- marian_galbau
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Vectra 2001
- Bucuresti
marian_galbau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut ! Detin o vectra b2 motor y20dth din 2001 . Acum aproximativ o luna masina a inceput sa faca uneori cate un sut in mers , ca si cand s-ar fi oprit si pornit imediat . recent aceste simptome au devenit tot mai dese , iar momentan dupa ce o pornesc se opreste imediat , sau daca nu imediat la 30 de secunde cu motorul la relanti . Pusa pe tester , acesta nu arata nicio eroare . Tind sa cred ca este o defectiune de natura electrica . Astept sfaturi ! Multumesc !
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
milosav
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2008
- Mesaj Privat
marian_galbau a scris:Salut ! Detin o vectra b2 motor y20dth din 2001 . Acum aproximativ o luna masina a inceput sa faca uneori cate un sut in mers , ca si cand s-ar fi oprit si pornit imediat . recent aceste simptome au devenit tot mai dese , iar momentan dupa ce o pornesc se opreste imediat , sau daca nu imediat la 30 de secunde cu motorul la relanti . Pusa pe tester , acesta nu arata nicio eroare . Tind sa cred ca este o defectiune de natura electrica . Astept sfaturi ! Multumesc !
Aceeasi problema o am si eu si nu stiu ce sa-i fac!
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Schimati furtunele de retur de la injectoare, impreuna cu teurile, 90% din cazuri de acolo se afla problema ! Nu costa mult, dar decat sa incepi sa schimbi altceva si sa te coste bani, asta e prima masura care trebuie facuta. Suturile sunt din cauza aerului pe instalatie, iar dupa ce schimbati furtunasele e posibil sa dati mai mult la cheie pana v-o ia prima oara, dupa ce s-a amorsat nu mai aveti treaba.