mangot
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
- B74LEL
- **
- 498 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
B74LEL
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut ,
El este important cand ai pilot automat instalat pe masina . Cand se calca ambreiajul , ECU stie si dezactiveaza pilotul automat daca este setat . Cred ca este singurul scop pentru care este pus. Din ce stiu , la benzinare fara pilot nici nu este pus . Daca e defect , nu se poate activa pilotul automat .
Bafta ,
El este important cand ai pilot automat instalat pe masina . Cand se calca ambreiajul , ECU stie si dezactiveaza pilotul automat daca este setat . Cred ca este singurul scop pentru care este pus. Din ce stiu , la benzinare fara pilot nici nu este pus . Daca e defect , nu se poate activa pilotul automat .
Bafta ,
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Switchul de la ambreiaj are rol important. ECU isi regleaza anumiti parametri ai motorului, mai ales ca ai rampa comuna care se bazeaza mai mult pe senzori. Spre ex. la motoarele mercedes, daca switchul nu ar exista, motorul nu se tureaza mai mult de 3000. Poti foarte bine sa-l dai jos, si sa te uiti in el daca are contact imperfect, sau poate mufa este scoasa, oxidata, ori el este iesit din locas.