- moshu1
- OP
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- moshu1
- OP
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
K'orel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
moshu1 a scris:Salut !
De curând am schimbat bujiile cu unele NGK ºi problema scãderii turatiei la relanti continuã. Simt, pur ºi simplu cum coboarã în ture. Mentionez cã este vorba de o Vectra A, x16sz, fãrã ceasuri cu turometru .
Aº fi recunoscãtor celor ce vor putea sã mã ajute .
Cu stimã,vã salut !
De curând am schimbat bujiile cu unele NGK ºi problema scãderii turatiei la relanti continuã. Simt, pur ºi simplu cum coboarã în ture. Mentionez cã este vorba de o Vectra A, x16sz, fãrã ceasuri cu turometru .
Aº fi recunoscãtor celor ce vor putea sã mã ajute .
Cu stimã,vã salut !
Salutare, aceea si problema o am si eu dar la o Astra Classic II cu motor 16xep din 2006
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- moshu1
- OP
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
ar trebui sa verifici fisele sa nu "fure curent".Daca si consumul tia crescut ,in viteze mari masina da semne de trepidari,scuturari,bujiile se afuma,nui din aprindere,cauta sa vezi daca senzoru de temperatura+sonda lucreaza.alimentarea e data in functie de tenperatura motor daca ei da date eronate motorul e cand supraalimentat,cand subalimentat.apropo filtru benzina+aer sant curate ?
- moshu1
- OP
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
@moshu1 - sper sa nu tesuperi ca ma bag si eu pe aici.
Si eu am o problema cu fluctuatiile la relanti, vibreaza motorul + esapamentul pana accelerez sau pana ajung la 20kmh. Fise schimbate, debitmetru curatat, chestiile de cauciuc de la esapament schimbate.
Cum imi pot da seama daca e vreun tampon rupt?
Si eu am o problema cu fluctuatiile la relanti, vibreaza motorul + esapamentul pana accelerez sau pana ajung la 20kmh. Fise schimbate, debitmetru curatat, chestiile de cauciuc de la esapament schimbate.
Cum imi pot da seama daca e vreun tampon rupt?
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat