Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marian_galbau

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut ! Detin o vectra b2 motor y20dth din 2001 . Acum aproximativ o luna masina a inceput sa faca uneori cate un sut in mers , ca si cand s-ar fi oprit si pornit imediat . recent aceste simptome au devenit tot mai dese , iar momentan dupa ce o pornesc se opreste imediat , sau daca nu imediat la 30 de secunde cu motorul la relanti . Pusa pe tester , acesta nu arata nicio eroare . Tind sa cred ca este o defectiune de natura electrica . Astept sfaturi ! Multumesc !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca era de natura electrica sigur iti dadea eroare. Ceva de genul P1335 sau 1345.
Verifica etanseitatea capacului de la filtrul de motorina.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sau ia la verificat tot ce tine de sistemu de alimentare:furtunase, conducte,olendere,seibi de cupru.precis trage aer fals peundeva
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
marian_galbau a scris:Salut ! Detin o vectra b2 motor y20dth din 2001 . Acum aproximativ o luna masina a inceput sa faca uneori cate un sut in mers , ca si cand s-ar fi oprit si pornit imediat . recent aceste simptome au devenit tot mai dese , iar momentan dupa ce o pornesc se opreste imediat , sau daca nu imediat la 30 de secunde cu motorul la relanti . Pusa pe tester , acesta nu arata nicio eroare . Tind sa cred ca este o defectiune de natura electrica . Astept sfaturi ! Multumesc !



Aceeasi problema o am si eu si nu stiu ce sa-i fac!
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Schimati furtunele de retur de la injectoare, impreuna cu teurile, 90% din cazuri de acolo se afla problema ! Nu costa mult, dar decat sa incepi sa schimbi altceva si sa te coste bani, asta e prima masura care trebuie facuta. Suturile sunt din cauza aerului pe instalatie, iar dupa ce schimbati furtunasele e posibil sa dati mai mult la cheie pana v-o ia prima oara, dupa ce s-a amorsat nu mai aveti treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR