vladruse
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
- sorinake84
- *
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Corsa 2001 1.2l
- Bucuresti
sorinake84
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
popa alin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2006
- Mesaj Privat
Rog mult daca stie cineva de unde as putea cumpara amortizoare spate corsa C 2001 mai ieftine de 1.750.000 ROL (gasit la Al Padrino).Pe langa asta as vrea sa ajut pe cei care sunt dezgustati de service-uri.De doi ani de zile am gasit un mecanic care mi-a rezolvat multe chestii la corsa pe care cei din service-uri nici nu aveau habar.Tipul lucreaza acasa doar in timpul liber insa zic eu, face treaba buna la preturi accesibile.Numele lui este Nicu si nr de tel este 0722.293.987.Sper sa va fie de folos informatia. P.S. tipul se pricepe si la alte tipuri de masini, nu numai la opel.
popa alin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2006
- Mesaj Privat
popa alin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2006
- Mesaj Privat
Vreau sa le mai spun corsarilor ca am avut o problema in sensul ca vara cand masina statea mai mult oprita, atunci cand ii dadeam cheie motorul se balbaia si pornea f greu sau se oprea.La a doua cheie o lua perfect.Insa nu tragea f bine.Am dus-o la calc. si aia mi-au zis ca nu are nimic insa cativa "meseriasi" mi-au spus tot felul de povesti.Cel care mi-a rezolvat problema a fost tipul despre care v-am spus mai sus.Problema era ca deasupra motorului este chestia accea care (nu stiu cum se numeste) da aer motorului.Piesa respectiva are o parte mecanica si una electronica.La partea mecanica este o clapeta care se inchide si se deschide.Aceea clapeta era imbicsita si nu isi mai facea treaba cum trebuie.Tipul a curatat-o cu un spray pt "carburator".Acum masina merge foarte bine mai ales ca am curatat si injectoarele.
- sorinake84
- *
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Corsa 2001 1.2l
- Bucuresti
sorinake84
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
popa alin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2006
- Mesaj Privat
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
vladruse
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am rezolvat : Monroe Reflex...50% gaz 50 % ulei
excelente...nici prea moi, nici prea tari
pret : 200 ron fata, 150 ron spate (parca...sau 160...nu mai stiu, cam pe acolo)
foarte multumit...se tine masina excelent pe viraje, iar la comfort e bine, dupa ce in primele 3 zile au fost cam tari , dar s-au inmuiat
excelente...nici prea moi, nici prea tari
pret : 200 ron fata, 150 ron spate (parca...sau 160...nu mai stiu, cam pe acolo)
foarte multumit...se tine masina excelent pe viraje, iar la comfort e bine, dupa ce in primele 3 zile au fost cam tari , dar s-au inmuiat
bibicu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2005 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
popa alin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alin.farcas
- *
- 8 mesaje
- din 14 Dec 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
alin.farcas
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2006
- Mesaj Privat
In primul rand ... salutare posesorilor de corsa. E primul meu mesaj si ziceam sa incep cum se cuvine Inca nu va pot da multe detalii, dar stiu un tip care "reinvie" amortizoarele vechi, cu conditia sa nu fie scurse. Poate sa le reabiliteze in mai multe variante: sport, semisport si clasic. Preturile intre 60-90 ron (parca). Detalii despre domnu` inca nu am. Mi-a zis un prieten de el si o sa merg curand acolo. Apoi o sa revin cu breakin` news-urile
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Caut un sfat.
Se poate face ceva (inlocui amortizoare/suspensii) cu modul in care ia Corsa-C gropi/linii de tramvai?
Am avut o astra clasic 1 luna si pot sa zic e _incomparabila_ prin gropile bucurestiului fata de corsa si de aici impulsul
de a modifica ceva.
Undeva cred ca nu e vb doar ca e "alta masina" ci si amortizoarele au un rol (desi la corsa in curbe as zice ca sunt
moi, in gropi e exact pe dos)
Masina are 25.000km
Thanks
Mihai
Caut un sfat.
Se poate face ceva (inlocui amortizoare/suspensii) cu modul in care ia Corsa-C gropi/linii de tramvai?
Am avut o astra clasic 1 luna si pot sa zic e _incomparabila_ prin gropile bucurestiului fata de corsa si de aici impulsul
de a modifica ceva.
Undeva cred ca nu e vb doar ca e "alta masina" ci si amortizoarele au un rol (desi la corsa in curbe as zice ca sunt
moi, in gropi e exact pe dos)
Masina are 25.000km
Thanks
Mihai
La Corsa amortizoarele standard sunt pe gaz, cred ca unele pe ulei ar fi mai ok pe drumurile astea, vorbeste cu edi sa-ti dea niste preturi la ele. Diferenta e ca la curbe modificarea pozitiei de lucru a amortizorului se face lent, treptat pe cand la hopuri, depresiunea trebuie sa fie foarte rapida, iar la astea cu gaz nu prea se poate. Nu m-as mira daca astra classic ar veni din fabrica cu amortizoare cu ulei din pricina costurilor mai reduse...
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutari
Am schimbat zilele astea rotile, le-am pus p-alea de vara. Deh, pe-aci, abia acu' veni primavara
Cu ocazia asta tipu' de la service a observat ca telescopul din dreapta spate pierde ulei. E drept, e doar o pata mica, da cica nu trebuia sa fie acolo. Acuma, am inteles ca daca e vorba de schimbat, tre' schimbate ambele telescoape, pe ambele parti.
Sunt curios daca scurgerea asta de ulei afecteaza functionarea ESP-ului.
Alta intrebare, cam la ce riscuri imi expun masina daca nu-l schimb, sa zicem, in juma de an. Nu car cu masina (de altfel, nici nu e masina de carat), deci nu pun suprasarcina, nu iau curbele cu viteze excesive sau alte faze d-astea.
Daca tot am deschis topicu, mai am o problema. De ceva vreme, cand dau cu spatele si virez maxim dreapta (cand ies din parcare) aud un troncanit. Daca dau putin de volan stanga, deci nu mai sunt in viraj maxim, dispare. De unde poate fi, la ce sa m-astept?
E drept ca acu' vreo doua saptamani am dat cu roata fata dreapta intr-o groapa urata, cu vreo 70 la ora. De-acolo sa fie?
Multumiri
Am schimbat zilele astea rotile, le-am pus p-alea de vara. Deh, pe-aci, abia acu' veni primavara
Cu ocazia asta tipu' de la service a observat ca telescopul din dreapta spate pierde ulei. E drept, e doar o pata mica, da cica nu trebuia sa fie acolo. Acuma, am inteles ca daca e vorba de schimbat, tre' schimbate ambele telescoape, pe ambele parti.
Sunt curios daca scurgerea asta de ulei afecteaza functionarea ESP-ului.
Alta intrebare, cam la ce riscuri imi expun masina daca nu-l schimb, sa zicem, in juma de an. Nu car cu masina (de altfel, nici nu e masina de carat), deci nu pun suprasarcina, nu iau curbele cu viteze excesive sau alte faze d-astea.
Daca tot am deschis topicu, mai am o problema. De ceva vreme, cand dau cu spatele si virez maxim dreapta (cand ies din parcare) aud un troncanit. Daca dau putin de volan stanga, deci nu mai sunt in viraj maxim, dispare. De unde poate fi, la ce sa m-astept?
E drept ca acu' vreo doua saptamani am dat cu roata fata dreapta intr-o groapa urata, cu vreo 70 la ora. De-acolo sa fie?
Multumiri
- SorinXP
- ***
- 590 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat