- george_mihai187
- OP
- 1 mesaje
- din 10 Sep 2012
- Corsa 2010 A14XER
- Bucuresti
george_mihai187
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut,
M-am gandit ca mai sunt posesori de Opel corsa D( am mea este din 2010,motor de 1.4 100 cai,mentionez ca masina NU mai este in garantie din aprilie anul asta)care intampina aceeasi problema ca si mea si anume:motorul cand este la relanti tremura,relantiul este oscilant,lipsa de putere a masinii in depasiri,eventual se aprinde martorul in forma de robinet,consum mare.
Ce este de facut: eu am fost astazi reprezentanta de unde am cumparat masina sa vad cum pot sa rezolv problema. Mi-au spus ca este o problema la diodele de la bobina ca se corodeaza din cauza ca ajunge umezeala acolo(cu toate ca nu stiu cum) si pistonul nu mai primeste scantee. Mi-au desfacut bobina iar la fiecare bujie exista cate o dioda(arata ca sigurantele acelea de la televizoarele diamant ) ),la mine la cilindru 4,dioda aia era facuta praf de la coroziune si pistonul 4 mergea cand si cand.Mi-au schimbat la toate bujiile diodele acelea si masina a mers dupa perfect.Partea cea mai tare e ca nu am platit nimic deoarece este o asazisa "promotie" la ei si ca se schimba pe cheltuiala lor. Eu presupun ca problema asta a fost raportata de OPEL,de unde si partea ca nu am platit nimic. Ma scuzati daca m-am exprimat gresit.
Sper ca v-am fost de ajutor.
Bafta multa si fara alte probleme la masina.
M-am gandit ca mai sunt posesori de Opel corsa D( am mea este din 2010,motor de 1.4 100 cai,mentionez ca masina NU mai este in garantie din aprilie anul asta)care intampina aceeasi problema ca si mea si anume:motorul cand este la relanti tremura,relantiul este oscilant,lipsa de putere a masinii in depasiri,eventual se aprinde martorul in forma de robinet,consum mare.
Ce este de facut: eu am fost astazi reprezentanta de unde am cumparat masina sa vad cum pot sa rezolv problema. Mi-au spus ca este o problema la diodele de la bobina ca se corodeaza din cauza ca ajunge umezeala acolo(cu toate ca nu stiu cum) si pistonul nu mai primeste scantee. Mi-au desfacut bobina iar la fiecare bujie exista cate o dioda(arata ca sigurantele acelea de la televizoarele diamant ) ),la mine la cilindru 4,dioda aia era facuta praf de la coroziune si pistonul 4 mergea cand si cand.Mi-au schimbat la toate bujiile diodele acelea si masina a mers dupa perfect.Partea cea mai tare e ca nu am platit nimic deoarece este o asazisa "promotie" la ei si ca se schimba pe cheltuiala lor. Eu presupun ca problema asta a fost raportata de OPEL,de unde si partea ca nu am platit nimic. Ma scuzati daca m-am exprimat gresit.
Sper ca v-am fost de ajutor.
Bafta multa si fara alte probleme la masina.
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat