Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Chiran Marius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare am cautat pe forum si am vazut cateva discutii dar nu sunt lamurit de aceea deschid acest topic.
Am un Opel astra G 1.7 Dti din anul 2000.
Aveam probleme cu el nu trecea de 110km/h si cand ajungea la aceasta viteza se aprindea check engine in bord si scadea viteza si puterea pana cand stationam lasand masina putin , dupa aceea se stingea ,dar cand ajungeam din nou la aceeasi viteza se reaprindea.
Am fost la un service cu ea si mi-a zis sa schimb turbosuflanta.
Am reconditionat turbosuflanta si dupa montaj avea aceeasi problema.
Am fost cu ea la un prieten care se pricepe si a gasit niste furtune anulate ,refacandule ajunge la 120km/h si nu se mai aprinde check-ul dar tot nu trece de aceasta viteza si trage foarte greu pana la 2500rpm.
Pe tester nu apare nici o eroare...nici inainte de a reconditiona turbina nici acum dupa ce am reconditionat-o.
Nu mai am idee ce trebuie facut astept eventuale sugetii sau service bun unde sa merg cu ea.
Multumesc astept sugetii.
Skip ads

  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Probleme asemanatoare aveam si eu cu y17dt ...totul a fost pana am schimbat debitmetrul de aer..trage de rupe acum ,urca repede in ture si fuge bine deasemeni.Poti incerca un test cu mufa scoasa de la el sau cu un debitmetru de la alt coleg de proba.
Incearca si o curatare egr .
  • Chiran Marius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am scos mufa debimetrului si ajunge la 130km/h dar destul de greu ,forta a ramas cam aceeasi si turbina a inceput sa fluiere la 2000 de rpm.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu fie senzorul de arbore cotit!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La turbinele Mitsubishi reconditionarea nu prea reuseste din pacate, poate intre timp au reusit unii dar eu nu cunosc.
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pompa de injectie este. asa am patit si eu. Am reconditionat pompa la Bucuresti. 800 E. exact asa am patit si eu , acum n'am treaba. merge foarte bine
  • Chiran Marius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi ...dar cred ca tot turbina este de vina am sa merg din nou cu ea la tester zilele acestea sa vad daca apare ceva erori si sa imi puna si turbina la un test sa vad cum lucreaza
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ia infunda tu vacuumul pe EGR si fa un test, sa vezi cum merge. De acolo e buba 100% !
  • Chiran Marius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
@alex_paval multumesc ai avut dreptate de la EGR a fost buba acum se simte mai bine dar mi-a zis un prieten care are si el opel ca inca nu se comporta cum trebuie ...mai am putin de lucrat dar sunt pe drumul cel bun
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu stiu daca te mai ajuta cu ceva acum.am avut si eu aceeasi problema.am schimbat senzorul de presiune de la galeria de admisie...nu mai am probleme aku
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Chiran Marius a scris: ajungea la aceasta viteza se aprindea check engine in bord si scadea viteza si puterea pana cand stationam lasand masina putin , dupa aceea se stingea ,dar cand ajungeam din nou la aceeasi viteza se reaprindea.
Masina iti spune ce are,nu se foloseste testerul potrivit pentru a comunica cu aceasta.Nu mai inlocui componente pe masina,fara o verificare si o motivare serioasa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR