- horica
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Jul 2010
- Vectra 2004 Y22DTR
- Prahova
horica
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare baieti !
Ma bate un gand sa imi pun in loc de becurile H7 (xenon) becuri H4 (xenon) , adica sa am pe lupa si faza scurta si faza lunga .
Acum vin si va intreb :
1. Credeti ca pot modifica suportul farului sa incapa becul H4 ? (tin sa precizez ca inca nu m-am uitat sa vad daca se poate face, dar cu siguranta se poate modifica - romanu`e inventiv )
2. Pot face modificarile in far pentru instalatia H4 (ma refer aici la partea electrica) ? Stiu ca difera foarte mult fata de H7 si mai mult ca sigur trebuiesc modificate niste "sârme" ca in momentul in care dau faza lunga becul h4 sa treaca pe faza lunga si la faza scurta sa functioneze normal.
Acum probabil ca multi dintre voi va ganditi ce voi face cu faza lunga normala din far . Deocamdata nu m-am gandit , vreau sa stiu daca pot face mai intai modificarea asta si daca aveti vreo idee va ascult cu placere .
Ma bate un gand sa imi pun in loc de becurile H7 (xenon) becuri H4 (xenon) , adica sa am pe lupa si faza scurta si faza lunga .
Acum vin si va intreb :
1. Credeti ca pot modifica suportul farului sa incapa becul H4 ? (tin sa precizez ca inca nu m-am uitat sa vad daca se poate face, dar cu siguranta se poate modifica - romanu`e inventiv )
2. Pot face modificarile in far pentru instalatia H4 (ma refer aici la partea electrica) ? Stiu ca difera foarte mult fata de H7 si mai mult ca sigur trebuiesc modificate niste "sârme" ca in momentul in care dau faza lunga becul h4 sa treaca pe faza lunga si la faza scurta sa functioneze normal.
Acum probabil ca multi dintre voi va ganditi ce voi face cu faza lunga normala din far . Deocamdata nu m-am gandit , vreau sa stiu daca pot face mai intai modificarea asta si daca aveti vreo idee va ascult cu placere .
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eu personal am desfacut lupele de la farurile vechi si in interior ai ca ca un perete pentru a proiecta lumina numai pe asfalt,exact efectul de faza scurta si aspectul ala de V...deci daca pui bixenon, pe faza lunga nu se va intampla sa iti proiecteze lumina unde trebuie, ci exact in acel "perete". In concluzie, bani pierduti pentru niciun beneficiu. Daca vrei faza lunga buna, regleaza-ti farurile bine, in asa fel incat amandoua faruri sa fie la linie, si cel mai bun reper este pe un drum drept, noaptea, reglajul faruruilor pe 0, aliniezi V-urile farurilor la linie (adica aspectul luminii in forma de V,sa fie unu peste celalalt, ca 2 clone) in asa fel incat sa-ti ofere o vizibilitate buna pentru tine, si mai putina lumina de orbit pe ceilalti. Succes !
- horica
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Jul 2010
- Vectra 2004 Y22DTR
- Prahova
horica
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
- horica
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Jul 2010
- Vectra 2004 Y22DTR
- Prahova
horica
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- horica
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Jul 2010
- Vectra 2004 Y22DTR
- Prahova
horica
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- horica
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Jul 2010
- Vectra 2004 Y22DTR
- Prahova
horica
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- horica
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Jul 2010
- Vectra 2004 Y22DTR
- Prahova
horica
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
Da, am desfacut farurile . Se desfac super usor , am folosit un pistol/feon cu aer cald . Trebuie incalzit bine bine la imbinari , mai intai la una din ele sa poti sa bagi o surubelnita ceva sa-l "cracanezi" dupa care tragi de geam si se desface imediat.La instalatia electrica nu am modificat nimic . Pentru actionarea bobinei care trage clapeta pentru faza lunga am luat curent de la becul de faza lunga pe care l-am scos afara din far si l-am infasurat in staniol (am facut treaba asta de moment sa zic asa , nu aveam la dispozitie rezistor sau ceva de genu ca sa elimin eroarea de bec ars)