Vaiajdi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare , ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns...., am probleme cu motorul de ceva vreme si nu pot sai dau de cap. Porneste destul de greu , iar dupa pornire nu merge rotund intrerupe iar cand e vreme ploioasa merge numai in doua pistoane ca un tractor . Cand accelerez el da sa se innece si de multe ori da sa se opreasca sau da rateuri..... nu pot merge cu ea turata deloc , trebuie sa schimb vitezele la turatie mica .
Am schimbat bobina de inductie, luleaua, capacul de delcou , modulul de aprindere , bobina din interiorul delcoului, fise, bujii....... nici o schimbare
Ce sa fac cu ea?
Am schimbat bobina de inductie, luleaua, capacul de delcou , modulul de aprindere , bobina din interiorul delcoului, fise, bujii....... nici o schimbare
Ce sa fac cu ea?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca s-a aprins un martor galben in bord e bine sa citesti erorile stocate.. cu metoda "agrafa" pe care o gasesti aici pe forum (foloseste functia "cauta")
daca nu uita-te sa nu fie infundat catalizatorul... desfa galeria de evacuare de la saxofon si vezi cum merge
mai verifica si senzorul arbore cotit..
temperatura lichid racire o indica bine? debitmetru poate fi si el curatat cu aer comprimat si masurat..
daca nu uita-te sa nu fie infundat catalizatorul... desfa galeria de evacuare de la saxofon si vezi cum merge
mai verifica si senzorul arbore cotit..
temperatura lichid racire o indica bine? debitmetru poate fi si el curatat cu aer comprimat si masurat..
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
salut am avut acelasi tip de motor la masina veche . si tot asa facea , am schimbat delcoul u totu de l srot. dupa ce lam schimbat lam desfacut bucati pe cel vechi, in interiorul lui se mai afla senzorul hal acea roata dintata cu 4 colturi . aceea mie imi era crapata. sfatul meu este , cauta un prieten un coleg un strain care sa iti imprumute delcoul lui e simplu de schimbat, si vezi ce face , daca functioneaza ramane alegerea ta , dar inca un sfat un delcou nou complet este in jur de 2000 lei. bafta si tinene la curent
Vaiajdi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Nu mi se aprinde martorul din bord , am facut testul cu agrafa dar nici o eroare, temperatura de racire este ok dupa valoarea indicata in bord. Debitmetru nu am, iar cu catalizatorul nu cred sa fie de la el, si nici de la senzorul hall pe care l-am schimbat de 3 zile. Sa fie de la senzorul de la arborele cotit sau poate sa fie si de la calculator (vreau sa mentionez ca si la relanti merge oval , sacadat si cateodata cu turatia mai mare)
- claudiu clauuu
- **
- 87 mesaje
- din 22 Mai 2012
- Vectra 1997 x16xel
- Bistrita-Nasaud
claudiu clauuu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
eugensl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salut !Am OPEL Astra F 1,6i motor X16SZ.Recent am schimbat o garnitura capac culbutori pentru a nu mai avea scurgeri ulei si apoi am spalat motorul la spalatorie.De aici au inceput problemele. Porneste bine , relanti normal ,dar cand turez da rateuri, se aprinde ledul ala cu motor in bord. Cand accelerez da rateuri, pot merge cu ea fara probleme cu maxim 60km/h in viteza 4 sau 7o km./h viteza 5,daca depasesc aceste viteze si turatii se aprinde martor in bord si incepe sa faca urat(rateuri) .
Am schimbat bobina de inductie, fise, bujii....... nici o schimbare.Ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns,am probleme cu motorul de ceva vreme si nu pot sai dau de cap.Am incercat la mine in oras sa fac test diagnoza ,dar nu aveau mufa 11 pini.
Va rog spuneti-mi ce sa fac ?
Am schimbat bobina de inductie, fise, bujii....... nici o schimbare.Ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns,am probleme cu motorul de ceva vreme si nu pot sai dau de cap.Am incercat la mine in oras sa fac test diagnoza ,dar nu aveau mufa 11 pini.
Va rog spuneti-mi ce sa fac ?
eugensl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salut !Am OPEL Astra F 1,6i motor X16SZ.Recent am schimbat o garnitura capac culbutori pentru a nu mai avea scurgeri ulei si apoi am spalat motorul la spalatorie.De aici au inceput problemele. Porneste bine , relanti normal ,dar cand turez da rateuri, se aprinde ledul ala cu motor in bord. Cand accelerez da rateuri, pot merge cu ea fara probleme cu maxim 60km/h in viteza 4 sau 7o km./h viteza 5,daca depasesc aceste viteze si turatii se aprinde martor in bord si incepe sa faca urat(rateuri) .
Am schimbat bobina de inductie, fise, bujii....... nici o schimbare.Ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns,am probleme cu motorul de ceva vreme si nu pot sai dau de cap.Am incercat la mine in oras sa fac test diagnoza ,dar nu aveau mufa 11 pini.
Va rog spuneti-mi ce sa fac ?
Am schimbat bobina de inductie, fise, bujii....... nici o schimbare.Ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns,am probleme cu motorul de ceva vreme si nu pot sai dau de cap.Am incercat la mine in oras sa fac test diagnoza ,dar nu aveau mufa 11 pini.
Va rog spuneti-mi ce sa fac ?
- circuitz
- **
- 150 mesaje
- din 28 Jun 2011
- Astra 2001 Z12XE
- Dolj
circuitz
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ai facut o greseala majora,o sa patimesti foarte mult.In primul rand verifica alternatorul,du-te la cineva care repara alternatoare sa-l verifice
Daca este ok verifica fisele,eventual schimba-le.Vezi ca ti-a intrat apa in sonda lambda.Schimba sonda si vezi diferenta.te sfatuiesc sa nu
faci tu toate astea daca nu te pricepi altfel o sa te chinui si o sa te enervezi mult neintelegand de ce nu merge.Sant Actiuni dupa care trebuie sa
faci idle.
Daca este ok verifica fisele,eventual schimba-le.Vezi ca ti-a intrat apa in sonda lambda.Schimba sonda si vezi diferenta.te sfatuiesc sa nu
faci tu toate astea daca nu te pricepi altfel o sa te chinui si o sa te enervezi mult neintelegand de ce nu merge.Sant Actiuni dupa care trebuie sa
faci idle.
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
N-are treaba alternatorul cu mersul sacadat.Fisele a spus omul ca le-a schimbat,bujiile deasemeni.Apa-n sonda lambda? ...Ce mai ramane? Compresorul AC ? In management-ul motorului ai senzor pe arbore,oxigen(MAP),temperatura,Lambda,bobina high-stage,distribuitor,un singur injector,senzor detonatii,apoi ce tine de alimentare,pompa,filtru,etc.Daca in urma spalarii a aparut problema,ai fi avut si variatii ale relanty-ului.Ar trebui verificate mai intai tot ce este mufa conector,desfacuta si curatata cu un contact cleaner,apoi,daca spui ca nu depasesti 60/70 Km/h...Filtrul benzina l-ai schimbat vreodata?Simptoma este asemanatoare,mers normal la relanty,dar la turatii mari,in forta,"da in nas",...pana la oprire.Daca-ti apar erori,ar trebui citite,pentru interpretare.Daca nu ai acces la un coleg cu Op-com,da o cautare si fa un "test agrafa",citeste eroarea stocata,apoi mai vedem.Posibil totusi sa-ti fi bagat baietii de treaba si ceva apa pe admisie aer,verifica si filtrul.Ceva nu-ti da voie sa treci de anumite turatii,ori acel ceva nu poate fi decat legat de alimentare combustibil/aer sau ...scanteie.Deci,cam multe de verificat.Citirea erorii ar simplifica cautarea.
eugensl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2005
- Mesaj Privat
Va multumesc tuturor,pentru promptitudine!
Multumesc pentru un raspuns mai expert lui micky001 .Se pare ca are mare dreptate ,va puteti increde in el pentru sfaturi avizate.
E adevarat ca in sonda lambda nu poate intra apa,alternatorul nu are legatura cu rateuri in admisie (cunoscatorii stiu) ,restul motivelor s-ar putea sa fie.
EEEEEEEEEEEEEE.........................si ca sa va dau un raspuns mult asteptat .........ei da...............azi am reusit sa ai dau de cap.
Problema era la senzorul arborelui (acesta se afla pe un suport in zona distributiei,jos de tot,daca desfaci roata dreapta se vede f.bine si se poate demonta;cablul lui e lung de aprox.80cm.iar mufa mama tata se afla in zona admisie piston 2 vizibila deasupra motorului)senzorul propriuzis e ca un magnet si banuiesc ca functioneaza ca senzorul de la ciclocomputer bicicleta pentru cine stie.
Va spun ca m-au trecut toate transpiratiile pana am ajuns la un mecanic care mi-a dat diagnosticul din prima.Senzorul m-a costa 50 lei (dezmembrari).
Multumesc pentru un raspuns mai expert lui micky001 .Se pare ca are mare dreptate ,va puteti increde in el pentru sfaturi avizate.
E adevarat ca in sonda lambda nu poate intra apa,alternatorul nu are legatura cu rateuri in admisie (cunoscatorii stiu) ,restul motivelor s-ar putea sa fie.
EEEEEEEEEEEEEE.........................si ca sa va dau un raspuns mult asteptat .........ei da...............azi am reusit sa ai dau de cap.
Problema era la senzorul arborelui (acesta se afla pe un suport in zona distributiei,jos de tot,daca desfaci roata dreapta se vede f.bine si se poate demonta;cablul lui e lung de aprox.80cm.iar mufa mama tata se afla in zona admisie piston 2 vizibila deasupra motorului)senzorul propriuzis e ca un magnet si banuiesc ca functioneaza ca senzorul de la ciclocomputer bicicleta pentru cine stie.
Va spun ca m-au trecut toate transpiratiile pana am ajuns la un mecanic care mi-a dat diagnosticul din prima.Senzorul m-a costa 50 lei (dezmembrari).
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Vaiajdi a scris:Sa fie de la senzorul de la arborele cotit sau poate sa fie si de la calculator (vreau sa mentionez ca si la relanti merge oval , sacadat si cateodata cu turatia mai mare)
Din cate stiu la c16nz nu exista asa ceva. Senzorul este cel de pe delcou. De aia si motivul pentru care avansul initial se regleaza din delcou si nu automat ca si la motoarele cu senzor atat pe delcou cat si pe volanta.
nicusor78
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2012
- Mesaj Privat
Problema masinii vine sigur de la un senzor care trimite informatie gresita la calculator.Nu este obligatoriu sa se aprinda martorul in bord atata timp cat senzorul trimite informatia.Eu am avut problema asta si era de la senzorul tps.l-am schimbat si merge f bine acum.acesta se afla prins de clapeta de acceleratie in partea dreapta si arata ca un potentiometru.in el intra o mufa cu 3 pini si este prins cu 2 suruburi cu cap in stea.bafta.raspunsul e pentru vaiajdi