivelul fiabilitatii.
Ca orice proiect nou a avut parte si ea de "problemele tineretii" ( ca si Laguna 2 - masina pe care am avut-o de la 0 la 175.000 Km). Majoritatea problemelor discutate pe acest forum vin de la primele modele ( 2009 ).
Cred ca modelele dupa 2011 au remediat majoritatea problemelor initiale.
Experienta personala:
Insignia iunie 2012, 5 usi, 160 CP. Acum are 28.000 Km ( in curand - prima revizie).
Masina a fost in service de 2 ori:
1. chemare service pentru actualizare soft ECM - 20 min.
2. adaugare "rezervor suplimentar de vacuum" la electrovalva turbo - 5 min. ( se pare ca asta e problma pe care nu au remediat-o inca, dar solutia e simpla )
Cu exceptia momentelor (destul de rare) cand intra greu in viteze (1, 2), masina functioneaza impecabil.
Uleiul pe joja e la 80%.
Consum mediu pentru 28.000 Km = 7.0 l%
Poti sa apreciezi acum fiabilitatea Insigniei pe care o conduc.
Enjoy the Insignia
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
varulea a scris:daca ai citi mai bine vei vedia ca merge vorba despre Fiabilitate Opel,si nu doar de Insignia ,vezi tipicul cum se numeste
Poate ca din "alta tara" nu se vede bine forumul. Au am cautat pentru tine si am gasit asta: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=62
Daca folosesti functia search, poate gasesti mai detaliat.
- insigniaaa
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Insignia 2009
- Arges
insigniaaa
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 323 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 323
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Insigniaa@
poti sa explici expresia "se ingatuie" =?
in legatura cu oscilatiile de la relanti ......eu am patit la fel dupa ce am facut un update de soft.......momentan am revenit la vechiul soft si nu mai am acele fluctuatii.....iata si raspunsul primit de la opel romania:
"Buna ziua
Confirmam primirea sesizarilor Dumneavoastra realizate prin e-mail inregistrat pe data de 10.04.2013 la Centrul de Asistenta Clienti Opel Southeast Europe cu numarul 43xxxxxxxxxxx22 referitor la autoturismul marca Opel.
In primul rand va rog sa ne scuzati pentru raspunsul indelungat, au avut loc anumite reorganizari interne la departament care insa nu afecteaza serviciul acordat si precum arata cazul actual revenim la asistenta Dvs.
Dorim sa va informam ca bazata pe informatiile care le avem la dispozitie, un nou software este asteptat sa apara la sfarsitul lunii Mai 2013.
In legatura cu problema mentinuta de Dvs. si anume fluctuatia motorului, se exclude generarea unei defectiuni relatate.
Reparatorul Dvs. Opel va va notifica in legatura cu software-ul nou din moment ce va fi disponibil.
Va multumim pentru intelegere,
Cu stimã/ Best regards
Adam Opel AG
Ivan Torok
Please note that in responding to your request for assistance we will store your personal details and respective correspondence on our customer care database."
poti sa explici expresia "se ingatuie" =?
in legatura cu oscilatiile de la relanti ......eu am patit la fel dupa ce am facut un update de soft.......momentan am revenit la vechiul soft si nu mai am acele fluctuatii.....iata si raspunsul primit de la opel romania:
"Buna ziua
Confirmam primirea sesizarilor Dumneavoastra realizate prin e-mail inregistrat pe data de 10.04.2013 la Centrul de Asistenta Clienti Opel Southeast Europe cu numarul 43xxxxxxxxxxx22 referitor la autoturismul marca Opel.
In primul rand va rog sa ne scuzati pentru raspunsul indelungat, au avut loc anumite reorganizari interne la departament care insa nu afecteaza serviciul acordat si precum arata cazul actual revenim la asistenta Dvs.
Dorim sa va informam ca bazata pe informatiile care le avem la dispozitie, un nou software este asteptat sa apara la sfarsitul lunii Mai 2013.
In legatura cu problema mentinuta de Dvs. si anume fluctuatia motorului, se exclude generarea unei defectiuni relatate.
Reparatorul Dvs. Opel va va notifica in legatura cu software-ul nou din moment ce va fi disponibil.
Va multumim pentru intelegere,
Cu stimã/ Best regards
Adam Opel AG
Ivan Torok
Please note that in responding to your request for assistance we will store your personal details and respective correspondence on our customer care database."
- insigniaaa
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Insignia 2009
- Arges
insigniaaa
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
problemele pe care le are insignia sunt minore fata de concurenta. ex; noile motoare vw 2.0 tdi 140 (sau143) common rail ce echipeaza audi. passat si golf au probleme cu pompa de inalte ce face un 'span' si buleste pompa din rezervor, filtru particule, injectoare etc.... cost intre 3500-4000 EURO! este o problema tot mai des intalnita si nu vorbesc din povesti, cine nu crede sa caute pe forumul vw sa vada ca nu vorbesc prostii. acum nu spun ca insignia e sfanta, dar.......indiferent de probleme(care pot aparea la orice diesel, gen turbina) nu ai cum sa ajungi la astfel de costuri. si sa fim seriosi, masina asta arata intr-un mare fel.
cosminST
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat