Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut !
De curând am schimbat bujiile cu unele NGK ºi problema scãderii turatiei la relanti continuã. Simt, pur ºi simplu cum coboarã în ture. Mentionez cã este vorba de o Vectra A, x16sz, fãrã ceasuri cu turometru .
Aº fi recunoscãtor celor ce vor putea sã mã ajute .
Cu stimã,vã salut !
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai verificat supapa de relantiu?
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
motorasul pas-cu-pas l-am curatat. Dar nu stiu nimic de supapa de relantiu . Ma poti ajuta in elucidarea misterului ?
  • K'orel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
moshu1 a scris:Salut !
De curând am schimbat bujiile cu unele NGK ºi problema scãderii turatiei la relanti continuã. Simt, pur ºi simplu cum coboarã în ture. Mentionez cã este vorba de o Vectra A, x16sz, fãrã ceasuri cu turometru .
Aº fi recunoscãtor celor ce vor putea sã mã ajute .
Cu stimã,vã salut !


Salutare, aceea si problema o am si eu dar la o Astra Classic II cu motor 16xep din 2006
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa cureti throttle body ("carburatorul")
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Curatat, dar fara rezultat !
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ar trebui sa verifici fisele sa nu "fure curent".Daca si consumul tia crescut ,in viteze mari masina da semne de trepidari,scuturari,bujiile se afuma,nui din aprindere,cauta sa vezi daca senzoru de temperatura+sonda lucreaza.alimentarea e data in functie de tenperatura motor daca ei da date eronate motorul e cand supraalimentat,cand subalimentat.apropo filtru benzina+aer sant curate ?
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Filtrele au fost schimbate acum 300 km. Voi verifica fiºele .
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@moshu1 - sper sa nu tesuperi ca ma bag si eu pe aici.
Si eu am o problema cu fluctuatiile la relanti, vibreaza motorul + esapamentul pana accelerez sau pana ajung la 20kmh. Fise schimbate, debitmetru curatat, chestiile de cauciuc de la esapament schimbate.
Cum imi pot da seama daca e vreun tampon rupt?
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@mariod,scuze ca ma bag in seama,salta capota, motoru pornit,accelereazal cu mana si daca e un tanpon rupt ai sa vezi dupa inclinatia motorului cand intra in sarcina,de fapt si la "rece"la tine ar trebui sa se vada daca ai tanpoane rupte la motor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR