- SSilviu634
- OP
- 1 mesaje
- din 11 Dec 2020
SSilviu634
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2020
- Mesaj Privat
Acum câteva zile am facut un drum mai lung cu masina si aveam caldura de te lesina, pe drum dintr-o data, da cand zic dintr-o data aproape instant am rãmas fãrã cãldurã, am oprit am verificat nivel antigel si era ok, am plecat dupã câțiva km a revenit caldura la capacitatea normala. De atunci nu am mai mers cu masina pana astãzi, am plecat, apa sa ridicat în câteva minute la fel ca pana acum și caldura nu. Am ieșit din oraș și iar a început sa bage iar de te lesina, cum opresc masina si sta la relanti nu mai baga. Termostatul este nou abia schimbat cu o luna in urma cu tot cu corp si senzor. Intreb acum dupã simtome ce ar putea fi? Poate sa fie pompa de apa de baga caldura doar în mers? Sau radiatorul de cãldurã? Am verificat furtunele si când sta pe loc se racesc. Eu am pe fiecare furtun de la radiator cate un teu care duce la furtunele de la gaz. Acele furtune de la gaz frig.
Am vãzut undeva pe net într-un clip spunea cineva de un robinet pus pe tur pe conducta de la radiator. Ala cum este acționat? Tot de butonul din care dai din rece în cald? Poate sa se fi întâmplat ceva acolo sau chiar sa fie radiatorul înfundat?
MODEL: Astra g
MOTOR: 1.6 16 v xep 2004
LOCATIE: Buzau
Am vãzut undeva pe net într-un clip spunea cineva de un robinet pus pe tur pe conducta de la radiator. Ala cum este acționat? Tot de butonul din care dai din rece în cald? Poate sa se fi întâmplat ceva acolo sau chiar sa fie radiatorul înfundat?
MODEL: Astra g
MOTOR: 1.6 16 v xep 2004
LOCATIE: Buzau
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
in caloriferul din capatul consolei centrale,spre bord circula antigelul? e cald sau rece?daca e rece circulatie deficitara datorita colmatarii traseului,,,in cazul acesta se da caloriferul jos se curata sau schimba/obligatoriu si oringurile de etansare,,,,,,,,,,
pct2: pompa de apa e ok?
si ma,,,rog............... alte furtune de pe circuitul mic sau mare al raciri sau /caldura in habitaclu
si vezi si t-rile alea !
adica verificarea circuitului primar si secundar al antigelului in motor! bafta.
pct2: pompa de apa e ok?
si ma,,,rog............... alte furtune de pe circuitul mic sau mare al raciri sau /caldura in habitaclu
si vezi si t-rile alea !
adica verificarea circuitului primar si secundar al antigelului in motor! bafta.