Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Alin 13

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am si eu o problema . Am iesit cu masina pe autostrada si la vre-o 9-10 km parcursi mi-sa aprins martorul "check engine", dar nici un simptom . Am oprit motorul si la pornire a disparut martorul "check engine".La cateva zile , am urcat la munte si am tinut-o in turatie mare 2 500- 3000 rot/min. si iar s-a aprins martorul.
Azi i-am facut o diagnoza si mi-a dat P0335 , pe turometrul masinii arata 900 rot, iar pe leptop arata 4 330 rot/min . Am inteles ca e senzorul de turatie, unde este pozitionat? si ce sfaturi imi dat voi?
Multumesc pentru intelegere !
.
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Iti trebuie senzorul de pe arbore cotit nou, este un senzor magnetic care este amplasat undeva in spatele motorului,sub electromotor. Uite in poza alaturata --> https://www.clubopel.com:808...6590_nb8oxljn.jpg , si din apropiere --> https://www.clubopel.com:808...590_qwwauwtve.jpg
  • billyd

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Este senzorul crankshaft . Cumpara numai original (GM, MITSUBISHI,ISUZU) Este in jur de 220-250ron. Nu merita sa pui facaturi gen febi sau altele.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ai scapat usor!
  • stefan_aps_opel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut!
la mine e la fel , am avut eroarea asta am pus unul de la mecanic , omul sigur pe situatie ca e bun , merge, insa iar se aprinde martorul...rancanit in motor , fara vlaga...nu sunt bune cele febi ? sunt de la bilstein sau e aiureala de ele ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie - Din cate am auzit la baieti se pune numai pe original.
Cum ar veni da-i un ban dar stii ca face. (ca pret pentru Y17DT pe original 300 RON)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Alin 13 a scris:
Azi i-am facut o diagnoza si mi-a dat P0335 , pe turometrul masinii arata 900 rot, iar pe leptop arata 4 330 rot/min .
Cum credeti ca un senzor poate da 2 semnale diferite in acelasi timp...? 900 si 4330rot/min. Nu vad explicatia...!
  • stefan_aps_opel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
gandind-o logic , pe baza faptului ca e un senzor magnetic , s-a demagnetizat...da semnal dar nu constant ...cineva in masura sa dea un raspuns , in rog sa ia parte la discutie !
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Crankshaft Opel
Senzor original - 981 Ω

- Nu strica sa verifici mufa de pe masina si cablul de la ea...
- Senzor turatie.
- in cel mai rau caz ECU.


Ultima modificare făcută de T.ion la Dum 14 Dec, 2014 1:42 am, modificat de 5 ori în total
  • stefan_aps_opel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
deci e plauzibil sa fie firul defect ....fulia care ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am gresit eu la mine este pe fulie.

Probleme-turatie P0335
Verifica si mufele la ECU.
(Sa nu fie - mufa oxidata, pini rupti-oxidati, fire rupte-oxidate, apa, motorina, etc.)

La tine senzorul de turatie este aici.

Sunt numai pareri.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un prieten cu un asta g 1.7dti, care cred ca are probleme cu senzorul de turatie. Cand este rece totul se comporta perfect normal, dar cand incepe sa se incalzeasca, in parametrii motorului de pe op-com, turatia motorului incepe sa oscileze si sa arate mai putin, apoi oscileaza haotic ca la final sa arata turatia 0, iar in acele momente sa aprinda si check engine-ul.
Mai jos este o poza cu motorul la ralanti cand nu este foarte incins(in jur de 90 de grade):
Intrebare: Pump speed ce turatie ar fi trebuit sa aiba? Credeti ca este de vina senzorul de turatie?
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
florinbucsa am acelasi motor y17dt ( 1.7 dti) la mine valorile sunt cele din poza de ma jos. turatia arborelui trebuie sa fie apropiata de cea prescrisa. Daca la tine pompa are 425 rpm e imposibil dpdv cinematic ca arborele sa aiba 420, arborele are viteza de rotatie dubla. Deci sunt sanse mari ca senzorul sa fie de vina.

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ok. Credeam ca si turatia pompei trebuie sa fie similara cu cea a motorului si ma gandeam ca a luat-o ecu razna. Speram ca este doar acest senzor de turatie.
De curiozitate intreb. Acea pompa este de fapt pompa de injectie?
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Da. Poftim si o imagine ptr detaliu. https://www.clubopel.com/808...243_vuvidiphy.jpg

Am luat poza din topicul acesta : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1647870
dar nu despre senzorul de turatie al pompei e vorba in acea discutie.

Daca ai placerea, te rog sa postezi aici cateva observatii dupa ce remediaza prietenul tau problema cu acel senzor. La mine testerul arata turatiile ok, dar am acel sunet (rontait) la 2250 RPM, si din cate am inteles, din alte discutii de pe forum, ar fi tot din cauza senzorului de turatie arbore (motor). Toate cele bune!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie defect senzorul,dar in egala masura e posibil sa fie inlocuit cu unul nou si motorul sa se manifeste la fel... Faptul ca la rece e OK,si la cald incep problemele...,e posibil a fi probleme in calculator(ECM)ce se afla pe motor,unde poate influienta temperatura motorului(contact imperfect,lipitura rece,etc).Recomandat este verificarea(urmarirea), semnalului la intrare in calculator,de la motor rece,la motor in regim termic,functie de care se va stii exact unde se va interveni...
  • Julian67

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2011

  • Mesaj Privat
EROARE P0335 - Cat ar trebui sa fie rezistenta masurata la senzorul de impulsuri arbore cotit, ASTRA G 1.7 DTI; senzor Mitsubishi J5T23381 ??? Curatit senzor, mufa (gasit ulei) ...
  • VmarianTudora

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu un Opel Astra g1.7 DTI 2001 merge doar cât este rece când e caldă nu mai pornește cod dat pe diagnoză p0370 pump position sensor se oprește din mers
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR